Ablam düşük yaptı sanırım, fakat hastaneye gitmemek için direniyor ne yapmalıyız?

Yıllardır çocukları olmuyordu, yine hamile kaldı çok şükür. Fakat doktor risk olduğunu söylemişti. Ablamla eniştem küçük bi tartışma yaşadı, kanaması başladı ve minik bi et parçası düştü. Sanırım düşük yaptı yine, ya da hala bebek yaşıyordur bilemiyorum. Kendisini odaya kitledi. Bu sefer hayır, vermem bebeğimi deyip ağlıyor. Nasıl ikna edicez, kimseyi dinlemiyor
Ablam düşük yaptı sanırım, fakat hastaneye gitmemek için direniyor ne yapmalıyız?
Cevapla