Öncelikle neden aldırmak istediğini söyleyeyim bir tane daha yeğenim var daha 7 aylık bu yüzden bir tane daha olsun istemiyor ayrıca annemde hoş bakmadı hatta baya tepki gösterdi bu daha küçücük diye sizce aldırması mı gerekiyor ben hiç hoş bakmıyorum bu olaya...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu karar sadece çifti ilgilendirir sizi değil
Evet korunmamakla büyük hata yapmışlar
Ama bu onların hayatı
Sen mi gidip iki çocuklu kadına işinde gücünde yardım edeceksin annen mi? Ben söyleyeyim günde bir iki saat gidip çocuk sevip döneceksiniz diye aklını karıştırmayın.
Yardım etmek istiyorsanız, destek olun, köstek değil
Dünyaya istemediği belki sesvmeyeceği belki suçlayaağı bir çocuğu getirteceksiniz ne olacak?
Ben söykeyeyim. Bir gün SİZİN YÜZÜNÜZDEN DOĞURDUM diyecek kestirip atacak
Doğum sornası depresyona girecek ilk bebeğe de yazık olacak03 Yorumla- +1 yıl
Bilmeden konuşuyorsun ablamla birlikte yaşıyoruz yeğenimi annem büyüttü kendisi çalıştı hatta annem bu yüzden doğurmasına hoş bakmıyor çünkü biliyor ona da bakamaz güvenmiyor ablama...
- +1 yıl
O zaman detaya yazacaktın. Bir çok kişi bundan bahsetmiş çünkü.
Çalışmayı yardımı geçtim hamilelik, lohusalık kolay mı sanıyorsunuz.
Kim yardım ederse etsin olan anneye oluyor
- +1 yıl
Yemin edebilirim ablam hamileliğinde hiç zorlanmadı zaten her şeyine annem ilgilendi annem bu yüzden istemiyor zaten bakamayacaksan doğurma diyor ben mi bakacam yine diyor
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu yazacağımı kopyala , telefonun da not defterine yapıştır ve ablana internette buldum diye oku
ben 33 yaşındayım. bundan tam 18 yıl önce :''( annem çok değişik davranıyordu hayata küsmüştü ve hiç gülmüyordu
sonra korku hüzün ve bitkinlikle ağlayarak bize hamile olduğunu söyledi
biz yani benden 5 yaş büyük ablam , 2 yaş küçük erkek kardeşim ve ben sevincimizden havalara uçtuk mutluluktan kalbimiz yerinden çıkacaktı ama annem tepkimize şaşkınlık ve ağlamaya devam ederek bakıyordu
öğrendik ki annem ağlıyor ama sebebi
insanlar ne dermiş , bu yaştan sonra utanmıyormuymuşsun falan falan gibi tonla sebeple ki sonuçta karı koca ile yaşanan bir olay
neyse annem bu sebepler den kız kardeşimi ki ona ölürüm ben. onu düşürmek için yapmadığı şey kalmamış , çamaşır suyu bile içmiş ama genede öldürememiş kardeşimi ve en son bakmış ki kendi de ölecek durmuş ve artık kardeşimin sesi solu çıkmadığı için de öldü heralde diyip de de durmuş biraz da , kardeşimi akdırmak istiyor babam izin vermiyordu
şimdi diğer yaşananlara gelelim . annem hamile olduğu zaman , mahalle de bir kadın daha hamileymiş ve oda istemiyormuş çocuğunu ve aynı şeyleri oda denemiş çocuğu düşmüş ve hastaneye kaldırmışlar kadını. annem diyo aylar sonra gördüm ki kucağında bebek var. kız noldu sen düşürmedin mi. düşürdüm ayşe abla ama Allah o kadar korunmamıza rağmen tekrar verdi demiş.
annem de hastaneye ölmüştür heralde diye gittiğinde doktor gözün aydın kızım 4 aylık hamilesin demiş annem yıkılmış. ben bu bebeği düşürmek için neler çektim diyince yaşlı doktor
kızım sen bu çocuğu ne yaparsan yap düşüremezdin çünkü Allah öyle bir yerw saklamış ki onu bu yüzden sesi soluğu çıkmıyordu demiş
bebeğimiz şimdi 18 yaşında annem pişmanlıktan ağlaya ağlaya perişan oldu yaptıkları için. 18 yıl geçti hala bile aklına gelince ağlar
Rabbim bize öyle bir kız evladı verdi ki abi dediğinde bütün Dünya evren galaksiler gezgenler duruyor44 Yorumla- +1 yıl
Gözlerim doldu
Cevap sahibi+1 yılsiz kızlar Rabbimizin bize verdiği emanet nimet ve en büyük mucizesiniz öyle ki şefkatiniz merhametiniz varlığınız dağı taşı eritir. taş kalpli insanı bile yumuşacık pamuk gibi adama çevirir. hamd ü senalar olsun Rabbimize. iyi geceler
Bu konuda ne sizin ne de annenizin söz hakkına sahip olduğunuzu düşünmüyorum. Ablanızla eşini ilgilendirir sadece. Niye vazgeçirmeye çalışıyorsunuz ya ablanızın hayatı? Hamile kaldım diye çocuk doğurulmaz efendim. Psikolojik, maddi ve manevi açıdan kendini yeterli ve hazır hisseden kadın anne olmalıdır. Sizin baskınızla doğurup sonra pişman olursa 4 insanın- ablanızın tüm ailesinin hayatı sizin yüzünüzden kötü etkilenmiş olur. Bunun vicdan yükünü kaldırabilir misiniz? Bırakın insanlar hayatını yaşasın ve böyle özel kararları kendileri versin lütfen artık
05 Yorumla- +1 yıl
Bilmeden konuşuyorsun ablama kalsa doğurmak ister ama şu anki yeğenimi annem bakıp büyüttü bu yüzden annem tepki gösterdi ikisine birden nasıl bakarız diye o öyle dedikten sonra vazgeçti
- +1 yıl
Soruda yazdığınız metinle bu yorumunuz bir birinden tamamen farklı hatta zıt 🤷🏻♀️ İfade tarzı önemli neticede… sonuçta ablanız ne düşünürse düşünsün, bence size düşen annenizi de özel hayata müdahale konusunda uyarmak ve kararı ablanıza bırakmak. Bunu kendisine de söyleyin. Bakın Doğursun/doğurmasın farketmez sizlerden birinin etkisiyle karar verirse ve pişman olursa sizi suçlayacak yine de. Ayrıca bu platformda karşıt fikirler olabilir. Hemen saldırıya geçip sen diye konuşmak yerine daha kibar olabiliriz bir birimize karşı
- +1 yıl
Saldırıya geçmedim?
- +1 yıl
Ya şimdi karışmayın diyen herkese bilmeden konuşma şöyle böyle demişsiniz. Demek ki karşıt fikir duymak istemiyorsunuz… Tc. de yaşıyorsak, Bir az gerçekçi olmak lazım 3. dünya ülkesi sayılıyoruz. Yok devlet destek veriyor bilmem ne bunlar fasa fiso. Açlıktan ölmemek kaliteli yaşam değildir. İlk çocuğa annesi yerine anneanne bakmış. Bakın bu normal değil. Evet anne evladına destek olabilir bebeğe yardım edebilir ama bebeğin öz annesiymiş gibi uykusuz geceler ve s aşırı değil mi? (İsyan da sezdim çünkü, buna da mı ben bakcam demiş kadın napsın daha) Diyelim ki şartlar bunu gerektiriyor, o zaman 2. bebeğe de yazık. Bir bebeğe annesi bakar annesi büyütür arkadaşlar. Maddi sıkıntım var ben çalışıyorum annem bakıyor- 2. çocuğu bu maddi zorluğa bu devirde eklemeyeceksin
Maddi sıkıntım yok annem yardım ediyor- nasıl olsa bakan var diye peş peşe doğurmayacaksın bencillik çünkü
Neyse amacım yargılamak analiz etmek ve s değil zaten.. konusu açıldı konuştuk, o kadar.. verilecek karar ne olursa olsun başta ablanız ve ailesi olmakla herkes için en iyisi olmasını dilerim🙏🏻🌸🌸 - +1 yıl
Ama gerçekten bilmeden konuşuyor bazıları bu demek değil ben saldırıya geçtim mesela biz Türkiye’de yaşamıyoruz hani başta sorabilirler bilmeden yorum yapmak ne bileyim.. teşekkür ederim🌸
Gizli Üye(36-45)+1 yılAldırmak kesinlikle doğru değil. Bebek sahibi olmak istemiyorsa zamanında çaresine bakması gerekiyordu. Masum bir cana kıymak bu kadar kolay olmamalı. Ablanla otur konuş emin ol Allah sabrını verecektir. Kolay olacak demiyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun.
02 Yorumla- +1 yıl
Amin dua ediiinn
Cevap sahibi+1 yılDualarım sizinle. her şey gönlünüzce olsun.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
47Cevap
+1 yılYa kardesim iyi hos aldirma diyonda senmi bakcan cocuğa cocuk bakmak ne kadar zor haberin var mı saniyorum yoktur bu onlarin vercegi karar seni ilgilendirmez hayat pahali ortam bozuk insanlar ac simdi aldirmasa bile iki çocuğa sütü yetmez doktorlar ilk cocuk 2 yil gecmeden hamile kalmayin diyor bebek annenin vitamin vucut depolarini somuruyo cunku 2 ci hamilelik vucuda darbe olur hanfendinin bi sürü rahatszligi cikar depresyona girer iki kucuk cocukla bunalir 2. Cocuk cok erken annen bile duumun farkinda annen biseyleri bilerek karsi cikiyor sen baskasinin hayatina karisma ha cok aldirmasin dip durcaksan sen bak evlat edin istenmeyen cocuklar aile tarafindan dislaniyo sonra.
00 Yorumla
+1 yılBebeğe siz mi bakacaksınız? Yemeğini siz mi vereceksiniz? Siz mi emzireceksiniz? Geceleri siz mi uykunuzdan uyanıp bakacaksınız? Büyük olan kendini dışlanmış hissedip agresifleştiğinde siz mi sakinleştireceksiniz? Kıskançlıkla bebeğe zarar vermeye çalışırsa, siz mi kurtaracaksınız? Aynı anda iki çocuğun eğitimini, disiplinini siz mi vereceksiniz? Sizi ilgilendirmeyen şeyleri kendi doğrunuza uydurmaya çalışmaktan vazgeçin, sen hamile kaldığında doğurursun, ablan seni ilgilendirmiyor.
23 Yorumla- +1 yıl
Bilip bilmeden konuşuyorsun yeğenimi annem büyüttü hala daha o bakıyor
- +1 yıl
Siz de ablanızın iç dünyasını bilip bilmeden konuşuyorsunuz.
- +1 yıl
Ablam doğurmak istiyor gibiydi anneme söyleyince vazgeçti zaten hiç bir şey bilmiyorsunuz konuşuyorsunuz
+1 yılbebek istemiyor ise bunun için önlem alabilirdi.. aldığı halde oldu ise Rabbim ona ne kadar güzel Bir hediye göndermis şükür etmeli. duyguları korku dolu ve çokda normal anne olmak sorumluk zaten zor iken bir ikinci zorluk stres tahmin ediyorum.. bende bu madde yakin durumda kalmıştım o an düşündüm ya bu bebeği aldirayim derken rabbim diğerini alırsa diye.. karnindki ile kucağındakimi öldürmeyi seçiyorsun de.. kucağındakinden hiç bir farkı yok karnındakinden çünkü.. umarım. katil. olmaz
04 Yorumla- +1 yıl
Sana bir şey söyleyeyim mi şu anki yeğenimi annem büyüttü annem bu yüzden tepki gösterdi buna bakamadın diğerine de mi ben bakacam diyor.. aslında annem haklı sorumluluk almadı ablam
- +1 yıl
yazık anneye de yaa kadin zaten Kendi çocuğuna bak bide toruna ihtiyaç olursa yardımcı olunur ama ne kadar yildirmis ki anneni bu tepkiyi vermiş.. öyle bile olsa bir bebeğin günahına girilmesine karşıyım.. daha sonra birazcık mesafe koyarsınız ona kendi sorumlulugunu almak zorunda kalıcaktir
- +1 yıl
Geceleri bile annem uyanıp baktı her şeyine annem.. bu yüzden bu şekilde annem boş bakmıyor ve sinirleniyor niye kendini korumadın diye
- +1 yıl
haklıymış..
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAnne adayı kürtaja karar verdiğinde bebek anlar ve rahimde hareket kabiliyetine göre en uzağa gitmeye uğraşırmış :(( bunları anlat. Kürtajla ilgili çok duygusal videolar var onları izlet. Küçücük bir bedeni parçalayıp çıkarıyorlar. Çok üzücü :((
40 Yorumla Hayat onun hayatı. Sen evinde rahat rahat otururken o iki tane bebekle uğraşacak. Bu sebeple aldırmak istiyordur. Enişten de ne öküzmüş 2. Yi yapıştırmış hemen
25 Yorumla- +1 yıl
O yüzden değil işte bilmiyorsun ablamla birlikte yaşıyoruz yeğenimi de annem büyüttü annem zaten bu yüzen daha istemiyor bu daha küçücük diyor ona nasıl bakacan diyor
- +1 yıl
Zaten enişteme çok sinirlendi annem öyle böyle değil
- +1 yıl
Annem tüm suç kocanda diyor bekleseydiniz bi 3 yıl geçseydi bu daha küçücük diyor
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAblanın çocuğunu aldırmak niye büyüsün allahın verdiği cana dokunmayın lütfen bir yeğenin var 7 aylık olsun karnında büyüsün boşverin hoş karşılamayacak bişey yok ellemeyin çocuğa büyüsün sanki siz bakacaksınız
06 Yorumla- +1 yıl
Bilmeden konuşma yeğenimi de annem büyüttü ablam çalıştı hep annemdeydi yeğenim hala daha annem bakıyor
- +1 yıl
Annen büyütebilir diye ablan çalışıyomu hala
- +1 yıl
Şu an çalışmıyor
- +1 yıl
Çocuğu aldırcanız mı ozaman
- +1 yıl
Hiç kimse konuyu açmıyor şu an ablam aldıracam diyor
- +1 yıl
Ablan aldırcam diyosa neden ikinciye hamile kaldı ozaman
Cehalet almış başını gitmiş, o çocuğa hamile kalmışsa bakması da gerekir. Aksi halde cinayet işlemiş olurlar
Burada öyle ahkâm kesenler anneleri de onları aldırsaydı böyle konuşma fırsatı bulabilecek miydiler acaba03 Yorumla- +1 yıl
O kadar haklısın ki.. sorun maddi değil yeğenimle araları az ve annem büyüttü geceleri annem uyandı her şeyine o baktı şimdi bir tane daha olursa nasıl bakarsın diyor yine ben mi bakacam diyor çünkü gerçekten annem çok yoruldu
Kendi kararı. 7 aylık bir bebeğin sorumluluğu üzerine yeni bir sorumluluk almak istememesini anlarım ama yine de küçücük bir cana kıyması yanlış. Maddi, manevi yanında olursanız ikinci çocuğu da rahatlıkla büyütebilir.
01 Yorumla- +1 yıl
Her türlü yanındayız daha bu yeğenim 7 aylık bu yüzden istemiyorlar
Aile & Toplum konusunda 592 cevap paylaştı. İstiyorsa aldırabilir buna sizin karışmanız doğru olmaz. Onların açısından baktığımızda da gayet haklılar bu düzende çocuk büyütmeleri mantıklı değil, üstelik zaten bir çocukları varmış hazır hissetmemeleri gayet doğal.
02 Yorumla- +1 yıl
Cinayet bu hazır hissetmiyorsa neden yaptı..
- +1 yıl
Bazen aldığın önemler de işe yaramayabilir. İstemeyerek olduysa yapabileceği bir şey yok.
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Buna senin söz söyleme hakkın yok ki. Onun vücudu, evliliği, onun kararları yani. O senden ayrı bir birey ve de istemediği bir çocuğu bu dünyaya getirmesi daha mı iyi yani? Saçma bence. İstemiyorsa elbet doğurmamalı. Yazık çocuğa. Asıl o zaman günah.
17 Yorumla- +1 yıl
Allahın verdiği canı kim oluyor da aldırmaya kalkıyor? Madem bir çocuğu daha var saf değilse korunmayı bilmeliydi.
21 Yorumla- +1 yıl
Öyle haklısın
+1 yılYazık ya benim ablamın bebeği hiç olmuyor olması için her şeyini verirdi kendi canını verir o karnındaki bebeğini asla aldırmazdı sonuçta olmuş artık karnına bir melek düşmüş artık
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle😭
+1 yıldalga mi geciyorsunuz ya evli olmamasina ragmen hamile olanlarin bile aldirmasina karsiyim ki bu kizin bakma imkani var biraz kendilerine gelsinler bence
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede
+1 yılYaa ben bu insanları anlamıyorum gerçekten yazık günah bi cana kıymamalı insanlara korunma yöntemleri hakkında eğitim verilmeli
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılhoş bakmıyormuşşş.
bakmak zorunda da değilsin, her ne kadar ablan dahi olsa durum seni hiç ilgilendirmiyor umarım bunu o güzel kafan alıyordur.02 Yorumla- +1 yıl
Bak kardeşim ablam istiyordu annem hoş karşılamadı çünkü bu küçük yeğenimi de annem bakıp büyüttü bir tane daha olursa bakamaz diye.
- +1 yıl
anneniz isyanında çok haklı
bakacaksa kendisi otursun büyütsün doğurup da madem, annenizin yakasından düşün bence
+1 yılHer konuda ailesi ve eşi olarak 1 saniye bile yalnız bırakmayacağınızın yardımcı olacağınızın güvenini verirseniz bence kürtajdan vazgeçecektir
01 Yorumla- +1 yıl
Bence de ama annem hoş bakmıyor yeğenim 7 aylık daha bu küçücük diyor
+1 yılKendi kararı ben olsam kıyamam ama hazır değilse aldırabilir bence sen çok karışma buna ablan karar versin
01 Yorumla- +1 yıl
Başta istiyor gibiydi annem tepki gösterdi aldıracam dedi sonra
+1 yılbenim annem de erkek kardeşime hamile kaldığında ben 6 aylıkmışım ama annem aldırmamış doğurmuş yapacak bir şey yok ve günah da zaten
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen dua edin hayırlısı olsun...
- Aile & Toplum konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılTabiki hoş değil bir bebeğin canina kiyacaklar
Ama aldırmak istiyorsa sen nasıl engel olacaksın sonuçta onların bebeği01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın ama başta ablam sanki istiyor gibiydi annem tepki gösterince vazgeçti
+1 yılBunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Çocuk onun, beden onun.
30 Yorumla
+1 yılSenin yorum yapma hakkın bile yok buna sadece ablan karar verir.
11 Yorumla- +1 yıl
Şu anki yeğenimi annem ve ben büyüttük diğerini ona kalsa doğurmak ister ama annem tepki gösterdi daha bu küçücük diye
+1 yılEğer kendisi istemiyorsa bu onun kararıdır. Başkalarına laf düşmez sonuçta çocuğu sen doğurmayacak veya bakmayacaksın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılAldrmasın daha yapmasın ıyı korunsun sakat şekilde korunmasın kadınların coğunluğu kendi yöntemıyle korunmaya caslışır hepsıde kazaya kalır boyle
00 Yorumla
+1 yılÇok üzücü ikisi bir arada büyür diycem oda zor ne bileyim
01 Yorumla- +1 yıl
Zor ama aldırması çok günah yaa onun ne suçu var
Ikiz olmuş gibi baksin işte ya bi şekilde gelecekte pisman olur
02 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum dedim ama... iki yıl üç yıl geçseydi aldırmak istemezdi belki ama daha yeğenim 7 aylık
Gizli Üye(25-29)+1 yılCani veren Allah alanda Allah ne guzel beraber buyur giderler tamam zor ama destek olursunuz. Ya ilerki zamanlarda bir cocuk daha istese olmazsa? Ne insanlar var cocugu olsun diye herşeyi deniyip olmuyor uzuntuden perişan oluyorlar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAldırmak saçma bi cana kıyılmaz kendi hataları sonuçta vebale girerler direk prezervatif spiral diye korunma yöntemleri var yani 2021 yılında yaşıyoruz artık
00 Yorumla
+1 yılEvet bence de küçüğe bakacağım derken büyük hep ihmal oluyor bence de aldırmalı
02 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar kolay mı can o da
- +1 yıl
Bilmiyorum ama küçük çocuklar büyük çocuklar hep hayatını mahvediyor burası da kesin
+1 yılSağlıklı bebwgi aldırmadı günah bunu ona öğretmelisin. Katil mi olacaksın de bir bkk yaptın yavrucuğum suçu ne de.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılYani biraz zor ama yapmaması için var gücünle konuşabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYalnız değilsin elimden geldiğince yardımcı olurum ben de bi cana kıyma falan de yazık günah ya korunmayı bilmiyorlar mı kendi canım niye bir can ödüyor
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılS*laklıklarını olcak canım değil
+1 yılAllah vermiş. Allah ' ın verdiği canı almak çok büyük günah.
00 Yorumla
+1 yılBence aldırmasın yanlış yapmışsada bir can taşıyor aldırsa katil olur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 545 cevap paylaştı. Bu sebeple aldırmak hoş değil ama kendi bileceği iş tabi
00 Yorumlayani biraz aralıklı olması daha iyi olurdu ama olan olmuş... ikisi bir arada büyür bence...
00 YorumlaAldırmayın yapmayı biliyorsunuz bedeline katlanacaksınız yok öyle istemiyorum aldırayım ne ya can bu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılAnnen ile ablan günaha girmek istiyorlarsa buyursun girsin rüyalarında görür nolucagini
02 Yorumla- +1 yıl
Annenin suçu ne? Neden babanın rüyasına girmiyor
- +1 yıl
Ya kardeşim sen neyin kafasını yaşıyorsun
Bakmak istemiyorsa aldirsin. Zorla çocuk dünyaya getirme saçmaliğindan vazgeçin
00 Yorumla
+1 yılkürtaj cinayet değil bir haktır, bakamayacaksa dünyaya getirmenin bir anlamı da yok. eğer doğacak bebeğin sorumluluklarını (maddi ve manevi olarak) sen üstlenmeyeceksen pek de fikrini değiştirmenin gereği yok.
10 Yorumla
+1 yılSen hoş bakmıyor olabilirsin. Kendi özgür iradesi. Bakacak olan o bence sen karışmamalısın. Lütfen aileler müdahale etmesin bu durumlarda istemiyorsa zorlamak ne kadar mantıklı?
11 Yorumla- +1 yıl
yeğenimi annem büyüttü sanki annemin çocuğu gibi annem bu yüzden tepki gösterdi daha bu küçücük ona nasıl bakacan diyor çünkü annemde biliyor doğsa tekrar annem üstlenir
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunu olmadan önce dusunseydi keşke , olan bir cana nasıl kiyicak? 7 aylık olani yok etsin bakalım oluyormus mu
00 Yorumla
+1 yılİyide bebek doğana kadar önceki çocuğu 1 yaşında olacak benle ablamın arasında da tam 1 yaş var ve beraber büyüdük arkadaş gibi böylesi çok daha güzel oldu ikimiz için ablanda aldırmasın iki çocukta beraber büyüsün cinayet işlemesin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKorunsalarmış eğer olduysa aldırmak kadar büyük bi hata da olamaz vazgeçirmeye çalış kız dikkat etselermiş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGünah ya aldırmasınlar Allah verdiyse yardımınıda sabrınıda verir.
04 Yorumla- +1 yıl
Elbet verir gel bunlara anlat 🥵
Cevap sahibi+1 yılE kocası ne diyor peki?
- +1 yıl
Hiç bir şey demiyor zaten ona da sinir oluyorum daha küçücük bebekleri var ne gerek vardı.. ama olan olmuş artık aldırmak çok büyük günah
Cevap sahibi+1 yılYa Allah verir kolaylıgını onun aldırmamalı bemce çok günah nasıl kıyıcak belki ileride istediginde olmucak bebegi
Gizli Üye(36-45)+1 yılDini hükmünü soruyorsan canlı insan öldürmekten pek farkı yok
02 Yorumla- +1 yıl
Anlatamıyorum onlara
Cevap sahibi+1 yılİnanmıyorum böyle şeylere ya. İnsan kendi çocuğunu nasıl öldürür ki. Özgürlükçüler nara atacak tabi istediğini yapar diye de, büyüyünce öldürmeye eğin çocupunu sadece elinde değil karnında diye nasıl öldürür ki insan
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBakamayacağı cana eziyet çektirip sevgisiz büyüteceğine aldırsın
00 Yorumla
+1 yılAralıklı olması daha iyi hem anne hem bebek açısından ama yazık günah ya onun pişmanlığını yaşayabilir ileri de ablam da öyle oldu peş peşe ondan biliyorum evet zor ama Allah sabrını verir illa ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır aldıramaz. Katil mi olmak istiyorsun diye sor
00 YorumlaKaç aylık? Çok büyüdü ise aldırmasın. Hem zaten çocuk doğurmak istemiyorsa korunacaktı. Saçmalık!
11 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum daha bugün kontrol etti doktora gitmedi
+1 yılRabbim rahmine düşürdüyse yardiminida, sabrını da verir.
17 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ama işte istemiyorlar :(
- +1 yıl
Madem istemiyodu, titiz davransaydi... Bebek rahme düşünce istememek pek de birşeyi değiştirmez...
- +1 yıl
O kadar haklısın ki.. gidip aldıracam diyor başka bir şey demiyor annem de tepki gösterince artık asla doğurmaz
- +1 yıl
Kaç yaşında.
- +1 yıl
?
- +1 yıl
24
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendi düşüncesi önemli daha sonra psikolojisi bozulur iki Çocukta etkilenir ama doğdumu büyür benim kardeşimde 3 hamile kaldığında çok ağladı ama hiç düşünmedi aldırmayı her kesin psikolojik durumu kaldırmaz anlamaya çalış kararı ona bırak
00 Yorumla
+1 yılengel olamazsin, olmamalisin birak buyutmek istemedigi bir cocuga sahip olmasin ve dunyaya bir depressed kid daha gelmesin
00 Yorumla
+1 yılBence erken ama yani o doğruna kadar diğeri emmeyi bırakır yani olabiliyor biraz dikkat etseymiş ama aldırmakda günah size kalmış
00 YorumlaAldirmamasi gerek ama bu kadar acele de etmemeleri gerekirdi
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ama olan olmuş şimdi de aldırmak istiyorlar
- +1 yıl
Sorun şu ki şimdi ki yeğenimi annem büyüttü hep o ilgilendi ablam bakamıyor mesela bebek ağlıyor ablam susturamıyor annem hemen ilgileniyor ve bu yüzden annem ablama pek güvenemiyor bakamaz diye falan falan ...
Naneleri yerken bize mi sormuş abliskon
Yazık günah bir cana kiyacak00 Yorumla
+1 yılO yuku o gunahi boynuna alacaksa durmasin ama onun gunahini acikla ona
00 Yorumla
+1 yılGünah olduğunu söyle Allah herkese vermiyor bı daha olmaz belki de
00 YorumlaDoktorla konuşturup tehlikelerinden bahsettir baya tehlikeli durumlar benim bildiğim
00 YorumlaUfacik bir cana nasil kiyacagini ona tatli dille anlata bilirsjn
00 Yorumla
+1 yılBu olaya senin nasıl baktığın önemli değil
Ablanın kararı00 Yorumla- Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ablam hamile ama aldırmak istiyor. Ona nasıl engel olabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer