Hamileyim işten çıkmak istiyorum, tazminatımı nasıl alabilirim?

2 aylık evliyim yeni hamile olduğumu öğrendim işten çıkmak istiyorum ama doğum sebebiyle tazminatımi almaya hakkım yokmuş.. evlilik nedeniyle işi bırakma hakkm var ama tazminat alabilmek için doğumuma kadar da 1 senem dolmamis olcak tazminatımi alabilirmym haklarımı tam olarak bilmiyorum bilen var sa yardım edebilir mi?
Hamileyim işten çıkmak istiyorum, tazminatımı nasıl alabilirim?
Cevapla