Hamileyim paraya ihtiyacim var ama işten cikarilmak uzereyim :(?

Arkadaşlar 6 aydir büyük bir marketler zincirinde calisiyorum 4 haftalik hamile olduğumu öğrendim düşük tehlikesi ile rapor almami söyledi doktorum.
Ama calistigim magazanin müdüru soyledigimde beni isten cikarabileceklerlerini söyledi cikarabilirler mi?

Birde bu raporu alip uzun bir hamilelik iznine ciksam bu raporlu olduğum surenin maasini sigortadan alabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler
Hamileyim paraya ihtiyacim var ama işten cikarilmak uzereyim :(?
Cevapla