Hamile olduğumu öğrendim ama işimi kaybetmek istemiyorum. Siz ne yapardınız?

25 yasindayim, esim 28. Hamileyim. Ama bu cocugu dogurmaktan emin degilim. Avrupada yasiyorum. Yeni isime girdim ve isim cok iyi. Parasida cok sukur iyi. Bu isi kaybetmek istemiyorum. Patronla konustum ve 39 hafta izin alabilirim ama sadece 8 haftami karsilicaklar. Bes kurus paramiz yok. Bu is sayesinde ev almayi dusunuyorduk. Evet avrupadayiz ve paramiz yok. Her avrupada yasiyan zengin degil. Kirada oturuyoruz evet bu bebegi yaparsam durumumuz iyi olucak cunku devlet destek cikicak ama ben bunu istemiyorum. Kendim birseyleri cabalamak istiyorum. Bir yanim bu cocugu cok istiyor ama obur yanim istemiyor. 8 haftadir hamileymisim haberim bilene yokmus. Siz olsaydiniz napardiniz? Lutfne ciddi ciddi dusuncenizi soyleyin
Güncellemeler
+1 yıl
Ama maddi durumumuz iyi degil ben bu cocuga benim yasadiklarimi yasatmak istemiyorum devlete guvenmek istemiyorum..
Hamile olduğumu öğrendim ama işimi kaybetmek istemiyorum. Siz ne yapardınız?
Cevapla