Gebelikte çiğ et ve çiğ şarküteri yemek bebeğe zarar verir mi?


Sorun olmaz hatta hiç olmaz annem kardeşime hamileyken canı sürekli çiğ sucuk istiyordu. Biz pişmiş halini annem çiğ halini yiyordu. Kardeşimin doğmasına 4 5 hafta kala annem resmen çiğ sucukla belsendi. Ne mi oldu. Mini minnoş tatlış bi bebişimiz oldu. Biri yazmış çok doğru bu zamana kadar insanların bilgi edinebilmesi için kaynaklar yoktu o kadar. Hatta hamile kadınlar kontrolü bırak dopum yapmak için bile hastaneye gitmiyordu. Böyle düşün ya yine dikkat et ama. Ufak kaçamaklardan bir sorun çıkmaz.
kafaya takmaya gerek yok. eskiden tvde yoktu, internette, insanlar tarlada bahçede çalışarak doğuruyordu. Bir şey olmaz. Bundan sonra dikkat edersin olur biter. O tarz uyarılar. Hani bunu yerseniz bebeğiniz düşer demek değildir. içiniz rahat olsun.
Cevap
6Cevap
Merhaba, yediğin sucuk ısıl işlem görmüşse eğer, çiğ değildir,, ayrıca tüketmek her zaman zarar vermez, tükettiğiniz miktarda önemli
Eğer çok fazla tüketmediysen sorun olacağını düşünmüyorum ama sen her ihtimale karşı doktoruna muayeneye git geçmiş olsun umarım bişi yoktur 🙏
Bir kereden çok bir şey olmaz ama zararlı, yememen gerekiyor yani.
Yememen gerek bir daha yeme burda sorun olmaz diyenler olmuş bilmeden konuşuyorlar zararlı bebeğe
O kadar sorun olmaz, vücut o kadarına önlem alabilir
Sorun değil ama fazla yemesen iyidir
Takma kafaya bişey olmaz
Sürekli tüketmiyorsan sorun olmaz.
1 2 kere bişe olmaz sürekli yememen lazım
Bişey olmaz abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?