AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
Ben evlilik dışı çocuk fikrini doğru bulmuyorum ama diğer insanlara da saygı duyuyorum. Sonuçta herkesin hayatına kimse karışamaz.
Çocuğun yapsa hosnut olcan yani
Beni alakadar etmez ki. Ben kendi düşüncemin doğru olduğuna inanıyorum. Bu düşünceyi nasihat olarak verebilirim. Ama kimsenin hayatına karışamam. Herkes kendi kararını kendi vermeli ve sonuçlarını kabullenmelidir. Biri çıkıp bana fikrimi sorduğunda bunun doğru olmadığını ona kendimce anlatır ve öğütlerim ama onun kararına etki etme hakkım olmaz. Çünkü herkes kendi kararlarından sorumludur.
merak ediyorum kisinin kendi karari diyenler cocuga neden sormuyor? canta mi bu ortada bir can var ve siz keyfiniz icin karar veremezsiniz
İsteyen yapabilir illaki belli bir zamanı evlenmeyi vs beklemek zorunda değiller bence. Kişinin kendi hür iradesi.
Gayri ahlaki bir durum İlerde o cocuk ortada kalabilir. Sorumluluğu kim alacak belli değil Aile yapımızı bozar
millet evlendikten sonra çocuk yapmayı bile düşünmüyor artık maddi yönden sıkıntılı günlerdeyiz diye evlenmeden nasıl çocuk yapalım 🤷
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Ne Türklük kalmış bede inanç, bu sorunun tek şıkkı vardır evlilik dışı olmaz!
Evlilikten önce bu tarz ilişkileri doğru bulmuyorum
Bana ters bir düşünce. Yapanların kendi bileceği iş.
Ben evlilik dışı çocuğa pek olumlu bakmıyorum şahsen ayrıca çocuk isticek raddeye geldiyseler evlensinler bence o daha mantıklı
sonuçlardan Şunu Çıkarıyorum,
Aziz Nesin'in Dediği Gibi "Toplumumuzun %60'ı aptaldır” Ve Mahkeme Tarafından 'da onaylanmıştır.
Ayrılık durumunda çocuğun durumunun ne olcağıyla ilgili sözleşme yapılırsa, olabilir gibime geliyor. Burada önemli olan çocuk.
Aile ve toplum bu durumu olumlu karşılamaz. Evlilik öncesi birlikde yasamak olabilir ama çocuk yapmak tehlikeli ve sakıncalı bişey
Hani şeytana uydum diyelim ailem beni yine kabul eder ama benim hayalim gelinlikle bu evden çıkmak ❤️
Saygı duyarım
Kendim için istesemde çocuklar için baba olmadan büyümelerini doğru bulmuyorum.
Tabi boşanmak zorunda kalmış aileleri tenziğ ederim. O ayrı konu.
ondan çocuğunun olmasını isteyecek kadar seviyorsan neden evlenmeyesin ki saçma.
sadece çocuk yapmak istiyorlar bence
Arada çocuk olunca aileler işin içine giriyor. Onlara saygıdan da olsa evlenmeden çocuk yapmayı doğru bulmuyorum
Soruda hata var duzeltin lutfen
Sevgiliniz ile aranizda nikah olmadan zina ile cocuk yapmayi dogru buluyor musun olacakti
Herkes müslüman degil bilmem farkinda misin
@aintnobodysbusiness benim sozumde zaten muslumanlara sen niye karisiyon sen sordun soruyu
Bu dadece çocuk sahibi olma değil çocuğun hayatı boyunca yaşayacağı ihtiyaç duyacağı her konuyu ilgilendiren bir konu bence
Sosyete için ünlüler için ne kadar aynı şeyi düşünmesem de... Biz halk tabakası için evlenmeden önce ilişkiye dahi karşıyım...
Neden ünlüler yapınca normal halk yapınca tuaf
@Berivann6 ünlüler yapınca normal demedim... Onlar için aynı şeyi düşünmüyorum dedim...
Herkesin kendi hayatı ama çocuk için tabii ki de evlilik olmalı. Ya adam kadını bıraksa çocuk babasız kalcak
büyüklere göre bir sorun olmasa da o çocuk anne baba sevgisinden illa birini eksik hissedecek buna kimsenin hakkı yok. Yanlış olduğunu düşünüyorum.
Belki boşanacaksın ilerde, evliliğe bu kadar anlam yüklememek lazım
Nikahsız çocuk zina olur, ülkede zaten zinalar yüzünden ne geliyor başımıza görüyorsunuz
Evlenmek, çocuk sahibi olmak için nikah yapmak bana uygun bir fikir değil, ben köle miyim cinsellik yaşamak ve cocuk yapmak için devletten izin alıp nikah yapayım
Çok mantıklı
@Berivann6 Müslüman olanlara mantıksız geliyor
Müslüman olan çoğu kişiye göre mantıksız geliyor asıl çelişkiler onların savundukları oluyor o yüzden bana uymuyor onlar
@Berivann6 yaşasın ateizm
Ben ateist değilim sonuçta yine bir Tanrı olduğuna inanıyorum ama deist ya da hristiyan ortası bir şeyim :)
Ama senin savundugun görüşte bana doğru geldi
@Berivann6 neye inanırsanız inanın saygı duyarım ben ateist olarak kendimi tanımlasam da Nihilizm daha ağır basıyor, evrensel ahlak kurallarını reddediyorum
Evet ahlak kurallarıda kabul edilecek değil sonuçta toplum için yaşamıyoruz toplum bataklığa sürüklüyor kendiside içten içe bataklık zaten
Ateist olsanda saygı duyarım en azından düşüncenle kimseyi baskïlmıyorsun daha özgür ve sorgulamaktan korkmuyorsun
@Berivann6 evrensel ahlak kuralları dediğimiz şeyler hep dinlerin dayatmaları, hiç bir kitapta yazmaz yere çöp atmanın, tükürmenin, hayvanları postu için avlamanın vs ahlaksızlık olduğunu, o yüzden reddederim. Toplum baskısı ile evrensel ahlak kuralları ile yaşayan kişi kendi benliğini kaybetmiş hiç olmadığı bir kişiliğe bürünmüştür
Evet asïl kötülük o bahsettiğin şeyler ama toplumun dayatmaları da kötü din toplum dayattıkça insan dayanamıyor
@Berivann6 bütün baskı ve kötülüklere rağmenn tam karşılarında durmak çok onurlu yüce bir davranıştır, aydınlığa giden yolunuzds insanları aydınlatmanız dileğiyle konuyu kapatıyorum. Kendinize dikkat edin, evrensel ahlakı savunanlar en ahlaksız insanlardır
Çok haklısın
Herkesin kendi kararı saygı duyarım ama ben bu konuya olumlu bakmıyorum. Asla yapmam etmem şeklinde büyük laf etmek istemiyorum ama ters geliyor bana.
Evlenmeden çocuk sahibi olunca o çocuk büyüyünce annesi hakkında babası hakkında bir ton söylentiye maruz kalacak bu toplumda. Bunu kabul eden kimse bunu çocuğun psikolojisi açısından düşünmüyor
Bende bu anlamda düşündüm bu toplum hala cahil ve çocuğu yargılar
Herkesin kendi kararı ama ben evlenmeden çocuk yapmam.
Herkesin kendi kararları kim ne yaparsa yapsın banane ben kendime bakarım
Kimin ne yaptığı beni ilgilendirmiyor. Ancak çocuklar için uygun olmadığını düşünüyorum
Çocuk sıcak bir aile ortamında anne babasıyla büyümeli sağlıklı ve doğru olan budur
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Evli insanları burada görüyoruz. Yeni dönem pek çok tabuyu sorgulamaya açıyor
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum ama herkes özgür beni ilgilendirmez 🙈
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum 🌺
Cocuk yapmayi isteyecek kadar seviyorsa o kisiyi, ativersin bi imza. Cok mu zor
Babasına alnına da imza atmış olacak
@erdiincc27 babası ne alaka
Mevcut toplumsal düzende çocuğun psikolojisini olumsuz etkileyeceği için evlilik dışı çocuk olmasını doğru bulmuyorum
Herkesin kendi hayatı saıgı duyulmalı kağıt parçasıyla olacak bir iş değil.
Ben kesinlikle evlilik dışı çocuğun doğru bulmuyorum Çünkü bizim örf ve adetlerimizde ne öyle bir şey yok
olana saygı duyarım kendim olumsuz bakıyorum ama basıma gelırse gızlemeye cabalardım
Çocuğun haklarıyla ilgili problemler çıkacağı için evlilk gerekli
Evlenmeden seks yapmak mantıklı ama çocuk sahibi olmak mantıksız
Evlenmeden aynı evde bile yaşamam böyle bir düşüncem bile olmaz
Evlilikten farkı yok kâğıda imza atmıyorsun sadece.
Düzensiz bir hayatta bir birey yetiştirmek, o bireyin ileride çok sıkıntı çekmesine neden olur
Bu karar kişinin kendi kararıdır, saygı duyulmalı.. KESİNLİKLE!
Doğru bulmuyorum ama herkesin kendi hayatı kendi düşüncesi sonuçta her koyun kendi bacağından asılır
Çocuğun psikolojisi için evlilik önemli diye düşünüyorum.
Yaaa bence evlenince çocuk olmalı ama evlenmeden çocuk yapanlarda saygı duyarım
çokta önemli değil evlilik, isteyen yapar sonuçta bakabilecekse tabi.
Herkesin kendi hayatı tabi ama ben doğru bulmuyorum.
Kişinin kendi kararıdır tabii ki Saygı duyarım ama bence doğru değil
Bence doğru değil tabi olmuş olabilir ama üsülüne göre evlilik olmalı çocuk doğmadan önce
Bana saçma geliyor madem öyle büyük bir şeye giriyorsan bir zahmet evlen
Zenginin çocuğuna arkadaşım demezler. Burası Türkiye.
Özelikle Türkiye'de bu soruya beklemeden cevap vermek daha doğru
Evlilik olmadan çocukmu olur buna coğrafyamızda arkadaşım derlerki öylede
aile gibi yaşancaksa olabilir herkesin kendi kararı
Evlenmeden olmaz. İsteğen yapsın tabi ama. Ben istemiyorum
Cocuk yapmak mı yoksa sevişmek mi soruyu tam anlayamadım. Yani illa çocuk yapmak gerekmez