AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
Herkesin kendi hayatı yani. Bu özel bir karar. Beni seni ilgilendirmez. İşine bak.
Bu karar kişinin kendi kararı ben bir şey diyemem. Ama ben doğru bulmuyorum...
Kendim için bunu diyorum yapmam anlamında...
Evlat candır ve toplumumuz çocuk üzeride birsürü kötü iz brakabilir
Aynı evde yaşa çocuk yap ama evlenme ne saçma bir imza atsan eline mi yapışır
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Birisini evlenmeden hamile bıraksam çocuk dünyaya gelmeden bizimkiler evlendirir beni
Bu konuda geçmiş kültürlere sahip çıkmak gerektiğini düşünenlerdenim.
gelecekte bu bile normal karşılanacak
Ben şahsen olmam. Çünkü bir aile ortamında büyümek her çocuğun hakkıdır.
İnsanlar beni bağlamaz isteyen istediğini yapsın ama bana ters
Çok uzun sürmez ayrılırlar bu şekilde evlenenlerin çoğu ayrılıyor zaten
Merhaba,
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Herkesin kendi hayatı ve karari. Ama bizim geleneklerimize aykiri bir durum.
Müslüman toplumlarda doğru diil, zina çocuğu oluyor
Ünlülerle senin hayatın bir olmaz hatce. Yanarsın😂
Ünlüler ve zenginler yaparsa aşk meyvesi oluyor. Fakirler yaparsa ne olduğunu zaten biliyorsunuz
Bu hayatta doğrular ve yanlışlar vardır. Evlenmeden çocuk sahibi olmak doğru bir karar değildir. Nikahsız evlilikten nikahsız çocuk doğar yani buda dinimizce doğru bişey değil. Herşeyi temiz olanı güzeldir.
Kendi adıma konuşmak gerekirse tercih edeceğim bir şey değil, fakat yapan yapsın. Kimseye de burada ahlak bekçiliği yapamam.
Bence doğru değil ama herkesin hayatına kimse karışamaz
herkesin kendi hayatı saygı duyuyorum diye diye bu toplumun anasını ağlattınız. Biraz edep biraz haya gerek insana. Hayvanlar bile bu şekilde bir yavru sahibi olmuyor.
Sen simdi Hayvanlar bile sevgiliyken degil evlendikten sonra yavru sahibi oluyorlar Mi dedin gercekten?
@aintnobodysbusiness sen benim yazdığımdan bunumu anladın gerçekten
Biraz edep dedin sonra konuyu hayvanlara bagladin. Ne anlamam gerekiyordu?
@aintnobodysbusiness o zaman izah edeyim. Açıp bir kaç belgesel izlersen görebilirsin. Hayvanlarda bile bir sosyal yapı bir nevi aile olgusu mevcuttur. Sürü halinde bile olsa bir erkek ve bir çok dişide oluşan ve birlikte hareket eden toplulukları vardır. Ama tabiki nikah memuru gidip nikah kıymıyor :D
Yemin ederim yazdim yazdim sildim. Sana söyleyecek tek bir lafim yok 😄 güzel kafa güle güle kullan
@aintnobodysbusiness keşke silmeseydin de okusaydık. Gayr-i meşru çocuk sahibi olmayı normal karşılıyorsun ama bana söyleyecek laf bulamıyorsun. Ona da eyvallah. sende güle güle kullan umarım ileride çocuklarından biri anne ben sevgilimden çocuk peydahladım ama evlenmeyeceğiz diye karşına gelmez.
Tek bisey soracagim, gayri mesru cocuk sahibi olmayi dogru buluyorum dedigimi nerde yazdim? 😉 iyi geceler abicigim
Ben doğru bulmuyorum ama yine de kişi kararında özgürdür
Evlenmeden çocuk sahibi olmak iki tarafa, da işkence çünki aileler işin ine girecek ara bpzulucak ta, da, aileler farklı gözlerle bakacak ve çocuk blyl3 kaos ortamında doğacak bir risk kesinlikle olmamalı her şeyin bir zamanı var
Şahsen böyle birşey yapmam yapamam ama evlenmeden çocuk sahibi olup o çocuğa Gül gibi bakanın önünde saygıyla eğilirim
Neden egiliyosun saygıyla iyi birşey mi yapmış oluyorlar lan siz Müslüman degilmsnz
Günümüzde bırak çocukları hayvanlara bile eziyet uygulayan insanlar anne babalar var. Kötü birşey söylediğimi düşünmüyorum. Bunun Müslümanlıkla ne alakası var?
Evlenmeden cocuk yapmak dogru degil bana ters geliyor ha beraber yasarken cocuk oldumu? iste o zamanda hemen evlenilmeli
Evlilik olmadan çocuk sahibi olunmasını dogru bulmuyorum
Çocuk hem kadının hem erkeğin bosanirken en büyük sorunu oluyor. Sevmediği birine sırf çocuk var diye katlanan yüzlerce insan varken, çocuk sahibi olmak için illa bı cuzdana gerek yok. Zira bunu fırsata çevirmek en kolayı oluyor 2 cinsiyet için de
Buda çok mantıklı
İnsanın inancı ile alakalı, dünyaya tavşanlar gibi sevişip ölüp gideceğinize inanıyorsanız onun gereğini yaparsınız, yok öldükten sonra hesaba çekileceğinize inanıyorsanız onun gereğini yaparsınız...
Çok haklısın. İnsanın içinde saten varsa sevişir.
çocuğun babası ya sonra inkar ederse benim çocuğum değil diye ve terkederse ortada kalır yazık bu yüzden evlenmeden çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Haklisin katiliyorum:)
tabii ki de " evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum "
Ben, evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum. Hem dinimize göre de bu hiç uygun değil.
Evlenmeyi hiç düşünmüyorum ileride çok istersem evlenmeden çocuk sahibi olabilirim
İnanç?
@DrQuesn4y size ne?
Su soruya cevap zor mu
@DrQuesn4y Yine damlamış Arap varoşu 😂
Bende çocuk istiyorum ve bekarım, evlilik olmadan çok doğru bulmuyorum çocuk sahibi olmayı
Bence Çocuk olucaksa resmiyet şart onun dışında 2 kalp bir atıyorsa imzaya gerek yok tabi imza olsada kötü olmaz kişinin kendi tercihi
Her koyun kendi bacağından asılır diye herkese saygı duyuyorum kendi hayatımı 4 4lük yapmamışım bide milletle mi uğraşcam
Her koyun kendi bacağından asılır doğrudur ama sözün birde devamı var.. kokusu bütün mahalleyi rahatsız eder...
@rybzki iyi de insan olarak daha kendimi geliştirmeyi tamamlayamadım birileri evlilik dışı cocuk yaptı diye bunu mu dert edeyim kimsenin doğrusunu ya da yanlışını sorgulucak durumda değilim buna hakkım yok. evet düşünce olarak benim için de doğru değil ama başkasının kararı sonuçlarına da kendisi katlanır
Bu konuda sizinle hemfikirim. Sanırım yanlış anladım. Kusura bakmayın.
Hiçbir zamanda muhtemelen ben oldum diyemeyeceğiz çünkü öğrenme ve tecrübe etme süreci hep olacak.
@rybzki aynen bu düşüncene katılıyorum hiç bir zaman tam olduk diyemeyiz. ☺️ Kusura bakılacak bişey yok sonuçta fikir alışverişinde bulunduk saygısız hiç bir tavrınız yoktu tesekkürler,
Ben teşekkür ederim nezaketiniz için.
İleride maddi durumum iyi olursa ben evlat edinmeyi istiyorum açıkcası ha illa biyolojik çocuk olmalı derseniz evlenilmeli bence çocuk anne veya babanın eksikliğini hissetmemeli
Evlensene evlenmesende ortada çocuk var. Zaten her durumda sorumluluk annede olacak kaçınılmaz. Aldattı diyelim ne olacak peki. Ayrıldınız. Ortaya garip bor durum çıkıyor o zaman
Saçma buluyorum.
Bütün sorumluluk Türkiye koşullarında anneye yüklenir Zaten erkek dediğin sorumluluk diyince kaçan bir varlık. Çoğunda çocuğu yap bırak modeli olur.
Olmaz tabiki tövbe yarabbim ne günlere kaldık ahir zaman işte...
Olabilir, ama toplumumuz buna hazır değil maalesef.
Herkesin kendi hayatı ama doğacak çocuğu da düşünmeliler.
evlilikle ana baba belli olup ilerde soy sop devamı geliyor evlenmeden oluncak cocuk sahipliğinde daha sonraki kuşaklarda kardeş evlilikleri muhtemeldir
Dinimizce kabul edilemez bir durumdur doğacak çocuk veledi zina dır olmaz kabul edilemez
Çocuk sahibi olmak için evlilik cüzdanına gerek yok. Diye oy kullanan 65 erkeği gayet iyi anlıyorum da 51 oy kullanan kadınlar sizleri anlayamıyorum maalesef.
Bende evlilik dışı çocuk yapılmasına karşıyım, ama bu kişinin kendi kararıdır. Ama senin yorumunu anlayamadım? Neden erkeği gayet iyi anlıyorsun da, kadını anlamıyorsun? Namus sadece kadına özgü bir şey mi?
Çocuk olunca çocuğa Anne bakıcak. Evlilik olmadığı için erkeği bağlayacak bir durum yok. Olayın neresinden bakarsak bakalım evlilik dışı Çocuk sahibi olmak kadın için zararlıdır.
Erkeği baglamayacak derken sonuçta babası Onuda bağlıyor durum
Aynen erkeği de bağlıyor, sorumluluk her iki tarafa da geçerli.
Eşimle 5 yıldır birlikteyiz 3 yıl birlikte yaşadıktan sonra evlenme kararı aldık..
Meraktan soruyorum. Dediğine göre ilk tanıştığında sen 23 yaşındaydin. E peki ailen nasıl izin verdi ayrı eve cikmaniza
@SürekliSorumVar herkesin ailesi yobaz değil ve 23 yaşındayken reşit olduğun için ailenin yasal olarak sana karışma hakkı yok istediğini yaparsın
@DrQuesn4y ne diyon be ne zinası ve sanane yani benim hayatım benim tercihim
@sexxygirll zina nedir onu bile bilmiyorsun inancın yoksa tenzih ediyorum
@anneboleynd sen nasıl bir kralsın ya
Çocuğun kimliğini nasıl çıkarmayı düşünüyor bu insanlar kesinlikle karşıyım
Aile kurumu kurulmalı çocuk icin. Yuvasiz buyumemeli bebeler
Bu soru geldiğine göre bunun da normallesmesine çok az kaldı..
Bıraz geri kafalı yım evlilik olmadan cocuk olmaz bence
çocuğun babasının kim oldugunu bilmeye hakkı var. Hayvanlardan farkımız olsun değil mi?
Aslında mantıklı ama ülkemizde maalesef tabi dinen fe
Evlilik olmadan çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum.
Ben yapamam ama yapana helal olsun kolay bir şey değil
Ben evlilik dışı çocuğa pek olumlu bakmıyorum şahsen ayrıca çocuk isticek raddeye geldiyseler evlensinler bence daha mantıklı
Buna ben değil, inandığım İslâm hukuku karar verir. Ben karar verecek olsaydım bu dünyaya gönderilmezdim zaten.
İslam hukuku ayrıca kapan diyor ama aynı zamanda kapanmanı da emrediyor. Ayna karşısında dudak büzerek fotoğraf çekinmek için gönderildin galiba dünyaya
@3popkek ben bunu reddetmiyorum. Yaptığım şeyin günah olduğunun farkındayım. Düzeleceğim inşallah.
Her şeyde günah görmeyin böyle yinede yaparsınız
@Berivann6 ayet ve hadis ne demişse o. Gerisi boş laftır. Günahsa günah...
Onlar anca insanı korkutmak için varlar
Benim için farketmezde toplum buna hazır değil.
Kadin ve cocuk sagligi acisindan cok yipratici bir surec olacagi icin toplumsal normlara uygun yapilmasi taraftariyim
Evlilik sadece imza aynı evde yaşamak sorumluluk değildir hayat paylaşma birbirinden destek alma dayanismadir bu olmadan olmaz
Ben evlenmeden çocuk sahibi olmayı doğru bulmuyorum ama yapanlarinda kendi tercihi beni ilgilendirmez.
Herkesin kendi Hayatı kendi görüşleri kimse karışamaz
Herkesin kendi kararı , ama benim için evlenmeden önce çoçuk sahibi olmak doğru değil.