AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Eğer kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan. Boşan eşinden. Zaten mutsuz bir ilişkide çocuklarda etkilenir.
Boşuna sevgi yok saygı yok nereye kadar sürebilir ki sonuçta evlilik alışkanlık değip mutlu olmakta gerekiyor
O adamdan ayrılmazsan o çocukların pisikoloji mahvolur ileride hem senden hemde o babadan nefret ederler ikinizi gözü görmez, onu geçtim ilerde evladının birisi baba filan dinlemez saplar bıçağı yapar bunu o psikolojiyle
Soğuduysan işkence gibi bir şey bunu sürdürmek, düzeleceğine inanıyorsan aile terapistine görünebilirsin.
Yarın o çoçuklar dicekki
Bosansaydin
İlgisini bile çekmeyeceksin
Çok doğrusun bacım
Çocuklar için kal dicem ama mutluluk nerdeyse orda ol bence mutsuz olmak hiç bir bayana yakismaz asla
Kendine güvenin ve ayrıldığında yapabileceğin bir mesleğin varsa mutsuz yaşama çünkü mutsuzluğun çocuklarında yansır.
bu evlilik bitmişte. zamanla daha iyi karar verirsin bence. ani kararlar verme guzelce dusun sonra yap ne yapacaksan kimse zarar görmeden
Cocuk icin kendi hayatimi mahv edemem hemde kadinlar bazen cocuk icin eslerine katlaniyor buyutub cocuklarina da ben senin yuzunden boyle zorluklara katlandim diyerek baslarina kakiyorlar ben bunu kabullenemiyorum
hayır çünkü çocuklarında bu durumdan etkileniyorlardır zaten 🦆
Bu durumu görmek çocukları daha çok üzecektir. Ayrılmayı yeğlerdim böyle olmaktansa
Sabret devam et boşanmak aile bozmak çocukta varken kolay degil
Aynen ayrılık kolay değil
Ayril o cocuklar huzursuz bir aile ortaminda buyirlerse psikolojileri de çok normal olmaz.
Neden çok çabuk pes ediyosunuz halledilmicek meseleler mi sizce bunlar
Ne demek çok çabuk pes ediyorsunuz şu anlattığı şeyler kolay şeyler mi bu ortamda çocuk falan yaşayamaz
O ortamda haklısınız çocuk büyümez ama 2 tarafta çaba gösterirse bence bişiler çöpe atılcağı yere dikilir düzelir biraz yapıcılık lütfen yıkıcılık işe yaramaz
Kendimden biliyorum karakter yoksa sorumsuz biriyle otur konuş yine düzelmez yapacağını yapar
Ya tabikide karşındaki anlayışsız aptal saptal biriyse dediğiniz doğru ama aklı başında bir insan insan için konuştum ben
bence boşan benim annem babam sürekki kavga ediyor yirmi yaşındayım her sabah onların bağırmasına uyanıyorum keşke boşansalar diyorum çocuklarınız kaç yaşında bilmiyorum ama ömür boyu bunu çekeceklerine bir kez boşanmanıza üzülsünler daha iyi
Annene babana bir şey söyleyebiliyor musun? Yoksa sadece izliyor musun?
Ayrılırsan çocukların maddi yönden zarar görecek mi?
Bir olurunu bulup bir birinizi sevmeye çalışın 🙏🏻
Şunu söyleyeyim sizin aranızdaki huzursuzluk çocuklarınıza mutlaka yansıyacak
Senin durumundayım bende malesef çocuklarım için evli kalıyoruz. Hayatımda eşim kadar anlayışsız birini görmedim hayatımda boşanalım dediğimde de hayır diyor yanaşmıyor boşanmaya
benim annem bana hep sen liseye geçince ayrılıcam diyordu.. geçtim ayrıldılar seneler önce..
Hayır, etmemelisin. Çocuklarını mutsuzken yetiştirme.
Bu hayat birdaha yaşanmicak ve ele geçmicek. Hayat kısa. Boşan ve kendi kafana mutluluğuna göre yaşa
Böyle olmaz aradaki saygı, sevgi gitmiş boşanmalısın bence
Hem çocuklar bu gerginlikten etkilenirler eğer maddi durum olarak müsaitsen boşan bence
Devam et çocuk sizin en değerli hazineniz ayrı olursanız çocukta üzülür
Hayat senin biraz daha kontrol et aynen devam ederse bırak bence abla
Karar senin.. Şartların uygunsa tabii ki ayrıl
Noktayı koyman en iyisi olacak. Hergün ızdırap çekmektense bir defa sıkıntı Çek yeter. Bizim hatamız bu işte, o cesareti bulup yapamıyoruz sonra da bin pişman
Acele etme ortam bir yatışssın sağlıklı düşünüp en iyisini yine sen bulacaksın
etmelisin çocuklar olmuş artık boşanıpta çocukları mahvetmedyin
Boyle erkekleri anlamıyorum ne boşanıyorlar ne iyi geçiniyorlar
Bence hayır çocuklarınız fark ederse zaten onlar da mutlu olmaz
sizin yüzünüzden çocukların hayatı mahvoluyor, ayrılmanız hayatınızda yapacağınız en iyi şey
Oyle bir ortamda buyuyecek cocuklarin. Eksik buyumeleri daha iyi sanirim.
Halamda aynı şeyi yaşadı çocukları istemedi ayrılmalarını 25 yaşlarında çocuk dediğim de boşandı ama anne babasının evinde rahat olmiycanı bildiği için ayrı eve çıktı maddi geliri vardı çünkü ama senin durumunu bilemem anne baba evine geri dönmek zor
Yaşlarınız kaç. Sevgilin var mı? Sevmediğin adamla yaşamak zorunda değilsin.
Etme yasin geçer gider ve mutsuz bir yaşam yaşarsın özelden yazarsan sana bir hokayemi anlatmak isterim
Yine seninki Iyi gitme diyo.
Bende sevmiyorum inam Allah için sabir e diyorum
Zor durum. Sabırlar diliyorum
Bence etmelisin Hayat Birgün oda bugün hayatını yaşa
cocuklarin yaninda yasamamalisiniz tartismayi... mutfaga gidip tartisin mesela. Cocuklarinin onune durmasi cok uzucu.. Bence cpcuklarini seven ayrilmaz arada cok buyuk bir sebep yoksa;ihanet, surekli devam eden dayak gibi
Git boşan be ilerde çocuklar da boşansaydın biz mi tuttuk derler kesin!!
Kesinlike bu laf diyecekler
Evet boşanırsan ilk başta babalarınında dolduruşuyla çocukların seni suçlayacak, yanlış yaptığını düşünecek ama emin ol zamanı geldiğinde herşeyi onlar için yaptığınıda anlayacaklar, ne zaman dersen anne-baba olduklarında.. çocuklarım için katlanırım diyorsan sen bilirsin ama çocuklarını şiddete tanık olacakları, huzursuz bir ortamda büyütmek onlara yapacağın en büyük yanlış olur. Kendine de yazık edersin anne mutlu değilse çocuklarda mutlu olamaz. Ve şu da bir gerçek ki şiddet illa ki dayak demek değil, psikolojik şiddet daha fena bazen insan öyle bir söz duyuyor ki keşke diyor beni dövseydi, vursaydı ama bunu demeseydi.. vücuda aldığın darbe, tenindeki morluk geçiyor ama kalbe aldığın darbe, o yara hiç kapanmıyor işte. Eğer ekonomik özgürlüğün varsa ailem arkamda olur olmaz diyede düşünme. Hem kendin için hemde çocukların için boşan derim. Umarım herşey gönlünce olur...
Sen mutsuz oldukça eşinizle aranızda kavga patırtı çok olur çocuk bunu gördükçe daha çok etkilenir. Ben o kavganın içinde büyümeyi istemezdim çocuklar anneden babadan ayrı kalacak diye düşünmeyin.
Bunu düşündüğüm için sustum bunca zaman çocuklarda bana karşı cephe almış dolduruşa gelmiş
Sabır et yapacak bisey yok bu zamandan sonra elalelmin ağzını tutamazsn
elalem ne der diye diye kendimi yıprattım
O zman tınlama
Ayrıl gitsin
Kesinlikle uzak dur ondan, boşan. Bugün tehdit edip bağıran yarın şiddete de başlar zehirlidir o kişi
aynı annemle babamın durumu, çok yazık. Allah eşini ıslah etsin. Çocukların küçükse boşanmanı tavsiye ederim canım.
Sizi aşağılayan sizi tehdit eden bir adam size ve çocuklara zarar verir çocuklar ileride huzursuz ve kişiliği oturmamış birer birey olacaklar
Etme kimseye fazla fedakarlik yapma, kimseyi kendinden fazla sevme olmuyosa bırak gitsin o kaybeder.
Kesinlikle ayrılmalısın çocukların olgunlaşınca da böyle düşünürlerdi zaten, sırf kendileri için mutsuz olmanı istemezlerdi, öyle birinin iyi bir babalık yapacağını da sanmıyorum
Olan hep çocuklara olur ama seninde bir hayatın var...
Seni o kadar iyi anliyorumki aynısını yaşadım ve hala da evliyim çocuklarınm için kekin ilacı olsa basina sürermiş benimkide o hesap
Böyle çocuklara da zarar verirsiniz. Siz farketmez zannetseniz de çocuklar bu huzursuzluğu hissedecektir. Orta yoku bulup boşanmanızı tavsiye ederim.
Ayrılmalıdır bence. sen mutsuzsan çocuklarının durumu da aynı olacaktır. Bu onlara ilerde daha çok zarar verir.
yaaa yaaa cok karişma aile işlerine
Fikrimi belirtmek en doğal hakkım diye düşünüyorum.
ya sonra insanlar farklı boyutta pişman oluyorlar
Etmelisin Çocuklar için kendini feda edeceksin en azından çocuklar büyüyene kadar annelik öyle kolay değil kayıtsız şartsız fedakarlık ister
Gerçekten çok mutsuzsan ayrılmalısın sadece kocalıktan men etmiş olacaksın onu o her zaman senin çocuklarının babası olarak kalacak o yüzden katlanmak zorunda değilsin
Senin için ilişki bitmiş içinde bişey kalmamış. Yılların ve cocukların hatrına bir süre tanı eskisi gibi davranmaya devam ederse ilişkiniz düzelmezse anlaşıp ayrılmak en güzeli
Mutsuz bir evlilik yapacağına boşan daha iyi çocuklarda büyüyünce anlayacaktır
Keşke kocana bırakmadan çocukları sen doldursaydın o zaman kocan yola gelirdi belki, neden çocukları boşladın ki zehriyle çocukların beynini yıkamış
Hayır tabiki de. Bu şekilde devam etmek çok anlamsız
Boşan gitsin ya değmez böylelerine yarın bigun çocuklar sana düşman olacak
Zor bir durum ama dünyaya bir defa geliyorsunuz kimsenin sizin hayatınızı zehir etmesine izin vermeyin
Makul şartlarda ayrılmak daha mantıklı dünyaya bir defa gelip boşa harcamak bence hiç matikli deyil..