2 hafta önce oğlum camdan düştü diye eşim beni dövdü, ne yapmalıyım?

2 hafta önce oğlum camdan düştü
Kocam çalışıyordu
1. katta oturuyoruz camlarda çocuk kiliti var ama nasıl olduysa biri açık kalmış
Ve 4 yaşındaki çocuğum camdan aşağı düştü.
Bir şey olmadı ama yine de koruma amaçlı 6 gün hastane kaldık sonra taburcu ettiler
Çok şükür kırık falan hiçbir şey olmadı
Eşimde hastaneden taburcu olduktan 1 gün sonra evde gece ilk kez beni dövdü
Nasıl dikkat etmezsin vs diye
Hâla bunun şokunu yaşıyorum
Bursadayız ailem akrabalarım İstanbul da hiçbir şey yapamıyorum
Çok üzgünüm ne yapmalıyım
Çok kırıldım çokk
Çocuğum 2 dk yalnız kaldı ve düştü lavobadaydım o sıra
Dövme öncesi zaten hastanede sürekli ben çok üzgünken beni suçlayıp durdu
2 hafta önce oğlum camdan düştü diye eşim beni dövdü, ne yapmalıyım?
Cevapla