AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Kadınlar çok güçlüdür. maddiyat sorun değilse önünde hiçbir engel yok. sadece sana emzirme büyütme hakkında yardımcı olabilecek birisi lazım. o kadar.
Üstesinden gelirsin de o çocuk sana büyüyunce soracak. Anne beni niye yanlis büyüttün diye
Kıyamazdım da ne yapsaydım. En iyi hayatı vermeye çalışıyorum ona
Kiyma zaten bol dua et Allahim bana güc ver senin hediyebeven iyi şekilde bakayim beni ve yavrumu koru dua et sarıl bebegine Allah büyük.. Hata üstune hata yapma
Bacım her türlü gelirsin sabir et herhangibi yardim gerekirse maddi manevi cekinme sakin bebeği dünya getirsen Allah vermis o canı maddi sıkıntin falan olursa çekinme sakin o bebeği getir ama dunyaya
Sen gelirsin belki de bebeğin gelebilir mi babasızlığın üstesinden?
O yüzden babası gelsin babalık yapsın
Bütün mesele maddiyata bakar o varsa fevkalade bakarsın.
Tutamama derken ilişkiye girme mi, içe boşalma mı?
Evet
Kondom yoksa geri çekme yöntemi en zor yöntemdir, kondom alsaydınız ya her yerde satılıyor.
Ertesi gün hapı da var onu bari kullansaydın.
Ben korunuyordum ama ilacı unutunca böyle oldu
Ha o zaman suç sende de var işi yokuşa sürmeyin coronayı bahane edip düğün angaryasız nçkahlanın ileride boşanacaksanız boşanırsınız.
Ama biliyordu unuttuğumu
Peki demek ki evlenmek ve bebek istiyor
Kendi evliyken nasıl evlenelim
Vay be evli mi baştan desen ya
bu karar icin cok geç.. geleceğe odaklan, dua et hayırlı evlat olsun.
Ben zaten doğurmaya karar vermiştim sadece tecrübeli kişilerden fikir almak istedim
Kadınlar herşeyin üstesinden gelir kendine güveniyorsan üstesinden gelebilirsin
Korkuyorum biraz doğumda ve sonrasında yalnız olucam
Bir gün babaya ihtiyaç duyacak.. O zaman ne olur? İşin zor.
Bilmiyorum düşünüp duruyorum çözüm yolu arıyorum
Çok zor olur senin içinde çocuk içinde eğer bana bir şans verirseniz konuşalm gönlünüz olursa yuva kuralım derim
O ikinizinde bebeği. İster isteez birsürü ağırlık seninle olacak. Bunu kendine yapmaya hakkın yok
Ama ondan yardım isteyemem
O senin bebeğin değil. O ikinizin bebeği. Böyle düşünerek onuda böyle düşünmrye itme. Zaten yardım etmeyecek, görevini yapacak.
O çocuğu sen tek başına yapmadın. Aldırmak hakkında iyi veya kötü yorum yapmayacağım. Ama aldırmanı istemeyen oyken böyle bir davranışta bulunamaz. İzin verme
Yanında olması gereken kişi ben değilim
Efendim?
Babası benim yanımda olmamalı
Evliymiş, okudum. Sen evli oldufunu bilmiyormuşsun, bırakta o düşünsün ne yapacağını.
Bizim böyle meselelerde daha dikkatli olmamız gerekiyor. Çocuk babaya değil ama anneye muhtaç. O nedenle baba ilgisiz davranabiliyor ama senin böyle bir hakkın olmuyor. Keike zaman geriye alınabilse.
Bilseydim 1 dakika durmazdım yanında elimde olsa hiç söylemezdim hamileliğimi
Neden?
Evli bir yuvası var
Kendini suçlu hissetme. Sen bilmiyordun.
Bilmiyordum ama öyle olmuyor maalesef kötü hissediyorum kendimi bebeği kimse duymasın istiyorum mümkünse
Her şeyi karısına anlatsam peki?
Anlat. O da anlasın ne p, iç olduğunu. Eşininde bilmeye hakkı var.
Doğumdan önce konuşsam 37 haftalığım ya da konuşmasam mı karnım burnumda kadın görünce ya bir şey olursa
Doğurduktan sonra konuş o zaman
Korkuyorum biraz
Normal değil mi? Arkadaşın falan varsa eğer. Onunla git. Çok daha iyi olur. Ailen ne alemde? O ne der bu duruma? Peki o çocuğun babası olacak terbiyesiz seviyor mu? Nasıl bir ilişki içindeydiniz? İstersen konuşabiliriz.
Ailem gelemiyor maalesef uçuşlar yasak. Babası eşini sevmiyor uğraşıyor güya ayrılmaya ama eşi onu seviyor. Beni sevdiğini söylüyor ama artık inanmıyorum. İnkar edemem güzel bir ilişkimiz vardı hiç belli etmedi evli olduğunu eşinden de çocuğu yokmuş
Ailen yanında olacak mı? Süper bir şey bu
İlk zamanlar maalesef. Normal doğum bekliyoruz ondan da stresliyim nasıl giderim hastaneye vs diye ama halledicem bir şekilde
Burdan konuşması zor oluyor isterseniz bana mesaj atın
Burdan yazsanız kusura bakmazsanız
Uzun uzun konuşmayı isterim, burası zor oluyor. başka bir hesap açıp beni bulabilirsiniz
Sağolun yorumlarınız için ama kusura bakmayın bende özelden konuşmayı çok sevmiyorum zaten doğum zamanı 3 haftam var malum
Özelden konuşmamızla doğumun ne alakası var ki? Konuşuyoruz ve bu konuşma bebeği ortadan almayacak. Sizin düşüncelerinzi anlamaya çalışacağım ve kendinizi iyi hissetmenize yardımcı olacağım. Tek olabilecek bu, neyse. Kendinize iyi bakın
Çocuk babasını, baba çocuğunu tanıyacak mı? Ve görülebilecekler mi?
Babası görmek sahip çıkmak istiyor ama ne kadar mümkün bilmiyorum
Yasal olarak zaten babanın ismini vermelisin, yoksa işlem yapılıyor hakkında. Evlilik şart değil amaa babanın ismini bilmek şart.
İkincisi, onu tek başına büyütebilirsin. Erkek arkadaşınla evlenmek zorunda değilsin ama sağlıklı bir çocuk yetiştirmek istiyorsan, baba sevgisinden ilgisinden mahrum bırakmamalısın.
Bırakmıyorum ama babası evli ve bana bunu hamile kaldıktan sonra söyledi
Yanlış anlama ama nasıl hamile kaldıktan sonra öğrenebilirsin? Sen bu adamla hiç mi geceleri konuşmadın yazışmadın? Nerde yaptınız o işi o gün seninle kalmadı mı, kaldıysa evden kimse aramadı mı?
Bilmemen, şüphelenmemen imkansız. Bunun sosyal medyası var ne bileyim WhatsAppı var.
Öfff neyse. Geçmiş olsun o halde.
🙈🙈🙈Ulan ne ya*şak adammış be
Anlamadım maalesef
Kardeşim sen nasıl anlamazsın bu adamın evli olduğunu. Ya hu bende evliyim bir ilişki yaşarsam karşımdaki kişi benim evli olduğumu bilir. Sen nasıl bu kadar saf oluyorsun
@BayNutella hiç belli etmedi ki
Mesaj kutum açık oradan yazarmısın
@BayNutella maalesef kusura bakmayın
Çok önemli değil daha açık buradan bazı şeyleri yazamıyorum diye söyledim.
Bence üstesinden gelirsin ama o çocuk babasız boynu bükük kalır
Hissettirmemek için elimden geleni yapıcam
Tabi ki buyutebilirsin. Ama baba evladini nufusuna gecirmelidir.. nesep deniyor buna hukukta. Istemezse dava da acabilirsin. Bu onemlidir cocuk icin.
Maddiyat bir yana o çocuğa yalnız başına maneviyatı vermen imkansız. Asla ve asla böyle birşeyin vebaline girmeni tavsiye etmem.
Evde kaldığınız süreç içerisinde çocuklarınızla iletişim yöntemlerini araştırmaya annelik eğitimleri ile ilgili bilgi almaya ne dersiniz
Korunun be ablacım. Olan olduysa da yavrumu en güzel şekilde nasıl büyüteceksen onu seç. Tek başına yapmadın bırak babası da yardım etsin.
gelirsin maddi sikintin da yoksa ama biriyle evlensen daha guzel olur baba sevgisi cok onemli
Bebeğime adadım artık kendimi
hakkinda hayirlisi olsun nedesem boş olaca icin zamanla dusuncelerin fikrin degisecek
Artık kimseye güvenim kalmadı
herkez oyle der ama illaki olacak
hayat yasadiklarimizla bizi olgunlastirir gecmisimiz gelecegimizde saha emin adimlar atmamizi saglar
Haklısınız ama evlilik aklımın ucundan geçmiyor şu an
şu an demiyorum zaten kendi ayaklarinin uzerinde dur ki en guzel karari alarak en guclu adimi atmissin sen
Bir doğsun bebeğim daha sonrasına bakıcam
Çok iyi düşünüp karar vermen lazım. Tabiki yapabilirsin.
Doğumdan sonraki ilk birkaç aydan korkuyorum sadece
Yanlız olmaman lazım. logusalik döneminde
Mecburen yalnız olucam
Ailen vs
Gelemezler ki uçuşlar yasak
Yaa ;( valla ne desem bilemedim ama arkadaş vs var mı sana destek yanında kalacak
Konuşucam müsait olan hepsi çalışıyor ama müsait olan varsa 1-2 hafta yardım edebilirler
Başka yanlız kalmaman lazım yardımcı bulsan ücretli.
Salgından dolayı kimse risk almak istemiyor
Anladım.
Gidip karısına her şeyi anlatsam nasıl olur?
Evli mi bir de?
Evet
Niye bebeği dünyaya getireceksin ve getir çeksen de çok güçlü durman lazım artık
Getiricem zaten 8 aylık
Eşine söyleyecek birşey yok
Ne yapacağımı bilemiyorum
Takipte kal da konuşalım üzerine madem
Özelden konuşmuyorum bunu kast ettiyseniz
Konuşsan zaten yazarsın bana bunu kastetmedm
Anladım
Tamam
Eşine anlatmalıyım
Sekiz aydır karnında taşıdığına göre devamını getirirsin diye düşünmek istiyorum
Gelebilirsin niye gelemiyeceksin. Anneler doguma dayanan varliklar. Cocuguda büyütüler tek basina
Maddi durumun olduktan sonra her sorunun üstesinden gelebilirsin
selam sen niye yalnız buyutuyosun çocuğu evlenmediniz mi bıraktı mı seni.. çocuğuna bir baba gerekli ama. babasiz nasıl buyutucen öyle?
Evliymiş.
Ya keşke biraz guvenmeden iyi analiz yapabilseydin. olan olmuş herşeyin hayırlısı.. senin değerini haketmeyen birisi sadece gönül eglendirmis seninle.. sende ona değer verme bir çocuğun olmuş ama başka bı kadınla evli ve onunla birlikte kabul edilemez bişey tabii.
Sana değer veren biri olsa nikahına alsa seni sende değer vermez mıydın peki?
Çocuğun babasız büyümez sonuçta..
Eşini sevmediğini boşanmaya uğraştığını söylüyor ama inanmıyorum. Ona bağlı kalayım diye hamile bıraktı beni
Seni kandırmayı hala düşünüyor.. onunla evli kalicak senide hep metres niyetine kullanacak sakın inanma diyaloğunu bağını kes..
Evliliğini salklamış benden olmazdı tabi ki
Nerde yasiyosunuz
İnanmıyorum tabi ki
Çocuk yeni mi doğdu iyiki aldirmamissin yoksa günaha girerdin
Doğmadı daha
Anladim daha var.. sen yinede onunla konuşma seni kandırıp küçük düşürmüş. bir insanın duygularıyla oynamak kadar kötü bişey yoktur haksız miyim
Evet konuşmuyorum artık zaten
Ama çocuk olduktan sonra evlen biriyle. tek başına olmaz.
Gücün olabilir maddi manevi büyütebilirsin ama bir cocuğu babasından mahrum büyütmek sence ne kadar doğru o cocuk için?
Görüşecekle tabi ki ama evlenemem onunla
Yapabilirsin ama çocuğun duygusal olarak yarım kalacak
Bundan korkuyorum maalesef bende
Tek başına yapmadın neden tek başına büyütmek istiyorsun. Enayimisiniz siz?
Gelirsin bir sekilde bir cana kiymaktan daha kolay bu
Kınamak istemem fakat. Hata yapmışsın evlenmeyerek ve işin zor.
Bence
Maddiyat durumun varsa ve bir bebeğin sorumluluğunu alabilecek gücün varsa elbette yapabilirsin.
Bence maddi imkanın varsa ailen de arkandaysa büyütebilirsin. Allah yardımcın olsun
Gelebilirsin tabi kii sen o çocuğu aldırmayarak büyük bir adım atmışsın gerisi çorap söküğü gibi gelir. Allah yardımcın olsun
İlk zamanlar ve doğumda yalnız olucam ondan biraz tedirginim sadece
Tabiki özellikle maddi durumun da iyiyse hayli hayli halledersin. Birine ihtiyacın yok.
Ilüsrmtesinden gelirsin ama çok zorlanırsın bunu göze alabilir misin
Sen gelmesine gelirsin de o çocuk babasız bu hayatın üstesinden gelir mi bilmem... o içindeki eksikliği kapatabilir mi sanmam...
Korkuyorum bundan ama 8 aylık artık
Doğumda vs yalnız olabilirim yanda ilk zamanlar bu da korkutuyor beni
Sen bu işin altından kalkacağım dersen kalkarsın
Güçlüsün her zaman böyle kal
Bravo sana
Hayır gelemezsin bebek işi kolay değil, evcilige benzemez
Yani şu an bunları konuşmanın bir anlamı yok farkındaysan 1 ay sonra doğuyor çocuk
Çok zor çocuk için daha zor. Ama yinede ama en bilirsin
yorumlar çok hoşuma gitt kimse seni yargılamamış. oradan taşın yeni taşındığın yerdede boşanmış olarak tanıtırsın kendini maddi gücün varsa sıkıntı yok
Taşınırım ama şu an doğuma 3 hafta var üstelik virüs var tek başımayım üstelik taşınamam bir düre
daha önce hiç evlilik yapmışmıydınız
Hayır yapmadım
Evlenmeden oldu bebeğim
çocuğu elbette kendiniz biyütebilirsiniz bir akrabam var büyüten ona her türlü sevgiyi gösterp üstüne titrersiniz eksikliğini hissetmez
Evlenmeyi çok teklif etti babası ama bana söylediği yalanlar yüzünden ona güvenemiyorum çocuğunu istedi ve destek oluyor ama eksikliğini hisseder mi bilmiyorum babası bizimle yaşayamaz evlilik teklifi de zaten asla olmayacak bir şeydi
evlendiğini birlikte olduktan sonramı öğrendiniz
evli olduğunu
Evet sonra öğrendim
ilk kez onunlamı birlikte olmuştunuz peki
Evet
Karısına her şeyi anlatsam
anlatabilirsiniz
Bilmiyorum çok kararsızım
onların çocuğu var mı
adam kadından boşanıcaksa gerek yok bırak boşansın böyle bir pislikle evli kalmasın
adam başkasıyla sevgili olsada çözümü var ama evliymiş
Hayır çocukları yok. Kadın pek ayrılmak istemiyormuş sanırım
bişi diyimmi okadın içinde zor duysa yıkılır eminim
Evet biliyorum bu yüzden hiç söylemesem mi yoksa gerçek yüzünü görse mi kocasının bilmiyorum
şöylede bişi var ya çocuk yaparlarsa
Yıllardır istiyormuş eşi ama inatla yapmamış. Bilmiyorum artık
senin derdin adamı kazanmakmı eşine gerçek yüzünü östermekmiü
Adamı kazanmak istemiyorum ilişkimiz bitti. Eşine anlatsam mı kararsızım yoksa gizli mi kalsa
anlat bence ben bir soru sordum onu yanıtlarmısınız fikrinizi almak iaterim
Hangi soru
kendi duvarımda paylaştım benle ilgili
İsterseniz direk buradan sorun göremedim çünkü
Gizli Üye
(18-24)
merhabalar , uzun süreli ilişkinizde ayrıldıktan sonra biriyle çıksanız ve bu çıktığınız kişiylel birşeyler yaşamış olsanız ama sonra size karşı ilgisizleşse ve terketseniz. karşıdaki kişide egoist biri kimse benden ayrılamaz kafasında. ve diğer sevgilileriyle yaşadıklarını size açmamış anlatmamış biri cinsel anlamda. daha sonra ondan ayrılsanız ve eski sevgilinizle barışsanız. sevgilinize yonunla yaşadıklarınızı anlatırmıydınız? ya da bu çocuk size kötülük yapmak istermi ilişkinizi bozmak
Aslında bu durumdaki kişilerin arayış içinde olduklarına dair bilgim var yani siz ayrıldıktan sonra başkasıyla bir ilişkiye başladıysanız bu aslında olağan bir şeydir.
onunla birşeyler yaşadığım için pişmanım ve sevgilimin öğrenmesinden korkuyorum onu kaybetmek istemiyorum sizce boşunamı endişeleniyorum arkadaşlarım öyle diyor çünkü
Söylemez diye düşünüyorum niye söylesin ki eline bir şey geçmez
Çocuğunuz var mı acaba sorması ayıp bir şey sorsam?
Ah kuzum ya cok zor bir bebegin babasiz ya da annesi buyumesi cok zor. Cunku ikisene de ihtiyac duyar cocuk.
Babasından ayırmıyorum istediği zaman görebilir bebeğini ya da vakit geçirebilirler sadece biz birleşmiycez o kadar
Sen gelirisn belki Ama O Çocuk Bu yükün üstesinden ömür boyu gelemez
Gelebilirsin ama çok zorlanırsın her şeyden önce insanlar çok yorar seni Allah kolaylık versin.
Şimdi bile çok yoruyorlar bilmiyorum doğduğunda ne olur
Kurban olum sana safım niye olmasın düşünsene annesi la.. ah bana da bir kız teslim olsa da hamileyim dese deli olurum lan deli baba oluyorum dollemis düşünsene salak ya erkekler salak ya
Umarım olur çocuğunuz
babasına söyle dini nikah kıysın. karısına da söylesin artık olan olmuş. o çocuk da onun çocuğu artık 2. eş olarak idare edeceksin babasız büyümesinden iyidir
Karısına söyler mi bilmiyorum ama ben söylemeyi düşündüm nikah filan kıymayız olamaz.
neden olamaz
Çocuğumuz için görüşürüz sadece o kadar bitti artık ilişkimiz
bebeğini babasından mahrum etme yeterli. baba önemlidir.
Etmiyorum istediği zaman görebilir o benimle evlenmek istiyor ama artık imkansız bitti bizim ilişkimiz yardım etmek destek olmak istiyor ama istemiyorum
evli olduğunu bilmiyordum demişsin. neden hamile bıraktı seni peki?
Bilmiyorum ona bağlı kalmamı istedi herhalde üstelik çok çocuk istediğini söylüyordu hep
yok mu çocuğu normalde?
Yokmuş. Eşini sevmediğini yıllardır iki ailenin baskısı yüzünden evli kaldıklarını söyledi. Bu yüzden de çocuk hiç istememişler eşi de istememiş. Eşiyle araları çok kötüymüş uzun süredir ayrılmaya uğraşıyorum filan dedi. İşte bana aşık olduğunu vs vs
o zaman seninle evlensin. neden bu kadar kötüleşti aranız
Bana evli olduğunu söylemedi. Hiç haberim olmadı hamile kalana kadar
içine boşalmasına neden izin verdin?
Birden olunca iş işten geçmişti o kendini tutamadı
Ertesi gün hapı peki?
Zaten korunuyordum ben ama oldu
Doğum kontrol hapı mı alıyordun?
Evet
Çok şaşırdım şu an :/ gerçekten olabiliyor muymuş ya 🤔
Günlerini şaşırdım ondan oldu
Nasıl şaşırdın?
Unuttum almayı
İsteyerek mi almadın?
Hayır unuttum
Büyük hata. Umarım mutlu olursun
yapacak bir şey yok şu saatten sonra bir şey değişmez 37 haftalık
Değişsin diye demiyorum mutlu ol diyorum :) adamı ikna edebilirsin istersen senin olmaya. Ama istemiyorsun sanırım.
Hayır istemiyorum bana destek olmaya çalışıyor beni sevgiğini evlenmek isteğini söylüyor bebeğine sahip çıkıyor ama bana yaptıklarından sonra bitti artık
Ne yaptı peki?
Evli olduğunu söylemedi yıllarca
Kaç yıl birlikte oldunuz? Anlamadın mı?
Hayır anlamadım 3 yıl
Alımlı bir kadın mıydın nasıl tanıştınız?
Ne demek alımlı bir kadın mıydın. Sevdik sadece başka bir şeyle alakası yok
Nerden etkilendi senden vs onu merak ettim. Neyse daha yardımcı olamam zaten. Ama en iyi çözüm 2. karısı olman gibi duruyor. Diğerini sevmiyormuş çocuk da yokmuş zaten. Dediği gibiyse tabi
yanında sana destek olacak bir dostun arkadaşın yok mu bu dönemde
Maalesef
nerede yaşıyorsun :(
Sağolun bulucam elbet bir çaresini
yazsana bana konuşalım
Konuşmuyorum maalesef özelden
Çok zor ama imkansız değil. Babasız çocuk büyütmek hiç kolay değil inan ki Allah yardımcın olsun
Doğumda vs yalnız olabilirim yanda ilk zamanlar bu da korkutuyor beni
Eğer arkanda ailen destekçi ise herşey olur sadece kendin olursan çok yıpranırsin
Biraz destekler
Canım ne gibi bir korkuların var ne gibi şüpelerin var ki? İyi bir baba olacağından Eminsin oysa ki
Bana evli olduğunu söylemedi
Şu an hala evli mi 😦
Evet
Yorumlardan okudum da güzelim neden bilerek kendini durduramamış olsun ki? Yani evli barklı adam neden senden çocuk istesin? Sordun mu hiç?
Eşiyle arası hep kötüymüş gerçekten aşık oldum sana filan dedi hep söylüyordu senden bir çocuğum olsa diye. Eşiyle mantık evliliği yapmışlar güya. Kendine beni bağlamak için yaptı gibi geliyor biliyordu çünkü öğrendiğim anda biterdi
Bence dünyanın en iyisi annesi olursun, ki bebek rızkıyla gelir hele maddi durumun var çok şükür halkın düşüncesi önemli değil
Kaygılıyım biraz ama doğum stresi de biniyor tabi
Doğum da yalnız olacağına üzüldüm aynı şehirde olsak tereddütsüz gelir destek olmak isterdim ama yalnız kalmamaya bak yine de ne olur ne olmaz
Sağolun halletmeye çalışıcam bir şekilde
Elbette gelirsin sakın aldırma ve yerinde olsam öyle biri ile evlenmem şimdi istemeyen ilerde neler yapar Allah bilir seni paran için sevmiş belli
Bebeğini istiyor
Yaşamak için bir erkeğe ihtiyacın yok iyiki evlenmemişsin
Nasıl kendini tutamadığı için yaaa? Anlamadım orasını
Öncelikle yaptığın hiç doğru bir şey değil, yarın bir gün arkadaşları çocuğunla dalga geçmez mi sen bir piiçsin diye
Adam evliymiş ne yapsın kandırmış kızı
İnanmıyorum ya peki bu kızın evli adamla ne işi varmış, ayrıca evliymiş de neden sapıklık yapmış adam
Kız bilmiyormul ki evli olduğunu öğrenince böyle bir karar almış galiba sonra yapamamış falan. Şerefsizden bol ne var ki şaşırmıyorum artık.
Keşke aldırsaymış şerefsizin çocuğuna dadılık yapacak
Sonuçta onunda çocuğu nasıl kıysın
Ama zorda kalcak bir şekilde, babası soyadı vermicek, istenmeyen çocuk olcak bla bla.
Zor..
Kıyamazdım
Allah var o herşeyin üstesinden gelmen için dua etmeni bekliyordur belki
Cocuga yazık babasız olmak bu hayatta zor birşeydir
Gelebilirsin niye gelemeyesin ki. Güçlü olmak yeterli
Bütün kızlar birleşmiş birbirinin sırtını sıvazlıyor. Vay hayırsız adam vay.
Maddi durumun varsa sorun olmaz bence büyük sorumluluk ama halledersin
Kaç yasındasın yaa çok erken değil mi bir de evlenmeden
25 yaşındayım
Maddi durumun iyiyse takma kafana zamanla düzelir düzelmezsede yapacak birşey yok oda erkek olsa ailesini dinlemez seni bu duruma düşürmez çok gördüm evlenmeden çocuk yapan dünyanın sonu değil ama çok üzülürsün baya bir süre