AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Üstesinden gelirsin biliyorum çok zor benimde iki tane var ayrıca bul biririni
Sadece çocuğuma adadım kendimi
Peki nezaman biri olcak hayat inda kendini kapatma bukadar
Senin de isteklerin var ayrica
Hiç bir zaman bir daha biri olmayacak
Peki senin sevmeye sevilme ye ihtiyaç in yok mu seks yapman lazım illaki olacak bide bunun gibi busuru konu tek başına neden inat edesin ki
Olan olmuş artık yapılacak tek şey o bebeği elinden gelen en iyi şekilde büyütmek düşüncem bu yönde
Buna uğraşıyorum bende
Allah yardımcın olsun
Kimseye ihtiyacın yok üstesinden de gelebilirsin her zaman yanında ol yeter : )
Doğum ve sonraki ilk birkaç aydan korkuyorum
Ailen yanındaysa çok güzel de doğurup bakarsın bebeğine ki olmasalar bile tek başına da gül gibi çok mutlu büyütebilirsin doğumdan da tabii ki korkacaksın ama sonrasını bebeğinle mutlu olacağın günleri düşünürsen iyi gelecektir
Maalesef değiller henüz. 37. Haftam yalnız doğum yapıcam muhtemelen korkuyorum ya yetişemezsem geceleri bebeğimi duyamazsam diye
Yani tam bende bilmiyorum ama gece bebeğin seninle kalacaktır ki bu durumda o anne iç güdüsüyle bebeğin kıpırdasa bile bir şey mi oldu korkusuyla uyanırsın hiç merak etme
Umarım korkuyorum ona bir şey olacak diye
Merak etme hiçbir şey olmaz
Babası destek olmak istiyor ama ondan destek filan almak istemiyorum
Senin maddi durumun iyiyse eğer babası sadece manevi destek olsa yeter ve bebeğiniz için ona olan nefretin falan varsa bir kenara bırakmanı öneririm bebeğin biraz büyüdüğünde beraber onunla ilgilenirseniz hiçbir eksiklik hissetmez
Sadece bebeğim için katlanıyorum zaten ama yaptıklarını unutamıyorum
Zaten asla yaptıklarını unutup ona şans verme bir kere yapan bin defa da yapar sadece bebeğin için bir araya gelip mutlu görüneceksiniz başka bir şey değil zaten hergün de olmaz haftada bir falan ya da ne kadar belirlerseniz ama dediğim gibi kesinlikle affetme sadece bebeğin için birkaç saatlik katlanmaya çalış
Öyle yapmayı düşünüyorum artık tahammülüm kalmadı yüzünü görmeye. Aslında içimden bir ses gidip her şeyi anlat diyor ama o kadının da hayatını mahvettik edeceğimiz kadar daha fazla huzuru kaçsın istemiyorum
Boşver zaten senin hayatını mahvetmiş kendi evliliğinde de mutlu olmaz sen sadece bebeğine odaklan ve en iyi şekilde anne olacağına inan ben inanıyorum
Aslında söylemeseydim bebeği belki peşimi bırakırdı saklı kalsın istiyoruz ama nereye kadar bilmiyorum. Bari o kadını bırakmasın
Ama çok korkuyorum ilk aylar için gerçekten sıkıntısı olur anlamam diye
Anneler anlar sende her ne kadar yeni doğurmuş olsan da anlarsın endişelenme
Bebeğini söylemen de çok iyi olmuş bundan pişmanlık duyma en azından manevi destek olur bebeğin babasını hiç bilmeden tanımadan büyüseydi daha kötü olurdu emin ol
Dünden beri o kadar baskı yapıyor ki korkuyorum doğum için yetişemezsem vs diye kafamda çok soru var
Peşimi bırakırdı diyorum belki söylemeseydim
Baskı yapıyorsa bile mesajlarına cevap verme gerekirse engelle bile bu son haftalarında strese girmemen lazım stres erken doğum bile yapıyor rahatlat kendini hastaneye de gidebilirsin yetişirsin merak etme sadece sakin olmaya çalış rahatlamaya çalış
Yavaş yavaş kasılmalar geliyor özellikle geceleri tedirgin oluyorum
Stres yaparsan erken doğum olma ihtimali çok yüksek bebeğinin sağlığı için iyi olmaya sakin kalmaya çalış
37 haftalık artık her an doğabilir
Umarım sağlıkla alırsın kucağına
Babasız büyütme derim şöyle düşünürsen evlenmeyi falan ben sizi tanımak isterim gönlünüz olursa
Cocuk 8 aylik olmus. Bu saatten sonra yapacağın bisey yok. Paşa paşa buyuteceksin
Tabi ki büyütücem bundan yana bir tereddütüm yoktu
Evlenmeyecek misiniz?
Gel evlenelim derim ne diyim?
Bı zevk uğruna oluyor ama bu neden olmasın eskilerde tarlada çalışıp çocuk bakan insanlar vardı
İstedikten sonra herşeyin üstesinden gelebilirsiniz
anneysen her seyin ustesinden gelebilirsin maddi durumun iyi olmasada. yinede buyutursun tabikide
çocuk olduktan sonra herşey yola girer belki. Allah yardımcınız olsun
bunu sen bilmen lazim artik düsüncen iyidir ama yinede cok düsün
Ailen kızmadıysa tabiki büyütebilirsin
Mecburen kabullendiler artık karnım burnumda. Çok baskı var üzerimde bir tek
O zaman sorun yok. Tek sıkıntı maddiyat. Bezi, maması dalan cok pahalı cunku. Ne kadar maasın var üstesinden gelemeyebilirsin para konusunda
Gücüm var çocuğuma bakacak babası zaten destek oluyor evlenmek istiyor ama aklımda soru işareti var onun istemesiyle hamile kaldım zaten
Evlen o zaman. Neden evlenmek istemiyosun
O istedi diye hamile kaldım kendini tutamadığı için ve inanmıyorum söylediklerine beni kendine bağlamak için yapmış olabilir. Aramızda bu tarz sorunlar var
Öyleyse bile olan olmus artık evlen
Evlenmek istemiyorum
Doğumda ve ilk aylarda yalnız olucam o beni telaşlandırıyor her an gelebilir sürekli stres içindeyim o beni korkutuyor üstelik bir de çevre baskısı
Annen gelmezmi doğumuna
nerdesin ya
Doğuma 3 hafta var gelemezler ki yasak
Corona bahanesiyle düğün angaryasız evlenin gittiği kadar gitain sonra boşanacaksanız boşanın.
Maddi durumun yeterliyse üstesinden gelebilirsin
Daha sonrası için doğduktan sonra ilk zamanlar yalnız olucam doğumda da özellikle
Güçlü bir yapıya sahipsen basarabilirsin
Aslında gidip her şeyi anlatsam mı diye düşünüyorum ama kadının hayatını zaten mahvettik bari huzuru kaçmasın
Üstesinden gelebilirsin
Benim yorumum neden silinmis önceki
8 aylık hamileyim taşınsam üstesinden gelebilir miyim? ↗
Bundaymış bu, soruda mi sizin?
Evet
Büyütebilirsin destekçilerin varmış
Sadece biraz ailem
Ne güzel
Gidip karısına her şeyi anlatsam nasıl olur?
Ayrılırlar büyük bir sorun yaratabilirsin istersen biraz düşün olacak sorunları sonra git konuş
Ne yapacağımı bilmiyorum er ya da geç ortaya çıkacak boşanacağını da zannetmiyorum ki onunla birleşmek de istemiyorum ama kendimi kötü hissediyorum
O zaman git durumu anlat açıkla keşke evlendikten sonra yapsaydın
Oldu bir kere
O zaman anlat konuş
kendine güvenin varsa üstesinden gelirsin gayet
Korkuyorum bazı şeylerden ama üstesinden gelmeye çalışıcam
Buyutebilirsin ama cocugunu da dusunmelisin
En çok bunu düşünüyorum tedirginim biraz bu yüzden
Bir bebek babasız büyümesin lütfen
Üzüldüm senin adına Tanrı yardimcin olsun
Ne diyim ki.. Allah affetsin
Ailesi istemediği içinmi senle evlenmiyo?
Evliymis zaten adam
büyütürsün hiç korkma
Ekonomik olarak iyiysen gelebilirsin tabii ki.
Bunca babasız ve parasız büyüyen büyüyor ekonomik olarak iyi değilsr aldırsınmı yani
Hayır tabii ki zaten çocuk rızkı ile gelir ama burada bir seçim söz konusu neden çocuğunu daha rahat bir şekilde yetistirmesin ki?
Yani her ne olursa olsun aldırmak en mantıksız ve günah olanı
Aldır diye bir şey ağzımdan çıkmadı çok büyük günah annesi diye yaşama hakkını elinden alma hakkına sahip değil.
O seçim hakkını doğru yönde kullanması dileğiyle diyelim kapatalım konuyu :))
Bebeğim doğacak zaten aldırmıyorum
Allah acısını göstermesin
Zaten 8 aylık olmuş. Üstesinden gelebilirsin.
Güçlü 💪🏻 ol gelirsin tabiki güven kendine
Bu saatten sonra başka bir seçenek kalıyor mu?
Maddi gücün varsa evet
Bir kadın isterse herşeyin üstesinden gelir
gelirsin ama çocuğa yazık
Tek başına büyütebilirsin
Yapabilirsin canım kimseye ihtiyacın yok
Evlen babası ile niye evlenmek isteyorsun?
İstemiyorum ki
Keşke yapmasayışsınız
Gelirsin. Sıkıntılı dönem olabilir atlatırsın.
Ailen bisey demedi mi evlenmeden hamile kalmana?
senin için sorun olmazda çocuk için çok eksiklik
Gelebilirsin bence 🌸
Gelirsin ama çok zor...
Yaşlar kaç ve babası çocuğu kabul etmiyor mu
Ben 25 babası 30 yaşında. Çocuğunu istiyor da birleşme ihtimalimiz yok
Babası evli mi ?
Neden ayrıldınız ki
Evli evet. Bu yüzden ayrıldık
Gelirsin zor olur ama hallolur
Umarım
Yaşınız kaç? Bir mesleğiniz yok mu?
Keşke evlenmeden çocuk yapmasaydın
Bir kader kurbanı daha volume #88
aile destegi varsa neden olmasın
Biraz var evet
o zaman sıkıntı yok evlilik yoksa sen başarırsın bunu
Umarım babası destek olmak istiyor ama istemiyorum
başta istemiyen adam şimdi istiyorsa boş ver
Başta da istedi ama başka sebepler var tabin
ne gibi mesela konuşalım istersen özel
Kendi düşen ağlamaz derler
#Emirhancankir1
Maddi durumun varsa bakabilirsin
Takip edebilir misin bişey sorcam sana
Allahin izniyle geleceksin umudunu kaybetme
Gelirsin bir kadin tek basinada dimdik durur
Korkuyorum biraz özellikle ilk zamanlardan doğumda da yalnız olucam
Bu senin hatan, buda celemesi evlilik dışı yani kendini güvenceye almadan sevismenin hükmü bu olur olan ne sana ne o adama oluyor dogan çocuğa olacak yinede üzüldüm
Evli adamlarla ne işin vardı ki
sorumluluk sahibi sabırlı isen halledersin
Gelirsin.
Eski sevgilin nüfusuna alacak mı?
Gelirsin evel Allah.
Sen gelsen bile çocuk gelemez
Gelirsin tâbi kimseye minnet eylemw
Babasız çocuk olmaz
Imkan varsa bir nebze işin kolay
Shameless 😍
Kadının üstesinden gelemiyeceği şey yoktur