Bu aserme mevzusunun ilgi cekmek icin yapıldığını düşünüyorum bir sağlık çalışanı olarak , Artı yemezse bebeğe şöyle olur böyle olur bunlarda hurafe bana göre... asermenin bilimsel bir açıklaması yok tamamen psikolojik ✋😜
Herşey dozunda güzeldir, aşerirsin gidip getitir mutlu olursun ama kalkıp da gecenin bir yarısı buni aşerdim git bana bul demek saçma olur, herkes sabahi bekleyebilir.
aserme denilen sey sadece eksilen vitamin ve proteinden kaynakli bir seyi yeme istegidir ama illa su olsun bu olsun olayi yalann😃yani cani muz isteyebilir ama illa yerli muz istiyorum derse kanmayin
Valla haftalarca bekledim ayıp olur diye söylemedim. Sonra aklımdan çıkmayınca ağlaya ağlaya söyledim. Eşim donmuş halde buldu. Yedim biraz ama çocuğunda lekeleri çıktı.
yav kardeş valide söylerdi , hepimiz insanız can bu ister bazı şeyler, evinde yoksa avunun içini yala, o tadı alırsın derdi. parası var mı adamın yok mu soran yok o istediği mevsime uygun mu soran yok. aralık sonunda karpuz alırsan 100 tl en az. günahtır ya. alla. güzel yorumun için tebrik ederim sizi.
Ne kadar canım istesede ona hiç söylemedim hep kendim aldım. Ama sürekli sorar hamile olmasamda istediğin birşey var mı diye istersemde abartır 1 tane istediğimden 10 tane alır gelir
18 yaşında kaç kez hamile kalıp aş erdimle ilgili bir yazı değil... saçma sapan denemelerinizi başka yerde deneyin... soruyu da iyi okuyun bu çocuk sizi itin deliğine sokar çıkarır iyi günler
öğleyse evlenelım mı seninle ya bak sıgaram yok kumarım yok ıçkım yok evim var arabam var güzel işim güzel maasım var tekirdağ çerkezköyde yasıyorum :D :D
fferim aldatma beni sözlüm skerde ldttı askerde pıskolojım bozuldu askerden kaçtım sımdı sap sap gezıyorum akraba olur arkadas olur talıplısıyım kör topal fark etmez :D
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Eşiniz gece zor bulabileceğiniz bir meyveyi aşerirse ne yaparsınız? Kadınlar siz de istemek için sabahı bekler misiniz?
En İyi Cevaplar