Meyvenizi dolaptan gider alır mısınız yoksa soyulmuş şekilde ayağınıza gelmesini mi beklersiniz?


Kendim alırım. Almakla da kalmam kiminle birlikte isem onlarada ikram ederim. Çünkü meyveyi çok severim. Başkalarının insafına kalamayacak kadar çok. Bu konuda titiz olduğum için de ayıklanışından tutunda doğrama şekline kadar kendi elimden çıkmasını tercih ederim. Bu sırada da etrafımda olan insanlara ayrım gözetmeksizin ikram ederim elbette
Genellikle ben işteyken, ailem meyveleri soyup çoktan hazırladıkları için hazır tercih ederim. Hafta tatillerinde nadiren kutudan (Dolap çok soğuk oluyor ve boğazlarımız çok hassas. ÖKSürsek, hele bu pandemi döneminde Kovid şüphemiz artar. Oda sıcaklığı her zaman tercihimiz.) alıp yerim.
Cevap
40Cevap
Soyulmus kesilmiş meyveyi yemem. Kendim alır yerim elim ayagim tutuyor sükür.
Hem şimdi hem de ailemin yanındayken soyulmuş şekilde ayağıma gelmesini bekliyorum. Aradaki en büyük fark, şu an yalnız yaşamam😕
Şimdi geliyorlar mı peki?
3 metre uzağımdalar ama gelmiyorlar😕
Kendim alabilirim elbette ama hazır bir şekilde olursa kimse geri çevirmez hani :)
Ben dolaptan gider alırım
Eşim soyup getirmezsen 40 sene meyve yemez
Ayağıma getirecek kimse yok evde, meyve yemem bu yüzden kesjdhsh
Meyve ile pek aram yoktur sayılı meyveleri yerim ondada gidip kendim alırım ayaklarım ve ellerim bunun için var kimse benim hizmetçim değil
Çok doğru
tek yaşıyorum, ruhani varlıklardan çok istedim getirmediler..
o dakikadan sonra bir daha meyve yiyebileceğimi de düşünmüyorum :)
Yiyeceğini icecegimi hep kendim alırım , herkesin eli ayağı var hizmetçi gibi kullanmayida kullanilmayida sevmem

Boyle yapinca yiyebiliyorum
Evde o an kim daha üşengeçse onun sözü geçer. Bazen ben hazırlarım bazen bana hazır gelir. Değişir yani
Sevdiklerime zevkle hizmet ederim lakin meyveyle aram hiç yok
Sanırım çiftlikte yaşadığım doğal yaşam ın bilinç altındaki protestosu olabilir😄
Benim için fark etmez bazen gider alırım bazen getirirler. Ama evoenince kesinlikle ben getireceğim orası kesen
Gider alırım soyarım doğrarım şekil şukul yapar yerim
Kardeşime emrederim, o da Türk ablasının kardeşi olması cezasını bana itaat ederek yerine getirir.
Her insan şımartılmayı sever ama çoğunlukla ben yapıyorum, eldeki imkanları kullanmak lazım
Valla her şeyi ben yaptığım için ayağıma bir şey beklemiyorum
tabi ki dolaptan gider alırım, kimsenin üzerine bana soyulmuş meyve getirme sorumluluğunu yüklemek istemem.
Bende syulmus falan sevmem ne bilim direk alir yerim
iyide kim getirecek ayagima mecbur kendim alacam dimi
Kimseden hizmet beklemedim beklemem de. Her işimi kendim yapıyorum
Gelse fena olmaz , ben getiririm , o getirsin böyle hayat daha güzel
Hic biseyi beklmem yemek sirasinda yemeğimi bile kendim alirim😊
Gider alırım arada bir.
Ama gelse iyi olurdu. 😀
Kimsenin ayağıma getirmesine gerek yok kendim soyar alırım.
Meyve büyülü bir şey mi ayağıma gelecek ajsjnma tabiki kalkıp kendim alicam
Kimse ayağına gelmesini bekleyemez hayırdır hizmetcisimi varmış
Gider alırım yani meyve yemek için neden birine minnet edeyim ki
Soyulmuş şekilde ayağıma gelirse o evden arkama bakmadan kaçarım galiba
Canım isterse gidip alır, yıkar, soyarım ama canım istemiyorsa da hazır gelirse yerim ancak.
Gider alırım, hijyen takıntım olduğu için başkasının soyduğunu pek yiyemiyorum.
Canım istiyorsa erinmem kendi isimi kendim yaparım yahuuu
Her işimi kendim hallediyorum başka birine minnet etmiyorum genelde. Keyifli geceler.
Pek meyveyle aram yok ama yiyecek olsam ayağıma gelmesi lazım.
Hayatı beraber yaşıyoruz ve ben meyve almaya kalktığımda kesinlikle Sultan’ımada getiririm
Ayağıma getirende yok gidip yediğimde, aklıma gelince ve ya yicek bişey bulamazsam anca meyve yerim
Canım istediğinde gider alırım ama annem sağolsun soyup getirirde..
Acik konusmak gerekirse biri getirmezse yemem yazın daldan elma yemeyi severim bi tek
An an herşey nasıl değişiyorsa meyveyi de ayağıma da isterim ayağına da götürürüm
Meyve sevmem ama bazen babam kokteyl gibi özenle tabak hazırlayıp getiriyor narı bile tek tek soyup bardağa koyuyor canim babaam
Ayağıma getirecek biri olmadığı için kendim hazırlarım
Kadınlar yapsın o işi
Yani isterim ki hazır olsun ama varsa onu yapacak biri. Yoksa iş başa düşer.
İkisi de olur. Anlık ruh hali. Kendim alabildiğimde mutluyumdur, önüme geldiğinde yorgunumdur ama o an mutlu olurum.
Birileri kaylaktan soyulmuş meyve istemiş belli ki 😄
Anne elinden ekstra tatlı oluyor meyve sizce de öyle değil mi?👊👏✋♥️
Elim ve ayağım var çok şükür. Birinden hizmet beklememi gerektirecek bir durum yok ✨
Kendileri gelmiyorlar maalesef 😒 mecbur gidip alacağım 😒
Genel de kendim alırım. soymam pek.
Bekleyince gelmiyor, mecbur kalkıp alıyoruz.
Kendi işimi kendim görürüm
Annem soyar doğrar getirir
Ben pek meyve yemiyorum ya.😐
duruma göre farketmez
Kendim alıp yemeyi severim.
kim getirecek ayağıma 😂
Her ikisi de. Ruh halime göre iş yapıyorum 😆
Meyveyi direkt ağaçtan toplarım
herseyi kendim yaparım
Elim ayağım tutuyor kendi işimi kendim hallederim
Ayağıma gelse çok daha güzel olur 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?