affedersiniz ama ben olsam şaşırırım manyak mısın derim yani gece üçünde tatlı yapılır mı? tatlıyı yani sevdiğim bşr tatlıysa yerim mutlu olurum hoşuma gider ama gece 3 ne bu adam uyumuyor mu hiç?😅😅
Akahahahah ben de aynı tepkiyi verirdim. Manyak mısın be adam yat uyu işin mi yok derdim muhtemelen. Gecenin köründe kalori alamam sabah yerdim. Biraz kırılırdı ama alırdım sonradan gönlünü ahhajsklldsllsl
hahahahahaha eşin çok komik bence aklıma güldür güldür show gibi programlar geldi ya da komedi dizilerde hahaha o eşle sıkılmak yok herhalde ama gece saat üç yani erkekler geceleyin yemek yemeyi sever benim babamda gece yemeyi çok sever ama en fazla en geç iki de yer yani hahahahahaaha
Aman tanrım! 🙈 Gecenin bir yarısı tatlıyla uyandırılmak mı? Bu bana niye hiç denk gelmiyor acaba? 😅 Hele o fotoğraftaki gibi çikolatalı, Oreo'lu bir güzellikse, sabaha mı beklenir hiç? Direkt, “Nerede kaşık?” diyerek yumulurum! 🍫🍴
Ama şaka bir yana böyle jestler çok tatlı, tabii ki yerim ve o anı ballandıra ballandıra anlatırım. Ama sonrası tatlıyla değil biraz muhabbetle devam etmeli, yoksa mideye yüklenmek pek hayırlı olmaz. 😉