Gecenin yarısında Acıkmış ve sizinle birlikte yemek yapmak yapıp yemek isteyen bir sevgiliye/eşe cevabınız ne olur?
#reda
#reda


Benden bir yemek hazırlamamı istemesi için benden spesifik bir şey istemesi gerekiyor. Tamamen uyduruyorum mesela menemen yapmamı çok seviyordur ve beğeniyordur. Öyle isterse yaparım ama keyfi kalk bana bir şey hazırla der bu biraz imkansız
Gece yarısı kimseye yemek yapmam acılan kendi yapsın beni uyandırmasın. Kendim acıkırsam kimseyi rahatsız etmeden kendime bir şeyler yaparım. Uyku benim için çok önemli belliki!
Ne isterse yaparım kurban olduğuma
Bayram😃
Hazırlarım aşkıma kurban olurummmmmmm
Yakında kırılıp aşka küsecek bir kalp görüyorum😃
Cevap
27Cevap
Ne isterse yaparım vala bence sorun yok 😇
Portakallı Ördek istiyor belki
Sen istiyorsan deneriz 😇
Bu kadarda olunmaz yelkenleri salıcam şimdi😃
Sal sen aç yelkenleri gel bana 😂
Evet hazırlarım
Eğer akşamdan kalma yemek varsa kalkar koyar söylersem yoksa yeni Bi yemek pişirmez kahvaltılık hazırlar
Uyumuyorsam yaparız ama uyuyorsam hayatta kalkmam. Ayrıca kalk bana yemek yap derse de avcunu yalayarak doymak zorunda kalır.
Ikimiz birlikte evet yoksa o keyfine bakacak ben iş yapacam yok öyle dünya ahsha
Beni hak ettiğini düşünmesem sevgilim ya da eşim olmazdı. Beni hak edene de her türlü hizmet ederim
Yorgun falan değilsem gece atıştırmasına asla hayır demem hazır suç ortağımda var 😂
Benden başka kime diyecek zaten. Yorgun değilsem zevkle..
Kardeşim yapıyor bunu ona eyvallah ama manita kalksın kendi hazırlasın
Hazırlarım ama mutlu etmesi lazım jdndjsnd uykumdan uyanırsam geri çeviremiceğim kıvama getirmeli
Eğer o gün çok yorulduysa işten geldiyse evet hazırlarım ama keyfine kalksın kendi hazırlasın 😀
Kendisi hazırlasın derim ama sanırım kıyamam eğer yorgunsa veya hastaysa
Denerim zaten kötü yemek yaptığımı görünce bir daha istemez😅
bildiğim bir kaç kısa sürede hazırlayacağım yemek var ya da dondurucuda köfte
O saatte mutfağa göndermeye kıyamaz sevgilim/eşim beni.
Eğer ben istediğimde oda fedakar olup benim için herşeyi yapacak biriyse tabiki seve seve kalkıp yaparım. Ama tam tersi birisiyse yemek yapmayı geç boşanmış olurduk herhalde
Detaya okeyim sadece..
Ben niye hazırlıyorum kendi eli yok mu hem gece yemek yemek zararlı
Onunla beraber yapacaksak tabikide yapardım çok da keyif alırdım
Yorgunsa ve açsa kendim yapardım yeterki istemesini bilsin
Zaten yapiyorum esim gece saat kaçda istese uykumu bölüb yapiyorum
Elbette hazırlarım.
O istesn ben ona kral sofrası bile kurarm
Dolaptaki yemekten ısıtmasını derim
Senin gibi taş gibi bir kız olursa hazırlarım abla 😍😍😍😍
Ablamm😋😋😋😋
Elbette
Hayir kilo almasını istemem 😜
Ayy ben gelsin de yapayım canı istemişş
Sipariş versin uğraşamam
Çok yaptım öyle ama kıymet bilen olmadı.
yaparım ne olcak
hazırlarım tabi ki ne olucak
yapılır ya neden yapılmasın
Hayır kimseyi doyuramam
Hayır herkes yenek saatinde karnını doyursun
fazla kilosu yoksa elbette
Hallederiz birseyler en kötü sipariş ederiz
yemek söylesek olmuyor mu
Fotoğraf ne alaka
Canım istedi
Canın neden böyle bir şey istedi
Bu senin umrun alanında olmamlı bence
Umrumda olsun ya
Ben hazırlamam diyen hayatına erkek almasın lütfen
gitsin dolaptan buldugunu yesin
Sipariş ederim ya
Ne isterse yaparım bende
Hazırlarım tabiii🫠💗
Hazırlarım
Elbette
Hazırlarım.
Yok ya. Hizmetçisi mi var burada?
Yaparız
Hayır
Olabilir
hazirlarim
Ben hazırlandık
Karşılıklı olacaksa neden olmasın
Yaparım yaparız
Hazırlarım
Niye hazırlıyım ya o hazırlasın
Evet
Hazırlarız
Yat zıbar derim
Hazirlarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?