Anne babalar çocukların yanında küfür ediyorlar , kavga ediyorlar , sigara içiyorlar , öpücüğe gelince aa çok ayıp olmaması gerek peki nasıl geldi bu çocuk meydana anne ve babasının aşkının meyvesi değilmi? Hiç unutmuyorum abim babamla anneme yanımızda kavga etmeye utanmıyorsunuz da öpmeniz mi ayıp demişti ve annem çok hak verip doğru bulmuştu. Çocuğa bunun sadece anne ve babaların birbirini çok sevdiği için yapabildiğini bilinç altına yerleştirmek hiçte zor değil , küçük demeyin sohbet edin iletişim kurun çocuklarla , emin olun bizim tahminimizden çok daha iyi anlıyorlar her şeyi.
Çocuklaf 15 yaşına gelene kadar birer hafızadır 15 yaşına gelene kar gördüğü her şeyi bilinç altına kaydeder ve buyudugunde sorunlar ortaya cikmaya baslar. Bu sorunlar olumlu veya olumsuz etkiler olabilir. O yüzden cocuklarin yaninda çocuģun bilinc altina yerlesicek kotu ve olumsuz şeyler yapılmamalı.
Mumkun oldukca anne babanin ozeli olmasi lazim herseyi goz onunde yapmamasi lazim. Cocuklar buyuyor evet ama bir yandan da sadece anne baba olmadigimizi da unutmamamiz lazim. Sadece Opucuk sevgi gostergesi degildir diyalog onemli ki cocuklar buyuyunce bunu anlasinlar. Sayet ben annem babam yanimda cok operlerdi kendilerini degil de annemler birbirilerini cok seviyordular kalblerini kirmamak icin gerekeni neyse onu yaptilar demelerinden yanayim
Aslında sevgi göstergesidir. Kavga dövüşten daha iyi olduğu aşikar Fakat bizim toplumumuzda bu masum denilebilecek öpücüğün yeri yoktur. O yüzden evde opse bile dışarıda çocuk bu hareketin dışlandığını gordugunde anlayacak, ve iyi bakmayacaktir. Yabancılarda hiç tuhaf sayılmıyor mesela çünkü onların kültürü böyle.
Bu kotu bir sey degildir sevgi oldugu icin yapilan bir durumdur milletimiz bunu bile kotu bir sey olarak goruyor bunun bilincinde yetistirilen cocuk daha mantikli davranir bence iyi yonde bile etkisi olur.
Cocukta daha erken cinsel istekler olur. O da masumca denemek ister ama ergen yasina gelince bakireligini ya da bakirligini kaybetme ihtimali yuksektir
Bence sevgi göstergesi olarak birbirlerini öpebilirler. Sonuçta 15. yy yaşamıyoruz çocuklar ailede görmese bile televizyon veya internette görüyor bu tarz şeyleri. Asıl gösterilmemesi gereken şiddettir sevgi değil
En İyi Cevaplar