Eşimin ailesi ile birlikte yaşıyoruz. Oğluma ne yapsam hemen ensemde bitiyorlar, banyo yaptırırken, giydirirken, gezdirirken... Kibar dilden anlamıyorlar, nasıl bir çözüm bulmalıyım? bebek, anne, babaanne
Eşimin ailesi bebek bakımına çok karışıyor nasıl bir çözüm bulmalıyım?
Kavga et bune ya annesi sensin baştan çizgini belli et yoksa 2. De de aynısını yaparlar üstüne geldikçe gelirler iyice allah hayıtlı büyütmeyi nasip etsin
Al bndende o kadar. Bnmde kaynanam eltim görümcelerim herkes karışıyor.(Allahtan kaynanam şimdi izmirde bizden uzakta laf aramızda :P) Gerci ilk doğduğu zmn kaynanam kucağından bile indirmiyordu şimdi bebek büyüyünce tasıyamaz oldu. Yani bnmde banyo yaptırmama üstünü giydirmeme yatırışıma hatta bezini bezlememe bile karışıyorlar. Bn karşı çıktığımdada eltim 'Bn 4 çocuk büyüttüm bnden iyi mi bilecen?' diyor. Neyse Allah bize yardım etsin.
Sen abartiyorsun bence torunları bırak ilgilensinler yani siz gelinlerde var ya çok nankör oluyorsunuz
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben mi nankörüm :D ilgilenmek ayrı her şeyi kendin yapmak karışmak ayrı. Aynı evde zaten istemese de ilgilenir ama kafama göre yapmak istediğim şeyler oluyor
Kaynanamla bir sıkıntım yok annemle de yaşasam aynı sorunlar olurdu. Bu konu haricinde 2 yıldır tek kavgamız olmadı şimdi de olmadı ama ben çok rahatsızım çözüm yolu arıyorum. Ayrıca başka seçenek yoktu keyfi olmadı heralde
Benimde ilk çocuğuma herkes karışırdı ikincide kimse karismadi ilk diye destek olmak istiyorlardir rahat ol biraz ilerde bunu stres yaptığın için kendine kizacaksin
En İyi Cevaplar