Eşim bebeğimize karşı çok evhamlı, nasıl çözebiliriz bu sorunu?

Merhaba 3 aylık bebeğim var her bebek gibi ağlıyor eşim ise bebeğin ağlamasına dayanamıyor çok evhamlı. Bebeği görmek için misafirliğe gelen sevdiklerimiz var onlara bebeği vermek istemiyor ya bişey olursa düzgün tutamazlarsa diye telaşlanıyor. Gece bebek ağlıyor ben bebeğe bakarken o da kalkıyor. Bunu beraber ortak yazıyoruz ve iddiaya girdik kesin beni haklı bulacaklar diyor.

Eşim bebeğimize karşı çok evhamlı, nasıl çözebiliriz bu sorunu?
Cevapla