Merhaba 😊
Bu hayatta yaşadığım birçok heyecan verici deneyim oldu. Ama anne olup, bebeğimi kucağıma aldığım ilk an yaşayacağım en büyük mutluluğun bu olduğunu anladım. Tabi ki çocuk yetiştirirken hayatın zorluklarında kaybolup ne kadar değerli bir şeye sahip olduğumuzu unutabiliyoruz. Ama öyle anlar geliyor ki bunun kıymetini hatırlayıp annelik duygusunu tekrar dibine kadar hissediyoruz. İşte bu duyguyu en çok hissettiğimiz 5 An!
İlk kez anne dediği o an dünyanın en mutlu insanı olursunuz.

Benim bebeğimin ilk kelimesi anneydi. İlk olmasaydı da anne dediği an dünyalar zaten benim olurdu. Ama ilk kelimesinin anne olması tabi ki beni daha da mutlu etti. Alerji problemi yaşadığı zorlu bir dönemdi. İkimizde uykusuzduk ve ben çok yoruluyordum. Ama anne dediği an sanki her şey sıfırlandı, yenilendim. Dünyanın en mutlu insanı o an bendim.
Size doğru attığı ilk adımlarda yollarında çiçekler açar.

Oğlum çok çabuk yürüdü çünkü eşim de ben de sürekli yürüme alıştırması yaptırıyorduk. Yine bir gün işten yorgun döndüğümde mutfakta yemek yapıyordum. Eşim ise oğlumuzu yürütmeye çalışıyordu. Bana seslendi ve bakmamı söyledi. Döndüğümde olduğumu bana doğru adım atarken gördüm. Yollarına çiçek sermek istedim o an. Tüm yorgunluğum aktı gitti.
Mutsuz olduğunuzu ilk o anlar ve size şefkat gösterir.

Çocukların sezgi yetenekleri çok yüksek. Moraliniz bozuk olduğunda yansıtmadığınızı sansanız da onlar anlar. Hem de en küçükleri bile. Oğlum 2 yaşındayken iş yerinde büyük bir sorun yaşamıştım. Eve geldiğimde yansıtmamaya çalıştım. Geç saatte oğluma banyo yaptırırken gözlerimin içine bakarak yanağımı ve saçlarımı okşamaya başladı. Sanki ben yanındayım demek istiyordu. İnanamadım. O an yaşadığım duyguyu açıklamam mümkün değil.
Sizi seviyorum dediğin an tüm dertleriniz uçar gider.

Her zaman oğluma olumlu cümleler kurmaya çalışırım. Ona karşı en çok kullandığım cümle ise “seni seviyorum”. Tabi ki bunu o da öğrendi ve bana sürekli seni seviyorum diyor. Onun ağzından bu kelimeler döküldüğünde tüm zorluklara karşı dayanma gücüm artıyor. Sizden olan bu kadar küçük bir varlığın sizi sevdiğini söylemesi harika bir his.
İlk kez arkadaş edindiği o an büyüdüğünü hissedeceksiniz.

Her çocuk etrafında oyun oynayabileceği yaşıtlara sahip olmuyor. Benim oğlum da tek başına büyüdü. Bu yüzden çekingen bir çocuk ve kolay kolay sosyalleşemiyor. Bir gün parkta yaşıtı bir çocukla iletişim kurduğunu fark ettim. Gözlerim doldu çünkü bebeğim büyüyordu. Sanki emeklerim yeşeriyordu. Ve yaşanan tüm zorluklara değdiğini o an yeniden anladım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer