Anketler
İlişkide kadının erkekten daha uzun olması sorun yaratır mı?
Bence yaratır. Yan yana yürürken çok abes bir görüntü oluyor
Evleneceğiniz kişinin muhafazakar mı yoksa seküler mi olmasını tercih edersiniz?
Ben bu ikisinin tam ortası gibi bir şeyim, evlenecek kişi de benim gibi olmasını isterim peki ya siz?
Tipsizim, 29 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı, yine de evlenebilir miyim?
Dümdüz tipsizim işte avuntuya gerek yok, anketi oylayın.
Türk kızlarından soğudum, sürekli tartışma ve engelleme yaşıyorsam sorun bende mi onlarda mı?
Ya kiminle konuşsam hep başta güzel gidiyor sonra bir anlaşmazlık olup hakaret ve engellemeyle bitiyor Bu arada kadın düşmanı falan değilim hatta gerektiğinden daha fazla sabırlı ve anlayışlı biri olduğumu düşünüyorum.
Arada gelip evimi temizlemeyen, 3,4 çeşit yemek yapmayana sevgili denir mi?
Şimdiki kızlar hep prenses olmuş, sorumluluk nedir bilmiyorlar 😉
Keko erkekler ve kadınlar neden bu kadar çekici geliyor sizce?
Çok aşık olunası değiller mi? 😍 Hem doğallar, hem netler, hem eriller, hem sadıklar, delikanlılar... Offf eridim bittim 🤤😍 Sizce de öyle değiller mi?
Sizce açık ilişkiye en sıcak bakan burçlar hangileri, neden böyle düşünüyorsunuz?
Ankete herkes katılım sağlayabilir.
Bir erkek neden bir kadından uzak durur?
Kafa dengi bulduğunuz 2 defa buluştuğunuz bir kadından neden kaçarsınız?
Aşkta gözü doyuranı mı seçersiniz, gönlü doyuranı mı?
Gözü Doyuran Gönlü Doyuran Bazıları maalesef cebi doyuranı da seçiyor ama esasında bakacak olursak gönlü doyuranı seçmek gerekli. Merhamet ve sevdiğine değer vermek, bütün güzelliklerden daha güzeldir. Siz hangisini...
Sevgili aynı zamanda en yakın arkadaş mı olmalı, yoksa araya mesafe koymak daha mı sağlıklı?
Kızlar selam, bir konuda fikrinizi merak ediyorum. Bazıları diyor ki "Sevgilinle her şeyi konuşmalısın, kanka gibi olmalısın." Bazıları da diyor ki "Çok yüz göz olunca büyü bozuluyor, sevgili olduğunuzu unutmamalısınız."...
Sence gerçek aşk var mı?
Devamlı emek harcamayanın elde edemeyip haliyle kötülediği/inanmadığı şey. Güvende hissedip hissettirmek, dürüst olmak, sağlıklı iletişimle psikoloji, yoldaşlık, ortak değerler, empati, olgunluk… Aşkı, kendine ve...
Trabzon’daki çocuğa tekrar DM’den yazmalı mıyım, bu engel atıp açmalar ne anlama geliyor?
Mayıs ayında Trabzon'a bir maça gitmiştim, hakem bir çocuğu beğenmiştim ama yanına gidip konuşamadım sonra memlekete dönünce Instagram kullanmıyorum, bir fake Instagram açıp çocuğun hesabı açıktı, yazdım iyi akşamlar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




