
Peki beğenilmeyen hediyeyi değiştirmek saygısızlık mıdır?

Saygısızlığın dik alası önde gideni... bana hediye edilen hiç bir şeyi değiştirmedim... Hoşuma gitmeyen bir şeyse de kaldırır bir kenara koyarım... değiştirmek gibi bir şeye de kapılmam...
Kiyafetse ve büyük ya da küçük gelse bile mi?
O zaman ayrı bir şey... kıyafet büyük ya da küçük geldiğinde haliyle gidip değişim yaptırmak gerekir... Ama o kıyafet benim üzerime tam oturuyorsa gidip değiştirmem dolapta kendine yer edinp asılı kalır... Ya da Elbise dışında bir eşya ya da herhengi bir şey olduğunda hediye edilen hoşuma gitmese bile değiştirmem koyarım bir kenarda da kalır...
Peki :)
ruhundan ayrılmadan degıstırılebılır.. kı kısıde degısım fısını zaten koyar yanına.. ama sımdı goturup karpuzu ıade edıp yerıne ruj almakda hıc dogruca degıl
Karpuz duruken ruju napim :|
Dimi ama😇
Di :)
bısey dıcemde korkuyorum:))))))
Di bakim :)
valla korkuyorum:P
Adam yemiyorum 😒
hıııı:)
😒😒
harıkalar dıyarında semaver yapalımmı:)
Cix :|
Ben biliyordum zaten ondan korktum😇
Korkmana gerek yoktu :)
Bigün bir çay iccez biliyosun dimi hayat😇
Kismet :)
Asla falan diyeydin daha bir olur gibiydi.. bu nasip ve kısmet lafı benim çok ağrımaya gidiyor artık😇
Inançlı bir insana yakışmayan düşünceler:)
ya ne dedıgımı anladın sen nıye belaltı vuruyorsunki:)
Belaltı mi vurdum bee :))
Teşekkür ederim😇
Rica ederim :)
Hayır, saygısızlık değildir.
Birisine hediye aldığımda özellikle değişim kartı vermelerini de rica ederim.
Dimi ama :/
Beğeni kişiden kişiye değişir.:)
Ben kişiyi düşünüp hediye almışım fakat olmayabilir ya da zevkine hitap etmeyebilir. Bu yüzden değiştirmek en doğal hakkı ki bunu göz önünde bulundurarak değişim kartı isterim.:)
Giysi gibi bir seyse bedebi olmaz degistirirsin ana onun disinda ayip
Cevap
30Cevap
Asla değiştirilmez. Sonuçta o hediye alınırken düşünülmüşsün, emeği var, anlamı var. Beğenmesem bile saklarım vallahi, çünkü değer o anın içinde 🫶
Bu soruya yıllar sonra cevap gelmiş :)
🙃🫶
☺️💐
Hediyeyi degistirmek de nedir..
Bu kadar da olmaz..
Bir insan seni düsünüp aliyor..
Bu kücük gelebilir dar gelebilir..
Ama sırf o o aldigi icin saklarsin gerekirse.. :/
Giymeyecegim seyi neden saklayim :/
Degistirme diyon yani :/
Hayır değildir.
Bu ihtimali dikkate alıp hediye paketinin içine değişim kartı koydururum her seferinde...
En iyisi 👍
asla değildir olmamalıdır
ben hediye almayı sevmem kişinin beğendiği bir şey alması daha mantıklı bence
Bencede :|
süprize gerek yok ya, ancak bilirsin ki bu kişi bunu çok istiyor onu alırsın o güzel bir hediye olur yoksa saçma
Ya bilmiyorsa ne sevdiğimi?
gidin bir şey beğen alsın sana :D
ben anlamam öyle süprizden falan mantıklı işlerle gelin bana :D
hediye insanın sevdiği bir şey olmalı
Bana beşiktaş formasi alsana o zaman :|
ben mi :D
Evet :|
Niden? :D
Şampiyonluk için :|
forma alırsam :D kupayı kaldıracak mıyız :D
Beşiktaş'tan bahsetmiyorum :D
Ya neden bahsediyosun 😒
:) Kahve
daha tanışmadan etmeden forma hediyesi istiyorsun :D
i0.wp.com/.../kupa.jpg
Ne var hediye etsen 😑
o kadar bonkör olamıyorum kurusa bakma :D
sen bir tanışmayı bile çok görecek kadar cimri iken bu kadar bonkörlük beklemen ilginç... :)
Iyi bee 😒
sana hediye hazırlıyorum bak :D
Ne ki :|
kapak fotoğrafını güncelledim :D eskimiş :D
https://i.hizliresim.com/4PXv9p.png
Piss 😒😒
😂 gel 2 kupa kaldıralım 😊
Asla 😒😒
Peki
Ama ben zaten evliliğe karşıyım artık, o yüzden sana evde kaldın dememe takılma şaka yapıyorum sadece 😊
Şapşik takılsam böyle şeylere sence profilimde kullanirmiyim ;)
Ne bileyim şapşik 😂 alındın sanki
Asla falan demeler...
Olabilir 😒
Sen gününde değilsin galiba somurtkan emojiler havalarda uçuşuyor
Genel halim 😒
Niye kız 😊
Işte.
Mesajlarin niye kapalı senin 😊
Daha öncede sormuştun :)
hadi ya unutmuşum :D
sen ne demiştin :D
"Canım öyle istiyor" :)
ben de peki demiştim bir daha da yazmamıştım dimi :D
Evet :D
😂 hatırlamıyorum ama genelde öyle oluyor 😂
Neyse, peki diyeyim öyleyse 😒
Peki.
Kadının biri bana kırmızı don yollamış üstelik çok dar, çokta pahalı değiştirsem neyle değiştireyim?
Degistirme kartı yok mu icinde :|
Sakla o zaman :|
Yok artık 😂😂
Iyy 😣
Gözüme gözükme azel 😣
Saygısızlık değildir sen bana hediye alsan ve ben onu beğenmesem değişmeni istesem yeridir. Biliyom biraz yüzsüzüm ama idare et artık
Haa ben degisicem bide 😒
Benim değişecek halim yok ya nerden aldıysan orda değiş kuzum hediyeyi alan sensin değişimidemi ben yapıyım yani
Yapcan tabi 😒
Ben yapmam bana yaptırırsan aynısınıda sana yaparı m tabi
😒😒
Hemen surat as
Astirma sende 😒
Ben naptımki
Bence saygısızlık ama küçük geldiyse (kıyafet) aynısının bir büyüğünü alırsın veya tam tersi ama modelini beğenmeyip başka modelle değiştirmek olmaz bence :(
Beğenmek zorunda değiliz. Niye saygısızlık olsun ki?
değil zaten değişim kartı vardır ben her aldığım hediyeye koyarım belki beğenmez diye :)
Hmm :)
Hayır saygısızlık sayılmaz sonuçta kullansak kişinin içine sınmesı lazım..
hayır ki hatta ben hedıye aldıgımda degısım kartınıda alıyorum ki begenmez rengı hosuna gıtmez degıstırsın
Beğenmeyip değiştirmek evet ama beden vs uyumsuz olırsa değiştirilebilir tabi
Beğenmemiş olabilir ama ben değiştirmem sonuçta hediye..
Bence saygısızlık beğenmeyen bile hatıra olarak saklayabilirsiniz
Ben genelde, özellikle kıyafetse değiştiriyorum :/
Demek öyle :|
Senden beklemezdim oysaki :/
Latife yapiyorum hayatim 😘
Bende seni 😘😋
Degisim karti bu yuzden var
Dimi :|
Birileri bunu cok daha iyi biliyordur bence 😊
Ssttt ;)
😊😊
Evet saygısızlık. Beğenmemek ne ya?
Begenmek zorunda mi 😒
Çok sert 😳
Peki 😒
saygısızlıgın daniskası
Diyosun :/
Yaptim desem dovecekmissin gibi halin var :/
Bilemedim ne desem :|
Ne biliyon ://
Yok öyle bişey yapmadım :) ama arkadaşım yaptı 😒
Saygısılık bana göre
Öyle mi emre bey.
bence değil ihtşyaca yönelik olmalı
Aynen
Öyle :)
Değiştirmek çok büyük saygısızlık bence.
Beğenmemek çok doğal
Öyle olsa içine değiştirme kartı koymazlardi.
Evet. Beğenmesende hatıra olarak kalmalı.
bence evet
Neden?
Iyi be 😒
Yok ya 😒
Yav hee kerem
hayır bence değildir..
Hediye sonuçta. Saygısızlık.
ta kendisi hemde
aslında evet
Hayir.
bence değil
Değiştirmek mantıklı
Evet
Degildir..
saygısızlık değildir
Değil
Değil rahatına bak
bence evet
Evet
Saygısızlık değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar