En İyi Cevaplar
Sabah kahvaltılarında özellikle çeşitli karışımlar yemek sağlığa oldukça yararlıdır. İçerisinde yulaf, meyve veya kuruyemiş barındıran karışımlar hem kilo vermenizi
kolaylaştırır hem de metabolizmanızı hızlandırarak yağların yakımını artırır. Eti Form Müsli ise özellikle sabah karışımlarında içerdiği yulaf, meyve ve buğday gevreği sayesinde kahvaltıların vazgeçilmezi olmuştur. Kilo vermedeki etkisi bir yana gerçek manada tok tutan da bir gevrek karışımıdır. Eti Form Müsli ile zayıflayanlar, çoğu zaman tok tuttuğunu söyler.Diyette Eti Form Yenir Mi?

eti form diyeti Eti Form Müsli’yi diyetlerinizde gönül rahatlığı ile tüketebilirsiniz. Hem lif bakımından zengin olması hem de yarattığı sağlam tok tutma hissi ile gerçekten güzel bir ürün. Süt ile karıştırıldığında ise hazmı daha güzel bir hale gelmekte. Diğer şeker içeren kahvaltılık gevreklerden olmayan Eti Form Müsli, bu haliyle de şeker hassasiyeti olan ama kilo vermek isteyen kişilerin de tercihidir.
Çeşitli hamur işinden daha çok protein ve karbonhidrat içerir ve bu sayede güzel bir tokluk hissi yaratarak günü güzel geçirmenizi sağlar. Ayrıca betaglukan adı verilen liflerin Müsli de çok olması da özellikle kolesterol hastaları açısından oldukça iyidir çünkü kolesterol azaltır. Düzenli yenildiğinde kalp sağlığına etkisi oldukça büyüktür.Eti Form Müsli İle Zayıflanır Mı?

eti diyet bisküvi Eti Form Müsli ile zayıflamak normalden daha hızlı şekilde gerçekleşir çünkü içerdiği lifler metabolizmayı hızlandırır ve daha kolay bir yağ yakımı gerçekleşir. Üstelik Müsli ile çok daha fazla ve yararlı besini bir arada tüketerek vücudunuzun ihtiyacı olan pek çok enzimi de almış olursunuz. Eti Form ile kilo verdim diyenlerin sayısı bir hayli fazla. :)
10 Yorumla
+1 yılyalan onlar fasa fiso yok eti form yok kellogs yok nesfit onlar yaalan sen bir oturuşta bir tane ekmegi yersen birde üstüne 1 kilo aycekirdeği yersen birde oturup yan gelip yatarsan zor kilo veririsin o yüzden spor ve kendine dikkat etmekten başka care yok nerede hareket orada bereket
10 Yorumla
+1 yılSanki tok tutuyor gibimsi zor zamanda yardımcı kahvaltı öğle arası meyve yoksa veya gece kriz tutarsa iyidir iyi
00 Yorumla
suskun deli bişi bilmiyosun gerçekte... kız doğru bişi sormuş ben veriyim cevabını canım ben tüketiyorum çokta mutluyum zaten içrisinde lif var lif ihtiyacınıcı bolca karşılar ara öğünde yiyebilirsin günde bir paketle gününü kurtarabilirsin ben böyle diyorum eğer bilmiyorum diyorsan intten araştır bende gece yiyiyorum malum malum krizim tutuyor
10 Yorumla
+1 yılKim onunla zayıflamış arkadaşım diğerlerinden kısacak ki zayıflasın. Hem ambalajlı ve diyet ürünlerle beslenmek yerine organiklerle dengeli beslensen, kilon kendiliğinden normale döner. Diyet bile yapmaya gerek kalmaz. Ama artık doğal tereyağı, domates, ayşekadın nerdeeee... Etler bile antibiyotikli...
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
+1 yıltatlım bunu asla kulaktan duyma şeylerle yanlış bilgilerle zayıflamaya çalışıp yapma.. bir diyetisyene git en sağlıklı bu..
Allah korusun bu gibi zayıflama yöntemleriyle duyuyoruz birçok insan bilinçsiz yaptığından hayatını kaybediyor..
herkesin metabolizması farklıdır ve bunlar bazı ölçümler sonucunda sağlıklı yapılması en doğrusu..00 Yorumlaeti formla zayıflamak düpedüz yalan arkadaşım. önemli olan boğazına sahip cıkmak. eti form yiyelim sonra aksama duble iskenderi goturelim. ohh ne ala . onemli olan git adam akıllı diyet yap. spor yap. beleşçi olma. he bide sunu soyliyyim. 90 kilo ustuysen bosuna ugrasma!
02 Yorumla
+1 yılöyle bişey yok ya ne alaka? kim zayıflamış? hamur işleri, yağlardan, şekerden uzak dur, sebzeye ağırlık ver, çiğ yeşilliklerden ye, meyva ye.. günde bir saat tempolu yürüyüş yap, bol su iç zayıflersın...
02 Yorumla- +1 yıl
analdım...fakat diyetisyenler otür yiyecekleri önermiyorlar... haberin olsun... çok mu ton tonsun?
Bu tarz ürünlerde sıkıştırılmış şeker mi ne bişiler varmış, çok iyi şeyler değilmiş diye duydum.. Bunlara saplanma bence, sebze, meyve, yoğurt, şekersiz bitki çayları gibi şeylere yönel daha sağlıklı olur.
03 YorumlaVallaha mesajları okuyom yarışı bos yapiyo yok 90 kilo üstü teen olmaz falan Bn 102 kiloydum ara öğünlerimde eti formla ayran tuketiyodum 3 ayda 86 kiloya düştüm aşırı derecede tok tutuyo meyve falan ye diyolar meyvede kalori olmadığını sanan zihniyet var
21 Yorumla
+1 yıleti form tipi şeyler gece çok acıktın dayanamıosun tek bir bisküvisini atarsın agzına suyu dikersin üstüne uyursun rahat rahat... anca böle işe yarar
00 YorumlaOnlar başka bişey yemiyorlar.. ama genel hata şu ki; insanlar eti form ya da benzeri ürünü yiyorlar ve kesmeyince üzerine de yemek yiyorlar.. Tabi eksisinden ziyade vücuda artı olarak geri geliyor :)
00 Yorumla
+1 yılBir keresinde şunların bir tadına bakayım dedim. Bir kaç paket bitirdim hala tat mat yok sonra düşünmeden edemedim millet bununla nasıl zayıflıyor diye:)
00 Yorumla
+1 yılYalan onlar hep reklam şey yapsana yulaf ye hem çok tok tutar hemde tatlı kalorisi az eti lifalif al bir kase süte karıştır ye ara öğün olarak
00 Yorumlaçok çikolata seven biriyim mesela, canın tatlı ekince çikolatalı olanlardan yersen hem az kalori almış olursun hem de tatlı ihtiyacın basılmış olur:)
00 Yorumlaarkadaşım sen karıştırmışsın tatlı bişey istiyosan eti burçak alcaksın o yediğin şey diyet ürünü diyette olan insanlar yiyo .
01 Yorumlazayıflamanın formülü belli sırf eti form yiyerek zayıflayamazsın :) spor yap yağ,şeker ve tuzdan uzak dur bak nası forma giriyorsun
00 Yorumla
+1 yılşişmanlamak ve zayıflamak tek bir faktöre bağlı olamaz taş devrinde yaşamıyoruz azıcık araştırmak gerek
02 Yorumla- +1 yıl
sağlıklı bir diyet programın varsa dışarıdan bu tür etkenlerde buna edilecek müdaheler faydadan çok zarar getirir gibi geliyor çok iyi araştırmak uzmanlara danışmak gerek
aynı duyguları birebir yaşamışız senle bi kaç sene önce birini yerken gördüm canım çekti ilk ısırıktan sonra tahta kurusu gibi hissettim kendimi paramı geri almaya çalışacaktım nerdeyseee
11 Yorumla
+1 yılher öğünde bir yumurta yarım paket bisküvi... ara öğünlerdr yeşil çay..
00 Yorumlaancak reklamlarda zayıflıyor akşama kadar zaten ekmek ve yağlı tuzlu yeme birazda hareket et gerisi kolay
00 Yorumlaarkadsım bnde yıyorum ama ben begenıyorum severım tatsız tuzsuz seylerı etı form yada mavı yesıl lıght vazgecılmezlerım bu aralar
00 YorumlaSunta gibi bisey o yaa , bir limionlu olani guzel yani yenilebilir o kadar
07 Yorumla- +1 yıl
fabrikada biz tahta diyoz zaten :D
- +1 yıl
yulaflısı iyi gibi orman meyvelisi falan
- +1 yıl
öneümden tonlarca gecerde bir pake yemem tatsızlar
- +1 yıl
nabalım onlar var :D
+1 yılEti form yiyeceğime ölüm orucuna girerim o nasıl bir tatdır lan O.o
01 Yorumla
+1 yılo kadarcık şey mi tok tutuyor ? :D güldürmeyin len.
03 Yorumla
+1 yılonu bilmiyomda nasıl ayıflıyor siin sağlığınıza karşı eti form çok iyi para kazanıyo helal olsun adamlara
00 YorumlaSağlıksız şeyler tüketmeyin ara öğünde meyve süt yoğurt falan tüket
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılEti form sagliksiz mi sizce?
- +1 yıl
İçerisinde hayatında belki sadece bir kez duyduğun yabancı terimler mevcut değil mi. Şayet sağlıklı olsaydı içeriği o kadar çok olmazdı. Örnek vereyim hemen. Elmanın içinde bilmediğin bir şey var mı? Ya da yulafın? Ya da sebzelerin? Paketlenmiş ürünlerin nerdeyse tamamı sağlıklı değildir.
1 veya 2 tane ye ama su ile birlikte yersen o şişirip tok tutar bende denemiştim faydası oldu
00 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 661 cevap paylaştı. 10 sene önce kullanıyordum günde 1 paket şişmanlatmıyo sadece tok tutuyo yemek isteğini bastırıyo
10 Yorumlazayıflanmıyor tok tutuyor sadce eti form hersabah bitane yerdim eskiden:)
02 YorumlaZayıfım ama yiyorum tadı güzel geliyor zbbxbxvhx😂😂
018 Yorumla- +1 yıl
hangisinin tadı yok onların
- +1 yıl
bildiğin tahta
- +1 yıl
biz tahta deriz :D
- +1 yıl
hayır tahta :D
- +1 yıl
sen benden iyimi bilcen :ÇD
- +1 yıl
üreten benim :DD
- +1 yıl
evet :D sen eğilmeyen kartın gördünmü ç:D
- +1 yıl
sert oldugu için tahta
- +1 yıl
baksana sert tahta
lh4.googleusercontent.com/.../...ge--707747335.jpg
Bakmakla olsaydı kedi kasap olurdu atasözünü bu duruma uyarlasa desem sana ,çok zorlanmazsın dimi?
00 Yorumla
+1 yılabur cubur yemekten daha iyidir. daha az yersin , tok tutar hem lifli olduğu için.
00 Yorumlaeti form light cikolata kapli cikolata gofret seviyorum. ;)
09 Yorumla- +1 yıl
sendemi :))
- +1 yıl
tadı yok bunşarın be :D
- +1 yıl
yimeyin yaa :D
- +1 yıl
formlar yüzünden mesaiye kalıyo z. D
- +1 yıl
:))
onlar eti formla değil bişey yemedikleri için zayıflıyor beybili
10 YorumlaReklam kokan hareketler bunlar maykkk, Al sana asrın tespidi; Aç kal zayıflarsın.
00 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 957 cevap paylaştı.
+1 yılZannetmiyorum öyle zayıfladıklarını. Spor yapıyorlardır, yediklerine dikkat ediyorlardır.
00 Yorumla Tadı fena değil. Bir ara çok seviyordum ama sonra baydı.
00 Yorumlaetiform ye saglikli kal, arkadasim eti formla zayifladi tiğ gibi simdi bende uyguluyorum iyi bir şey. olumlu yani tavsiye ederim arkadaşim.
11 Yorumla- +1 yıl
nasıl zayıfladı?
Açlığını bununla giderip, anatomilerini mahfederek..
18 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltatlı ihtiyacın filan olduğunda birkaç tane ye abartmadan işte.
00 YorumlaAra öğünde de yenmez herhalde
00 Yorumla
+1 yılLimonlusu ve çikolatalısı çok güzel
03 Yorumla- +1 yıl
cşkolatalısıdamı varmış
- +1 yıl
Var tabi:)
- +1 yıl
biz üretmiyoz :D
+1 yılmavi-yeşil ye bence :)
00 Yorumla
+1 yılGong daha güzelll bayılırım :D
14 Yorumla- +1 yıl
onun bizle alkakası yok :D
- +1 yıl
benim var:D
- +1 yıl
ye o zaman
- +1 yıl
yerim:d
+1 yılonla zayıflayanı duymadım
00 Yorumla
+1 yılarasına nutellayla :D
01 Yorumla- +1 yıl
yok artık
+1 yılİğrenç bir tadı var.Hiç sevmiyorum
00 Yorumlaform ye formda kal, basit , form ye form da kal!
00 Yorumla
+1 yıltrabzon ekmegının arasına koyuyom
01 Yorumla
+1 yılcok guzel tok ta tutuyor urunlerı
00 Yorumla
+1 yılBirara cok yerdim. severim.
03 Yorumla- +1 yıl
kilo alda tekrar yersin :D
- +1 yıl
Aldim ki :D
- +1 yıl
boşver balık et iyidir. D
+1 yılkarışık meyveli olan aşırı güzel *-*
01 Yorumla- +1 yıl
orman mevelimi
+1 yılayıpsın limonlu felaket :D
03 Yorumla- +1 yıl
yok be :D
- +1 yıl
artık bünye kabul etti abi :D
- +1 yıl
diğerleri daha iyi :D
Bu yalana inandığına inanmıyorum:)
00 Yorumlao aldığının özelliği O,diyet bisküvisi o
10 Yorumlapirinç patlağıyla çikolata kaplısı çok güzel
01 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun :D
Çikolata Kaplısından yemiştim :D
021 Yorumla- +1 yıl
onasi bisrymis :)
- +1 yıl
bizim fabrikada yokki ben üretmiyom :D
- +1 yıl
bugun çörekotlu vardı mesela limon lifli, tahıllı, orman meyveli, bide tahta dediğimiz kepeklimi neyse o
- +1 yıl
evet hepsi ayrı hatlarda cıkmaz bunların yanında finger ve dondurma bisküvileride cıkıyo ben üretiyom :DDD
- +1 yıl
makineler sağolsun elimizle hamur yogurmuyoz ya :D
- +1 yıl
yok be onlarda burnumuzdan getiriyolar :D
- +1 yıl
hamuru begenmiyolar :D
- +1 yıl
yok sertmiş yok yumuşakmış yok yağlıymış
- +1 yıl
dövüyoız zaten. D
- +1 yıl
saol :))))
Her gün sadece ondan bir paket ye; sen de zayıfla.
00 Yorumlaekmek ye daha iyi aynı degrdeymıs hemen heemen
04 Yorumla
+1 yılEkmeği kes dene bakalım
00 Yorumla
+1 yılbünyene bağlı
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılNasil anlicaz?
- +1 yıl
dene gör
Gizli Soran+1 yılPeki tesekkurler
yok öyle bişeyy :))
00 Yorumlapek işe yaradığını düşünmüyorum onların
00 Yorumla
+1 yılzüğürt tesellisi..
12 Yorumla- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 

Marka olarak ayırt etmesem de diyet bisküviler, diyet çikolatalar, diyet krakerler her koşulda paketli ürünler olması ve uzun süre saklanmalarından ötürü genelde tercih eden bir diyetisyen değilim. Ara öğünlerde çoğunlukla taze ve kuru meyveler ile yoğurt, süt, ayran, fındık, badem ve ceviz gibi doğal besinler ile beslenmeni öneririm veya peynir + ekmek, bunlarla hazırlanmış bir tost, sandviç veya yulaflı yoğurtlu bir karışım da ara öğün seçenekleri olabilir.
Bunlar yerine yapabiliyorsan sağlıklı içeriklerle kendi bisküvini, kekini, kurabiyeni yapmandan veya evde yapmaya fırsatın yoksa da güvendiğin bir fırın/ pastahaneden en azından bayatlayan, raf ömrü olmayan, şeker yerine kuru meyvelerle tatlandırılmış, kepekli veya tam buğdaylı gibi seçeneklerini tercih etmenden yanayım.
Bu tarz paketli ürünleri de bir seyahate gidiyorsan, seni nasıl bir beslenme düzeninin beklediğini bilmediğin yer ve koşullarda tercih edebilirsin.
Bisküvileri, krakerleri ekmek yerine alternatif düşünebilirsin. 1 dilim ekmek yerine yarım paket (ortalama 3-5 adet bisküviye denk gelir) olarak tüketebilirsin. Yanında süt/ayran/yoğurt gibi protein kaynakları ile tüketirsen daha uzun süre tokluk sağlayacaktır.