1.5 yil bekleyen erkek bir kizi bu kadar kolay silip unutabilir mi, ne yapmaliyim?

Arkadaşlar, selam herkese. Benim biraz aklım karışık. Çok sevdiğim biri var, ama adını koyalım dediğinde daha işim olmadığı için kabul edemedim. Mimarım ama kalıcı bir iş bulmak istiyorum. O da 1.5 yıl boyunca konuştu benimle annelerimizle tanıştık. En son yüzük takalım dedi ben de yıl sonu olursa daha uygun olur dedim, çünkü ancak toplarım yani aileme daha fazla yük olmak istemiyorum. Neyse son zamanlarda bana çok soğuk davranıyor sebebini sordum ama söylemiyor. İnşallah seninle evlenirim seni çok istiyorum diyordu. Bir erkek 1.5 yıl boyunca beklediği bir kızı anında silip atabilir mi, unutabilir mi? Daha önce sevgilim olmadı bu arada, geçen haftadan beri de dönmedi mesajıma.

1.5 yil bekleyen erkek bir kizi bu kadar kolay silip unutabilir mi, ne yapmaliyim?
Cevapla