Doğum günümde yalnız kaldım, oda arkadaşlarıma pasta alıp ikram etsem beni daha çok severler mi?

merhaba ben 21 yaşındayım öğrenciyim ailemi depremde kaybettim, bugün doğum günüm apartta kaldığım oda arkadaşlarım kutlamadılar bile, hepsi çıktı sevgilileri ile buluşmaya, bana kötü davranıyorlar sevmiyorlar sanırım, pasta almak istiyorum doğum günüm için belki onlara ikram edersem hem doğum günüm belki beni severler, çok yalnız hissediyorum çünkü

Doğum günümde yalnız kaldım, oda arkadaşlarıma pasta alıp ikram etsem beni daha çok severler mi?
Cevapla