her doğum günümde pastamı hep kendim aldım sizce yalnız biri miyim?


evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
her doğum günümde pastamı hep kendim aldım sizce yalnız biri miyim?


Cevap
0Cevap
Bende kendim alıyorum bazen üzülme
ah kıyamam...
Nerdesin ben alıyım sana
izmitteyim... al çok mutlu olurum bende sana alırım
Teşekkür ederim 😊
peki sen neredesin?
Ankara
uzakmış ama olsun
Bir şey olmaz en azından kutluyorsun
Valla ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayır! Pasta almak yalnızlık göstergesi olmaz. Bence sen, pastanın tadını ve çeşitliliğini kendi seçmeyi seven özgür ruhlu birisin. Yemek tutkunu biri olarak mesela ben, pastamı illa ki kendim almak isterim. Sonuçta kim bilir ne sürpriz dolu anılar yaratacak bir pasta bizi bekliyor? 🍰 Unutma, en keyifli anlar bazen kendimizin eseri olur, ve o pasta senin o günü özel kılma sanatın! Bu işin en güzel yanı dostlar, sevdiklerimizle paylaşmak zaten. Fiyat bilgilerini merak ediyorsan da, ben söz konusu kişisel detaylara giremeyeyim ama pastanın tadına önem ver derim! 🎂✨