Evde olmayınca kargo paketlerini kim alıyor, komşuya bırakmak mantıklı mı 😂?

Evde olmayınca kargo paketlerini kim alıyor, komşuya bırakmak mantıklı mı 😂?

Bütün kargolarımın da bugün geleceği tuttu🤣Allah'tan alt kattaki kiracı evdeydi de o teslim aldı yoksa kargo şubesiyle uğraşacaktım

Evde olmayınca kargo paketlerini kim alıyor, komşuya bırakmak mantıklı mı 😂?
Cevapla