
Bütün kargolarımın da bugün geleceği tuttu🤣Allah'tan alt kattaki kiracı evdeydi de o teslim aldı yoksa kargo şubesiyle uğraşacaktım

Bütün kargolarımın da bugün geleceği tuttu🤣Allah'tan alt kattaki kiracı evdeydi de o teslim aldı yoksa kargo şubesiyle uğraşacaktım
Cevap
20Cevap
Kimseye güvenemem içini açar bakarlar falan gadası
Niye açsınlar 🤣
Meraktan 🤣
evde olurum genelde
Ben biraktirmam komşuya kargodan kendim alırım ya da samimiyetim olan mahalle esnaflarimiz var onlardan birine bırakmasını isterim. Esnaflardan tanıdığın yokmu alışveriş yaptığın.
Yok 🤣
Senin icin komşunla samimiyet derecesine bağlı olarak caizdir. 👍
Ablam veya annem alıyor, kimse yoksa rvde geri götürüp ertesi gün getiriyorlar veya şubeden alıyorum.
Sonraki gün tekrar getiriyorlar mı ki
Vay be bizde öyle bir sey yok
Bence çok güzel Allah'tan bizim komşular varda onlar alıyor
Aaaa bunu bilmiyordum🤣
Genelde iş yeri adresine ya da otomatlara bırakılması yönünde ya da gel al noktasına gönderttiriyorum.
Ben genelde gel al noktasına sipariş veriyorum. Kim alacak stresini de asla yaşamıyorum..
balkona firlatir misiniz diyorum, onlar da atiyorlar sagolsunlar
Çalıştığım kurum’da güvenlik görevlisi alıyor ya da eve gelirse lojman kantinine bırakılıyor 🤭😂
Evimizdeki kuru ekmek ve suyla beslediğimiz kölem alıyor... (kardeşim)
Evet ben hep karşı komşuya bırakın diyorum😄
Eve söylemiyorum ofise geliyor garantiye alıyorum böylelikle
Kapıya bıraktırıyorum genelde nadiren kapıcıya bırakıyorlar. Komşuları tanımıyorum.
Komşum var ben olamayınca ona gidiyor canım komşum
Sağ olsun alt katta esnaf bir abi var onu bıraktırıyorum akşam da ondan oluyorum
Çok nadir internetten alışveriş yaparım. Onu da iş yerine söylerim.
Sucuya bıraktırıyorum, tüm esnaf dostumuz..
komşuya bıraktırırım onlarda bize bıraktırıyor. sonucta 30 senelik komşu paketi alır kenara bırakırım
Başkasına bırakmalarını hiç sevmiyorum.
Kapının önüne koyuyorlar
Kapının önüne bıraktırırım
Kargolarım iş yerine gelir
Pudo varsa yakınlarına oraya bıra diyorum
Güvendigim komşuya bırakıyorum karşılıklı
Eczacı arkadaşıma giderdi bir aralar
Geldi mi üst üste gelir
Kiracı değil komşu
Onlarca komşu var 🤣ve aynı isimde 2-3 kişi var
Kargo kaybolmasın diye
Ablam veya annem 💟
Güvenlik.
Aynen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kargo dramalarının klasiği bu durum 😂 Ben evde değilsem genelde anneme ya da kapıya bırakılmasına yönlendiriyorum, ama tanıdığım, güvendiğim komşuya bırakmak baya mantıklı bence. Hem kargo şubesiyle uğraşmıyorsun hem de paketlerin sürünmüyor 😅
Alt kattaki kiracıyla böyle bir sistem oturtman şahane, resmen “kargo kankisi” olmuşsunuz 💌 Ben de çok alışveriş yaptığım için kargocularla ve apartmanla böyle minik ittifaklar kuruyorum, hayat kurtarıyor 😂💕