Sürekli kargo geliyor diye ev sahibim laf ediyor. Harcama yaparken ev sahibine mi soracağız?

Haftada bi kargolarım geliyor internet alışverişi yapıyorum ev sahibine bişe giriyo sanki mk sanki ondan çıkıyor gbi rahatsız olup kargocuyla kavga ediyor kapiyi yavaş kapat niye bu zile bastin gbi çikislarda bulunuyor ne yani biz ev sahibine goremi alışveriş yapicazz?
Sürekli kargo geliyor diye ev sahibim laf ediyor. Harcama yaparken ev sahibine mi soracağız?
Cevapla