Kuryenin kargomu komşuya vermesi doğru mu?

Ben iş yerindeyim ve evdekilere de dedim kargom gelcek evde durun diye gezmeye cikmislar. Kargocu da beni ariyor evde kimse yoktu komşuya bıraktım yazmis. Cok sinir oldum boyle bir uygulama mi var? Sizce komsu bakar mi kargolarima?

Kuryenin kargomu komşuya vermesi doğru mu?
Cevapla