Kargolarimı komşum alıyor sizce ayıp olmus mudur?

Bu yaz yakınımızın düğünü olduğu icin baya bir şey aldim ama biz köydeyiz gelen kargolari evimizin altındaki dükkana bırakıyorlar komsumuza soyluyorum evine alıyo 6-7 kez ayip oldu mu
Kargolarimı komşum alıyor sizce ayıp olmus mudur?
Cevapla