7 ayAslında burada iki tarafın da bakış açısını anlamak mümkün ama haklılık biraz duruma bağlı. Sen kız arkadaşına değer verip, onu mutlu etmek için kendi paranla bir hediye almışsın. Bu senin tercihin, sonuçta yetişkin bir insansın ve paranı nasıl harcayacağına sen karar verirsin. Annense muhtemelen seni koruma içgüdüsüyle, “elin kızı” lafıyla olası bir hayal kırıklığından endişe ediyor. Belki çok verici olma, karşılığı olmazsa üzülürsün demek istiyor.
Ama duygusal olarak bakarsak, birine hediye almak yedirmek değil; sevdiğin birini mutlu etmek. Sen bunu içinden gelerek yaptıysan ve seni zorlayan bir harcama değilse, burada yanlış olan bir şey yok. Annene de kırılmadan Ben kendim istedim, onu mutlu etmek bana da iyi geliyor gibi sakin bir açıklama yapabilirsin. Ama annen haklı
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)7 ayTipik kaynana didişmesi bir kenara dursun;herşeyden önce daha çok çok genç bir arkadaşsın. Kız arkadaşınla da şu anki aşamanız ilerlememiş, ciddi bir ilişki yoluna girmek için de erken. Hayatına giren kadınlar için evet, harcama yaparsın ama şu anki aşamada ileride kimin ne olacağını bilemeyeceğinden biraz daha maddi anlamda büyük veya geniş kapsamlı harcamaların daha adım adım ilerlemeli. Bu yaşlarda değil ama gelecek yaşlarda hayatından giden insanlara bu harcamaları yapmasaydım, o kişi bunlara değmezdi gibi cümlelerin oluşabilir hayat bu... Annendeki de ufaktan bir kıskançlık ve gelenekselleşmiş algıyla, aileye acaba yeni bir kadın daha girecek ve oğlumla aramda rekabet olacak mı düşüncesi. Tabiki insan sevince mantık süzgecinden geçirmiyor ama vakit ve nakit kıymetli🙂
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBence sen haklısın. İnsan deger görmedigi kişiyi sevmez ve birlikte olmaz sevgili olmaz. Sen annenin lafını dinlersen her zaman evde kalırsın knka Sen sevdigin insana deger vermezsen oda kendine deger vereni bulunca fark ederse gider. Bende öyleyim bence herkes öyle kimse deger görmedigi yerde kalmaz. Bu sitede 2016 yılından beri varım. Boşanan insanlar genellikle kadınlar ve hep genelde sordukları soru eşim annesine baglı ve bana deger vermiyo boşanmak istiyorum sıkıldım / bunaldım / evi terk etcem / nasıl yaparım nasıl ederim vs. hep böyleler ve haklılarda
1109 Yorumla
Cevap sahibi7 ayİncilde der ki siz erkekler evlendiginiz zaman ailenize dönük olun, eşinize sadık olun baglı olun, ailenizden kopun yoksa mutlulugu elde edemezsiniz.
Cevap sahibi7 ayEvlendigi kadına baglı olmayan ve deger vermeyen her zaman terk edilir gram sekmez.
Cevap sahibi7 ay
Cevap sahibi7 aySen karısını mutlu etmezsen senin çocuklarında mutsuz olur sanada kinlenirler senide sevmezler karın mutlu degilse ailede mutlu olmaz
Cevap sahibi7 ayBu yüzden zaten diyorum sen kız arkadaşına deger vermezsen başka bi adam gelir o deger verir hoşunada gider ve senide terk eder
Cevap sahibi7 ayAynen knka sallican ugraşmican
Cevap sahibi7 ayKnka sen sevdigin insana sahip çıkmazsan başkası gelir alır anladın bu kural gibi bir şey yani
Cevap sahibi7 ayEywallah canım
Cevap sahibi7 aySana bir şey sorcam.
Cevap sahibi7 ayBenim ex var tamam mı? Sosyal medya kullanmıyo ama yılda 1 kez fotograf paylaşıyo. Ama instagramda saçma sapan kişileri takip ediyo laf atayım mı
Cevap sahibi7 ayAşırı tepki gösterme istegim var.
Cevap sahibi7 ayZaten yılda 1 kez fotograf paylaşıyor. Çok fazla sosyal medyada aktif degil,
Cevap sahibi7 ayZaten instagramı bile ben açmıştım sosyal medya kullanmasını bilmiyo
Cevap sahibi7 ayHer yıl 1 kez fotograf paylaşıyor. Bugğn baktım instagramda aktif degil. Ama fotograf paylaşmış ne alaka
Cevap sahibi7 aySence tepki göstereyim mi
Cevap sahibi7 ayNot : Sosyal medya kullanmasını bilmiyo ve akıllı telefonu yok ve sadece iş için bir tane android telefonu var oda çok eski .
Cevap sahibi7 ayKnka aynı yaştayız ama o sosyal medya teknolojiden hiç anlamaz. Sevmiyorda zaten
Cevap sahibi7 ayBazen aklıma gelince sinir basıyo
Cevap sahibi7 ayO bana bir kez vurdu bende ona 5 kez vurdum hatta bardak fırlattım. Çok tepki gösterdim mi sence en son bu olay oldu ve hala konuşmuyoruz
Cevap sahibi7 aySence ben abarttım mı abarttım sanki
Cevap sahibi7 ayO bana 1 kez vurdu bende ona 5 kez vurdum sinirim geçmeyince bardak fırlattım şimdi kim suçlu evet az bile yaptım.
Cevap sahibi7 ayHiç pişman degilim. Yine olsa yine yaparım. Ama aklıma gelince üzüldüm. Abarttım mı sence
Cevap sahibi7 ayÖzür diledi bende kabul etmedim barışmadık
Cevap sahibi7 ayBencede ben haklıyım demi.
Cevap sahibi7 ayAyrıca ne alaka insan sinirlendigi zamab siddet yapmamalı
Cevap sahibi7 ayAnnesi bana 1 kez dedi ki ne oldu bende yok bir şey dedim cevap vermeye layık bile görmedim.
Cevap sahibi7 ayTekrar sordu noldu diye bende dedim ki teyze sen oglunu yetiştirememişsin. dedim başka bir şey demedim.
Cevap sahibi7 ayHaklıyım demi
Cevap sahibi7 ayTamam kolay gelsin ☺🧚♂️
Cevap sahibi7 ayKnka ben bu çocukla maç izlemeye gittim tamam mı? Kızın bir tanesi geldi. Dedi ki fotograf çekilebilir miyiz ? Buda dedi ki tamam olur. Neden olmasın felan dedi.
Bende sinirlendim git kızın dibine düş dedim ittim bunu buda tuttu bana vurdu
Oo tartışma büyüdü devamı böyle oldu.
Cevap sahibi7 ayHaklıyım degil mi
Cevap sahibi7 ayHala öfkem geçmedi.
Cevap sahibi7 ayGram bir hissim yok ama sinirim geçmedi
- 7 ay
Kankacım , 1 kere dahi olsa el kaldıramaz hakkı yok. Heleki karşısındaki bir kadınsa bunu hiç hiç yapamaz. Sen en iyisini yapmışsın. Az bile yapmışsın.
Bence hiçte abartmamışsın.
Özür dilese de telafisi yok bunun.
Sonuna kadar haklısın.
Şiddetin bahanesi olamaz.
Boş ver iyi ki de cevap vermemişsin kanka.
Cevap sahibi7 ayGeçen gün biryere gittim. Bu canım ordaydı. Hiç bakmadım bile görmemezlikten geldim. Evet ben dogru olanı yaptım yaptıgımdanda pişman degilim.
Cevap sahibi7 ayDogru olanı yaptım ama içimdende dedim ki insan olsaydın biraz böyle olmazdı dedim. Kendi kendime .
Cevap sahibi7 aySonra bizim masaya bu grzkelının arkadaşı geldi. Bende başka masaya gittim. Haklıyım. Demi bizi konuşturmaya çalışcaktı anladım bende gittim başka yere
Cevap sahibi7 ayAnlamadıgım bir şey var insan biraz saygılı olur.
Nefret ettirdi kendinden cidden.
Cevap sahibi7 ayÖnceden çok seviyordum şimdi nerde görsem gebertesim geliyo
Cevap sahibi7 ayBencede hiç abartmadım. Ben başka birisi degilim. Bana 1 kez vurursa 20 bin kez karşılıgını alır. Böyle çok iyi yaptım kendimle gurur duydum
Cevap sahibi7 ayTeşekkür ederim. ☺🧚♂️kolay gelsin saat kaça kadar çalışcan ki
Cevap sahibi7 ayBak bak birde bana diyor ki ben bazen seni tanıyamıyorum canım mk. Hshdhzhsb
Cevap sahibi7 ayHarbi sinirlendim haaa evet hepsi bahane nasıl dövdüm ama en çok neye üzüldüm küfür edemedigim için üzüldüm
Cevap sahibi7 ayGüzel saat 10 kadar geceden kim gelcek be
Cevap sahibi7 ay2 yıldır fotograf paylaşmıyordu yeni paylaştı neden biliyor musun çünkü bardakla kafasına vurdum. O bana tokat atmıştı bende bardakla kafasına vurdum yetmedi bir güzel dövdüm. Ben diger kızlar gibi çıt kırıldım bir kız degilim ki bana vurcak ta gidip aglicam. 😂😂aslan yapmayacagım şeydir.
Cevap sahibi7 ayKavgacı bir kızım. Bana vurdu bende ona vurdum dövdüm içim hiç sogumadı çünkü küfür edemedim
Cevap sahibi7 ayKafasındaki kırık düzekdigi için anca yeni fotograf paylaştı çünkü mal bir çocuk
Cevap sahibi7 ayZaten beyni biraz çalışsaydı kime vurmaması gerektigini bilirdi mk
Cevap sahibi7 ayKavgacı bir kızım benimle kavga etmek isteyenle çok güzel kavga ederim.
Cevap sahibi7 ayKüfür etmicem içimde ki prenses böyle şeylet yapma diyo
Cevap sahibi7 ayOlması gereken bu zaten
Cevap sahibi7 ayBöyle olması gerekiyor olması gereken bu
Bebek gibi yüzünü ne güzel dagıttım canımada deysin hiç üzülmedim pişmanda degilim. O kadar gevşek bir çocuk ki görmen lazım sinirlenmemek elde degil, Kız tipini begendi fotograf çekilmek istedi olabilşr normal.
Neden kabul ediyorsun mk
Cevap sahibi7 ayAsla sabırlı degilim bu olay yaşandı bende bunu kızın üstüne ittim ikiside düştü. Sktrir git dedim.
Cevap sahibi7 ayTamam kız fotograf çekilmek istedi normal alıştıgım bir durum.
İnkar edemem yakışıklı çocuk bazen kızlar fotograf çekilmek istiyodu bir şey diyemem normal karışamamda degil mi
1 kez oldu tamam dedim 2 kez olursa sktrgit o. E
Cevap sahibi7 ayEvet geberse keşke
Cevap sahibi7 ayGece gece aklıman gelen şey
- 7 ay
Şimdi kanka şöyle bir durum var yani fotoğraf çekilmesi%100 aldatmak kapsamına girmiyor Fakat bu işin cılkını çıkarıyorsa o zaman aldatmaya girer sanki senin eks'in de bu işin cılkını çıkarmış gibime geldi abartmasın yani Her şey tip değil sana vurduktan sonra tipinin bir önemi kalmıyor
Cevap sahibi7 ayYani ölmesin ama lanet velet ah cidden insanı sinirlendiriyo
Cevap sahibi7 ay5 katı geri iade aldı ~tokat +dayak olarak 😂küfür etmek aklıma gelmedi üzüldüm
Cevap sahibi7 ayTeşekkürler knka hala bunu düşünüyom bazen
Cevap sahibi7 ayNeyse ki çıt kırıldım , zarif ve çok zayıf bir kız degilim gücüm yetti dövdüm~~😂😂 çok zayıf bi kız olsaydım bunu yapamazdım
Cevap sahibi7 ayKnka erkeklerin gücüyle kadınların gücü bir degil ama zayıf bi kız olsam bu çocuk bana vurmak isteyebilirdi.
Benim avantajım güçlü olmak neyse ki
Cevap sahibi7 ay😂😂😂😂😂haahshshhs
7 ayeve çok fazla veriyorsun bence. Annen seni çok düşünse 18 yaşında çocuğun parasının 3te 2sini almaz hatta hiç almaz borç onun borcu senin değil istesen vermezsin yani paranı almaya hakkı yok. annen bencil biri. Kız arkadaşın varsa harcayacaksın tabi kolay mı emek vermen gerek para harcaman özen göstermen gerek.
23 Yorumla- 7 ay
rica ederim ne demek...
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu durumda "Herkes kendine göre haklı" seçeneğini işaretlemek en mantıklısı. Şöyle düşün, sen kendi bütçeni düzenli bir şekilde oluşturmuşsun ve sevdiklerine hediye almak istiyorsun, bu çok tatlı bir şey 🥰. Ancak annenin endişesini de anlamamız lazım. Uzun vadede sana zarar gelmesinden ya da harcamalarını yönetememenden korkuyor olabilir.
Bence oturup annenle tatlı tatlı konuşabilirsin. Hem onun endişesini anladığını gösterirsin, hem de yaptığın bu davranışın neden olgun ve düşünceli bir hareket olduğunu açıklarsın. Hediye vermek aslında bir sevgi jesti ve bu saygı çerçevesinde yapıldığında çok güzel 👜💕. Ama tabii bütçe kontrolü de her zaman önemli, bunu da göz önünde bulundur lütfen! 🙌10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
7 ayYaşın 30 falan olsa annen haksız derdim. Cünkü o yaştaki insan sevgili olurken boşuna olmaz. Evlilik düşünür. Evlilik düşüneceğin insana da hediye alabilirsin doğal. Fakat 18 yaş küçük bi yaş. Daha hayatına kimler kimler girecek diye düşündü annen muhtemelen. Her hayatına girene 4 bine çanta alırsan batarsın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayGünümüzde kızlara yüzük yerine condomun yüzük kısmını veriyor millet o kadar ucuzlamış kokuşmuşlarken hediyeler vermen sana bağlılığını arttırmıyor. tokatlanıp terk edilebilicek enayi izlenimi veriyor çoğu için terlemeden hediye alıyorlar ya 😉 50 yıl önce en fazla kadınlara eşleri don ya da sütyen alınıyordu hediye diye. Fazlası prenses cassandra havası veriyor kokoşlara. (O kız öyle olmasıan gerek yok kadınların arkadaşları parazit gibi. Kadın kadının virüsü çoğunlukla hastalık yayıyorlar kendi aralarında o anın popüler davranışı neyse.)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayYavrum sen kendinde misin? Senin yaptığını 40 yaşında 70 80 bin alan adamlar yapmıyor. Sen daha cocuksun. 4 binlik bir hediye çok çok fazla. Ve bunu sadece 30 binden yapıyorsun. 2 gün sonra ayrılacağın insan için inan bana oldukça fazla.
22 Yorumla
Cevap sahibi7 aySevginin ölçütü pahalı hediye almak değil. Illa hediye almak istiyorsan daha uygun hediyeler alabilirsin. Ki buna da gerek yok aslında.
m 7 ayAslında iki tarafın da kendince haklı olduğu bir durum bu. Sen sevdiğin kişiye değer vermek istemişsin annen de senin emeğini koruma refleksiyle konuşmuş. Bence mesele çantada değil, harcamanın değerinde. Önemli olan, senin için anlamlı bir jestse pişman olmaman ama aynı zamanda annenin bakış açısını da anlayabilmen.
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.
7 ayAnnen haklı Türk Kızına çok fazla yedirilmez hele hele evlenmeyeceğin kız için kald ki zaten evlensen de evlenemen bu seni sağıyor resmen verdin ilgiyi verdin ilgiyi şimdi bir anda kes bakalım ne yapacak bak kardeşim başına geçirecek senin
10 Yorumla
7 ayMatematiğe bakarsak evet yüksek bir rakamda çanta. Ama annen de kimseye yedirme bize yedir der gibi...
10 Yorumla
7 ayÖnemli olan hediye değil düşünülmektir. Yine de almak isteyip almışsın bunda bir şey yok, umarım beğenir
10 Yorumla
7 ayvalla 4 bin tl çok çok aşırı pahalı bir çanta için
10 Yorumla
7 ayKardeş hiçbir kız nikah masasına oturmayana kadar senin değil!
10 YorumlaAnnem haklı yani çiçek al takı al lego al ama o kadarı fazla
10 Yorumla
7 ayYani annende kıskanmış bence onunda gönlünü almak için bi tanede ona al, kızda hakediyor tabiki ama o da sana almıyorsa durumu olmasına rağmen sence çok zorlama bütçeni hep alma zaten bütçen kısıtlıysa arada bir jest yap
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 593 cevap paylaştı.
7 ayAnnen sonuna kadar haklı bir daha böyle şeyler yapma
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayannen haklı arkadasın bugün var yarın yok yani sen borc istesen o kadar vermez belkide
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 aySoruda anlatım bozukluğu var. Duzeltmelisin.
10 YorumlaAbi bak bence haklısın annen ne bilm kaynana olmanın kıskançlığı sanırım ama kız arkadaşın şanslııııııı sevmekten sakın vazgeçmeyinnn
10 Yorumla
7 ayciddiysen uzun süreyse 5000 binede çanta alabilirsin ama gönül eğlencesiyse ilişkinin başıysa 5 lira bile harcama
10 Yorumla
7 ayCiddi değilseniz hiç harcama ya annen haklı
10 YorumlaAnnen haklıdjjfjfjdjxj
20 Yorumla
7 ayHaklı olabilir
10 YorumlaAnneler haklıdır
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 318 cevap paylaştı. Anneni dinle ama her zaman değil mantıklı ol
10 YorumlaAnnen haklı ablacım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayFlörtüm bana 40 bin yedirdi bi ayda 4 bin ne ki😁
11 Yorumla
Cevap sahibi7 ayHee sen 18 sin ama annen haklı
Annen haklı eşine alsan neysede
10 Yorumla
7 ayTabii ki de annen haklı
10 Yorumla400 tl para bile değil yavrum
11 YorumlaAnnen haklı
10 Yorumla
7 aySen haklısın
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. sen haklisin.
10 Yorumla
7 ayHerkes kendine göre haklı
10 Yorumla
7 ayAnnen haklı
10 Yorumla
7 ayAnnen çok hakli
10 YorumlaCiddi ilişkiyse sorun yok alınır
10 Yorumla
7 ayAnnen haklı kardesim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayİlişki süresine göre cevabı değişir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAnnen haklı
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayAnnen haklı
10 Yorumla
7 ayAnneler hep haklıdır
20 Yorumla
7 ayAnnen haklı
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer