Bu posta hizmetlerini dondurup dışarıdan tıbbi sekreterliğe yöneleyim diyorum sizcede mantıklı değil mi?

19 yaşındayım geçen yıl mezuna kalmıştım bu yılda farklı ilçede posta hizmetleri bölümünü kazandım git gel yapıyordum ama yorucu oluyodu. bölümde bana saçma gelmeye başladı. ikinci öğretim olarak da tıbbi sekreterlik okuyorum birde dışarıdan
Bu posta hizmetlerini dondurup dışarıdan tıbbi sekreterliğe yöneleyim diyorum sizcede mantıklı değil mi?
Cevapla