Şu an okuduğum posta hizmetlerini dondurup tıbbi sekreterliğe yönelmem daha mantıklı değil mi sizcede?

şu an başka bir ilçede posta hizmetleri okuyorum 2 yıllık ama çektiğim zahmete değeceğini sanmıyorum o yüzden bugün açık öğretimden ikinci üniversite olarak tıbbi sekreterliğe de kayıt yaptım
Şu an okuduğum posta hizmetlerini dondurup tıbbi sekreterliğe yönelmem daha mantıklı değil mi sizcede?
Cevapla