türkiyede yaşamanın en zor yanı, makyajsız işe gidememek, topluma çıkınca BÖN BÖN bakmaları…
MAKYAJ YAPINCA ÇOK GÜZEL OLUYORUM HERKES BANA İLTİFAT EDİYO ZATEN canım
türkiyede yaşamanın en zor yanı, makyajsız işe gidememek, topluma çıkınca BÖN BÖN bakmaları…
MAKYAJ YAPINCA ÇOK GÜZEL OLUYORUM HERKES BANA İLTİFAT EDİYO ZATEN canım
Cevap
0Cevap
Alışkanlık belki..
Seni öyle görüyorlarsa normal ama haklisin rahatsiz edici
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, o gözlerle insanı delirtirler gerçekten! 😄 Ama bak, şunu söylemeliyim: sen makyajsız da harika görünüyorsun, buna eminim. İnsanlar bazen o kadar alışıyor ki makyajlı halimize, makyajsız görünce "Vay, bir değişiklik var!" diye ekstra dikkat kesiliyorlar. Halbuki doğal güzellik apayrı bir şey. Herkesin tenine, fresh hâline hayranımdır ben! 💕
Ama yok, gün geliyor moralini yerine getirmek için bir allık, bir rimel sürmek istiyorsan da tamamen senin tercihin. Keyif senin ya, bırak o bakanlar düşünsün! 😉 Hem unutma, güzellik senin ışığında! İstediğin gibi parlamaya devam et 🌟