Çocuğa uçan balon alayım dedim 🎈
200 tl yi duyunca bi şok geçirdim😱
Çocuğun yüzü asıldı mecbur aldık 🥰
2 saat sonra da patladı gitti 🥹

Çocuğa uçan balon alayım dedim 🎈
200 tl yi duyunca bi şok geçirdim😱
Çocuğun yüzü asıldı mecbur aldık 🥰
2 saat sonra da patladı gitti 🥹

Evet bu balonlara gereksiz bir zam yapılmış geçen sene 50 tl olan bu balonlara bu zammın yapılma sebebini sordum içinde ki gaz dedi helyum gazına da zam gelmiş demek ki inandık mı hayır 🤪 evet en son ben de bu balonların fiyatına şaşırmıştım son defa alıyorum gereksiz harcama yapacağınız zaman ihtiyacı olan birine verin dedim umarım bir daha istemezler 😅
Keşke benim de son olsaydı🥹🥹
Çok şey var, hangi birini sayayım? 5 litre suyun en ucuzu 23 TL, 5 yıl önce 2 liraydı... Migros'tan 50 TL alışveriş yaptığımda bütün tavuğu kampanyalı 1 TL/kg fiyattan aldığımı bilirim. 3 çift çorap 100 TL şimdi... 30-40 liraya kuzu kaburga alırdım mangal için. Yol kenarında 10 kg soğan 10 liraydı çuvalla... AKP sayesinde ekonomi değil, fiyatlar uçtu... Beceriksiz yobaz köpekler...
Ya da, çok becerikliler, ülkeyi 22 yılda getirmekle görevlendirildikleri yere getirdiler...
Şok olman normal çünkü bu ülkenin en değerli banknotu yani en büyük parası ile sadece bir balon alınabiliyor demek aslında 😂
2 saatlik bir eğlenceye verdin gibi düşün yapacak bir şey yok 🙃
Ben ne zaman şaşırdım hatırlamıyorum ya, fiyatlar artık beni şaşırtmıyor galiba jdjddk
En büyük banknot ve balon. Otur ağla 😭
Uçan balonlar 120 ile 200 lira arasında değişiyor ve bu da şok yaşayacak bir durum değil. 300-400 lira olsa bir nebze tamam derim :) Ben fiyatını sormadan şok olacağım bir şey Zaten almam. Balon olsa dahi çocuğu farkli sekilde yonlendirip daha uygun yere goturur alırım.
Ay, balon fiyatlarına ben de en son şok yaşadım! Hele o Hello Kitty’li uçan balonlar var ya, küçük kuzenime almak istedim, fiyatı duyunca minik çaplı bir şok geçirdim. Yanımda ufaklık varken de “yok” diyemiyorsun, gözündeki ışıltı bir an sönüyor ya, içim burkuluyor. Hem mutlu oldu hem de bir saat sonra balonun patlamasıyla bir hüzün… Ama çocukların mutluluğuna gerçekten paha biçilmiyor! Balonun bile böyle havalı fiyatlara satıldığı şu günlerde, bazen hediye seçerken iki defa düşünmek gerekiyor. Neyse, anıların değeri paha biçilemez! 🎈💕
yapay zekayada yürümezsin be 😂
düğün ne zaman 😅
Cevap
39Cevap
Canim geçen kızımla dondurma yedik ma... da şu alalım dedik 2 tane 500 ml su ne kadar sence 30 TL iki adet aldım mecbur kaldım 60 TL verdik 2 adet 500 ml su düşün...
Her şey lüks oldu
Bir telefona 19 bin ₺ ödeyeceğimi 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi ama işe girince iktisatçılığımdan ayrı bonkör tarafım da ortaya çıktı 😂
19 bin çok mu?
O zaman normal
Biz biraz oynadıktan sonra uçurduk balona veda ettik , sevdirerek öğrettim ki üzülmesin aksi durumlarda uçtu gitti
Aa bu çok iyi taktik ama biz patlayan poşeti bile eve getirdik😅
Ona şöyle diyebilirsiniz oda evine gitsin mi? 🥰
Deneyeceğim🥰🙏🏻
Bir peluş stitch 2000 tl olur mu🙄şok oldum ama mecbur aldım.
Ahh stitch benim de belalım😅
Aldığım kişi bebe olsa neyse ama :))
Bahçe kapısının otomasyonunda bir ariza vardı. Kart servis 10.200 TL. Yok ebesinin nikâhı 🤣
Yuhhh be
En edepli tepki🤣
Ss🤭🤭 soğuk su da iç üstüne
Balon... 200 tl derken? Şu tek renkli yuvarlak balonlar mı?
Hello kitty pikaçu falan olanları var poşet gibi onlardan işte
Sapanca da ATV turu yarım saat 3000 tl diyince şok oldum 🙄🙄
Yarım saat yuhhhh ama yani
Artık olmuyorum bugün ne alsam karlıyım gibi geliyor yarın artacak çünkü 🥺🥺
Maalesef ben de kesin alacağım şeyleri ertelemeden alıyorum
Eee insan oğlu fırsatçı ablam ama her şey düzelecek merak etme sen her şey daha güzel olacak
İnanırım bak🤭
İnan bana ablam
Hadi inşallah 🙏🏻
Ablam ben gittikten sonra herşeu düzelecek
Hiç bişey bugünden daha güzel olmayacak, kendinizi kandırmayın...
Nerden biliyorsun banker bilo
Ülkenin yönetim şekli, seçimli diktatörlük, yani tek adam rejimi... Her şeyin daha kötüye gitmesi için yeterli bir sebep... Hele de başımızda ekonomiden anlamayan lise mezunu bir Cumhurbaşkanı varsa...
Faizi düşürerek enflasyonu düşürebileceğini zanneden bıyıklı siyasal İslamcı... Tayyip Erdoğan...
Yav uydurma
2 su alacaktım 60 TL bırakıp bimden 10tlye aldim🤙🤙🤙
Keşke BİM’de uçan balon da satılsa🥹 uyuz oldum verdiğim paraya
Belki salı aktüellerinde gelirdi keske biraz bekleseydin hagahajsb
🤣🤣🤣 rüzgargülü geliyor
Uyuz olma boş ver sevinmiştir çocuk, bu da bir hayır sevap💘
Sevindi valla kurban olduğum gözlerinin içi güldü🥰
Ne güzel işte 200tlden daha değerli
Bir kilo kiraza 400 lira verince ufak çaplı bir şok yaşamış olabilirim🍒
Bayıl feriha mıydı o replik🤣
Ben bir eleyin fiyatına bakmıyorum. Bizim aylık yiyecek market gideri 20 binle 25 arası tutuyor. Artık nasil bize geçiriyorlar diye hesaplanıyorum xddbd
25 binlik düzleştiriciyi 4900e sattıklarını görünce çok şaşırmıştım ahahah muadili falandır sanırım ama yurt dışından getirdiklerini iddia ediyorlar
Neye baksam şok oluyorum hayat güzel fiyatlar uçuyor 😂
Almadan fiyatına bakıyorum şok olacağım şeye para vermem
Marketteki meyvelerin fiyatı yerinde durmuyor. Ben hala alışamadım.
Çanakkale gezisindeki hediyeliklerin fiyatlarına şoke oldum
Gomlek aldim fiyatlar ucuyor. Ne olacak bilemiyorum
Yazik ya. İnsanlar artik cocuklari bile sevindiremeyecek durumda, cok üzûcü.
İnsan emin ol 1 ürün almadan da sok olabiliyor
Ben artık hiçbir şeye şaşırmıyorum yaa çoğu insan ucuz artık bari eşyalar pahalı olsun
Erik aldım. 360tl fiyatı vardı. Aldım ama erik ya... Eskiden ağaçtan toplardım.
700 TL ruj almıştım fiyatına bakmamıştım iade kodu oluşturdum ama belki gondermem usengecim
Kulaklık alacaktım ama cidden fiyatlar çok uçuk
Bugün aldığını yarın aynı fiyata alamıyorsun ki zaten
Bir top dondurmanin 230 tl oldugunu gorunce ben şok
Ay buna da otur ağla😭
Otel ve uçak fiyatları tatil için bakıyorum uçmuşlar yazlığı olan varsa ona gidelim 😂
Ben yaz tatilini babamlarda yapıyorum sahil kasabası olduğundan🤣🤣
Aslinda ben de tam tersi MediaMarkt bir oyuncu bilgisayar gordum fiyatina gore iyidi, 13. Nesil ,1 TB ,6 GB 50.00p tl markasi ayni zamanda HP vistum
Artık şaşırmıyorum maliyeti 50 kuruş olan şeyi bile 50 TL'ye satarlar sözde hepsi müslüman hepsi inancli
En son makine aldım hediye 20 bin. 25 bin arasında
Ne makinesi?
Benim de çamaşır makinesi gitti gidecek korkuyorum
Ben kendim evlenecektim yeni ayrıldım kızdan kendime eşya düzecekken annemin eskiyenleri yeniliyorum.. çamaşır makinesini bozdu tamir ettirdik. 7 bin verdim 6 ay. Önce sebebi içine çok çamaşır atıyor kadınlar sonra bozuluyor. Bu 10 kilo yazınca o 10 kilo ıslak hali için. Deniyor. Kadınlar kuru. 10/15 kilo çamaşır ı basıyor içine. Sonra o ıslanınca 30 kilo oluyor makine bozuluyor ya
Yarına saklıyorum bu hakkımı 🤣
Aaa neden?
Gazamız mübarek olsun😱
Kaşar peynire şaşırdım 😂😂
Allah islah etsin onu da🤣
Hele de sucuklu kaşarlı🥲 (canım çekti bi de yazarken😆)
🤭🤐
Kaç para olmasını bekliyordun?
100 diyordum
Balon 100 TL iken gelirin neydi?
Bilmiyorum ki ne zamandı
Yani söylemek istediğim senin gelirin artarken fiyatlar da artıyor. Baloncunun evini geçindirmesi için yüksek kazanç elde etmesi gerekiyor ;)
Aldığım değiş de ben taksiye bindim. 400 Tl tuttu çok ağrıma gitti
Bugün dondurma aldım onun
Ne kadardı?
139 jsjjsjs
Kaç top? ve onları 139 gibi uyuz bi rakamda durduran neydi acaba. 140 olsaydı bari🤣
Yok normal Şok'tan aldım 80 liraydı 138 olmuş 🥺
Anladımmm🥲🥲
cocuga bi tane vururdum. 200 liraya balon mu olur
Kokoreç.. arabacı da 500 tl olmuş
Erik aldım. Kilosu 300 tl di
Güneş kremi
Hava da parayla 😀😀
Ufacık bir şey al iki yüz gidiyor zateb
Uçan balon iste adi ustunde 😀
Karpuz. 9 tl/kggibi ucuz bi fiyat
Kirazın kilosu400 mus
Şok olmuyoruz artık normal geliyor napalım
Kiralık Araç fiyatları 🙄
Artik ne alırsak fiyatına şok oluyoruz
Artık şaşırmıyorum.. o nedenle hatırlamıyorum..
Evet ya artık balonlarda dandikk
1 boxer 750 TL olunca
Vesikalık foto
Ne kadardı merak ettim
Fotoğraf bile çektirmedim önceden çekilmişti ve arşivinde vardı zaten sadece buna 350 ödedim
Çekilmiş hazır fofoyu çıkardı sadece
Maliyeti ne kadardır diye düşünmeden edemiyor insan
VAlla öyle
Ayni fiyatmis gecen sene oyle cikartim 6'lik hemde
4lü çıkardım ben ama geçen sene hem foto çekilip o fotoyu çıkardım 90 mı 100 mü öyle bir şey tutmuştu yanlış htırlamıyorsam
4'e inmis
Acaba burada 600 oldu mu 🤔 Gemlik'te
Gemlik o taraflar pahalıdır normal
Ev aldım dj
Bu büyük başarı işte👏🏻👏🏻 güle güle oturun
Çanta ama almadim
Neydi fiyat?
boş ver boş ver iyi yapmışsın almamakla
Gerçekten ihtiyaçsa evet beklemek mantıklı
Salep içeyim dedim 200 TL cikti
Yiyecek içecekler cafelerde hepten uçuk zaten
15 lik anahtar 150 dedi
denetimsizlik
Su 100 tl
Ayakkabı yaklaşık 2000 liraydı
Parfum
İlaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?