Çerez alabilen kaldı mı ya? Geçen gün 200 gram çereze verdiğim parayla önceden 1 aylık pazar alışverişi yapıyodum :(

Çerez alabilen kaldı mı ya? Geçen gün 200 gram çereze verdiğim parayla önceden 1 aylık pazar alışverişi yapıyodum :(

Geçenlerde babamın haber okuduğu sitenin kenarında Antep fıstığı reklamı vardı 59.90 ₺ diyordu babam bana sordu bir bak bakalım diye baba bu 250 gr filandır dedim gerçekten de öyleymiş geçtiğimiz aylarda da öylesine et fiyatlarına bakıyorum eskiden kilolarca aldığımız etleri 250 grcıklara bölmüşler bir kg fiyatından.. 🤦🏻♀️Nereden nereye..
250 gram da 2 kişiye 10 dakika falan yetiyor bu arada. Yazık cidden
aynen öyle. eşimin çok sevdiği bi peynir var pahalı diye 100-200 gram falan alıyoruz çünkü sadece o yiyor. Artık o peynir 100'er gramlık kaç kişiye bölüştürülüyorsa taş gibi geliyor eve sertleşmiş bekleye bekleye. 2 gün geçse küflenecek. çok üzülüyorum
Cevap
26Cevap
Artık şaşırmıyorum hepsi pahalı geliyor
Vallahi eşimin kullandığı 900 gramlık tam buğday ekmeği 25 lira oldu Yahu ben bu ekmeği 12 liraya alıyorum adam her hafta 1 lira 2 lira koyuyor
biz de ekşi maya ekmeği alıyoduk fiyatı dediğiniz gibi bi şey oldu bıraktım :(
Eşim inatla aldırıyor bayatlamadığı için erçi bir haftada yiyor İşin doğrusunu söylemek gerekirse
Yarım kilo bal 70 lira mı olur, o bal değil ki acaba ne
Ay aman 1 kilo bal 70 lira mı olur diyecektim
şeker :D
Şekeri koysalar yine iyi, basıyorlardır glikozu 😄
valla öyle. geçen eşim hastalandı bi çay yaptım içine bal koydum bal 3 saniyede eridi. hangi gerçek bal erir bu kadar çabuk? gerçi bu fiyata orijinal bal beklemek de komik olur naparsın :D
Her zaman aldığımız tam buğday ekmeği 20 TL. olmuş. geçen sene bu paraya 1 kg. cikita muz (ithal) aliniyordu. Yazık.
Lens fiyatları geçen senenin iki katı olmuş
Ilk duyunca şaşırdım. Sonra neden şaşırdım diye şaşırdım.
Ne ucuz ki hersey uçtu gidiyor 🙄
Hepsi tüm ürünlerin fiyatı
Kazıklayın milleti önceden 25 kuruşa o kadar gelirdi çekirdek.
ben mi :D
Sen degil devlet millet..
1. Konut
2. Kira
3. Şehirlerarası Ulaşım
4. Yiyecek
5. Giyim
6. Eğitim
7. Enerji
8. Araç Alış-Satış
Şimdi "bu benim için çerez parası" deyimini kullansınlar da göreyim :D
ahaha cidden :D
Yemin ederim psikolojik açıdan çöktüm resmen çöktüm 😭
artık hiçbirşeye şaşırmıyorum herkes herşeye alıştı
Baktığında kabuklu taze cevizi geçen sene 20 den aldım bu sene 29 dan aldım
Ped in fiyatı hiç sorgulamıyorum artık rezalet bir ülke ya
öf bi de o var :(
Selam Bende durumlar aynen böyle...
https://youtu. be/JPCgTP7VshE
Selam Bende durumlar aynen böyle...
https://youtu.be/JPCgTP7VshE
Artık bizleri zama da alıştırdılar ne olacaktı ki?
Prezervatif fiyatları arttı sevgilim pahalı diyo
Ne gerek var kullanmayın
ortalama badem, kaju fındık gibi çerezlerin kilosu 180 lira oldu. beni zorlamıyor ama gerçekten çok arttı
bi sigara 30 tl olur mu ya eskiden mekana giderdim 20 tl nargile icerdim ben ne hale geldik aw
Volim. Volimi 14 liradan alıyordum geçen sene şimdi 50 TL
Alkolü cerezsiz mezesiz içmeyi öğrendik 🤣
dolapta 2 bira var yeminle 2 aydır bekliyor. böyle durduk yere içmeyelim boşa gitmesin bi gün bi çerez falan alırız o zaman içeriz diye kjahsfjk
Bu soru daha önce de sorulmuştu
görmedim soruları mı dolaşmam gerekiyordu soru sorarken
birebir aynı görsel mi :D ss tarihi 11:49, soruyu 11 dakika önce sormuşum, yani soru sormadan önce ss almışım getir alışverişimi :D kafayı yemişsiniz
Adı üstünde lüks dkksks
aynen 2 badem var içinde kjahsf
Bak ya çok koymuşlar bir tane yeterdi fmfkd
lahmacun bir lahmacun 40 tl olur mu yahu
Yumurta 😡😡😡
Hepsi birbirinden pahalı
Lüks demişler bir de hissetmeyelim diye.
250 gr ugruna dedikleri bu olsa gerek xjdjnc
Hiç birşeye şaşırmıyorum ben
Aynen ya nasıl olcasa böylee böylee
Sadece çerez mi? her şey pahallandı
Ucuza ne kaldı ki alıştık alıştırıldık...
Hiç bir şeye şaşırmıyorum artık
😂kuruyemişin lüksü demi varmış
tabi içine 2 tane badem atınca lüks oluyor kjhasf
Kuruyemişcideb alınca daha uygub
kuru yemişçi burası
Tüm ürünlerin fiyatı
Teknolojik ürünler
her şey
Bunlar yine ucuz bence
Çerez sevmiyorum ya
Sorma her şey almış başını gidiyor.
Ah ah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?