İnsanlar ucuz kıyafet mağazalarında ne buluyor ya?

Bugün alışverişteyim, girdim bir mağazaya aşırı kalabalık ve aşırı havasızdı, çıkarken hava esen yere doğru yürüyerek yolunuzu bulabilirsiniz. Allah'a şükrettim gerçekten çıkınca 🤣 kumaşlar kalitesiz ve pahalıydı. Daha kaliteli ürünler satan bir mağazadan aldım alacağımı, daha uygun fiyata daha kaliteli bodyler vardı. Spor yaparken giycem 😊 bir de bol paçalı spor taytı almak istedim ama hep dar paça var, dar paça olanlar hava almadığı için mantar enfeksiyonu yapabilir. Kot pantolon almaya gitmiştim zaten, kampanyalı olduğu için 2 tane kaliteli pantolonu o ucuzluk mağazalarındakiyle aynı fiyata geldi, hatta daha uyguna... Daha kaliteli ürünü daha uyguna alabilirken neden ucuzluk mağazalarına girer ki insanlar? Bence tamamen algı yönetimi.. oranın tabelasına bakarak giriyorlar. Oralar da burası ucuzluk mağazası diyerek kaliteyi düşük tutup fiyatı arttırıyor.. zaten insanlar alıyor... Neden fiyatı artmasın ki?

İnsanlar ucuz kıyafet mağazalarında ne buluyor ya?
Cevapla