3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?

Yanılmıyorsam sene 2012 ya da 2013. Oturduğum sokağın başında UCZ market açıldı. UCZ marketi bilmeyen olabilir. 3 harfli marketlere rakip olarak açıldı.

Mağaza sorumlusu alacaklarmış. Evime 30 m mesafede ve part time olduğu için burada çalışmak bana mantıklı geldi o zamanlar. Mağazada aynı sokakta oturan bir kız arkadaş çalışıyordu. Ona söyledim durumu. Yanımda bölge müdürü denen şahıs ile görüştü. Konuşmanın sonunda arkadaşım bana "28 yaş ve üstünü işe almıyorlarmış. Şirket politikasıymış" dedi. O an sinirimden güldüm yaaa.

O zamanlarda evimin yakınındaki tüm 3 harfli, 5 harfli iş yerleri görüşmeme rağmen 28-32 yaş üstünü işe almıyoruz cevabını almıştım. Bir kendime bakıyorum. Spor desen spor, dayanıklılık desen dayanıklılık, gören 20 li yaşlarda sanıyor. Ama neymiş 28 yaş üstü bizim gözümüzde yaşlı. O zamandan bugünlere hatırladıkça küfür ediyordum bu firmalara.

Son 2 senedir bütün 3 harfli marketlerde beyaz saçlı, göbekli, kel yaşlı abiler görmeye başladım. Gördükçe gıçımla gülüyorum :)

Zamanında 28 yaş üstünü yaşlı görüp işe almayanlar şimdi 55-60 yaşındaki amcalara muhtaç kalmışlar. Daha beter olsunlar diyorum.

3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?
3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?
3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?
3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?
3 harfli marketlerde yaşlı abileri görmemiz şaka mı yoksa bu marketlere verilen bir CEZA mı?
Cevapla