Evlilik yıl dönümü için gül istedim almadı. Sürekli erteliyor, bir gülü bana çok mu görüyor?

Eşimden evlilik yıldönümünde gül istemiştim, ama hiçbir şey almadı. Evlilik yıldönümünden beri neredeyse 2 aydır "çiçek al" diye diye dilimde tüy bitti. Her seferinde "Yarın alacağım" diyerek erteliyor. Bu duruma sinir oluyorum. Acaba, bir gülü bana çok mu görüyor? 😐

Güncellemeler
1 yıl
Kendi çiçeğimi kendim alsam saçma olur mu
Evlilik yıl dönümü için gül istedim almadı. Sürekli erteliyor, bir gülü bana çok mu görüyor?
Cevapla