Nişanlım 8 Mart için çiçek göndermedi, abartıyor muyum?

Nisanliyiz ya evli olsak beklemem zaten küçük bir çiçek beni belki de 1 hafta boyunca mutlu edecekti küçük bir şey yani mutlu olcaktim...

Nişanlım 8 Mart için çiçek göndermedi, abartıyor muyum?
Cevapla