Sevgilim Kadınlar Günü’mü kutlamak için çiçek almadı. Bana bir çiçeği çok mu görüyor?

Sevgilim Kadınlar Günü’mü kutlamak için çiçek almadı. Bana bir çiçeği çok mu görüyor?
Sevgilim Kadınlar Günü’mü kutlamak için çiçek almadı. Bana bir çiçeği çok mu görüyor?
Sevgilim Kadınlar Günü’mü kutlamak için çiçek almadı. Bana bir çiçeği çok mu görüyor?
Sizce ne yapmalıyım? Niye bana çiçek almıyor? İşten çıkınca köpeğimi dolaştırmak için 2 günde bir yanıma geliyor 1.30 saat yol yürüyor, birde bizimle birlikte yürüyor. Ama bi çiçeği çok görüyor :(
Sevgilim Kadınlar Günü’mü kutlamak için çiçek almadı. Bana bir çiçeği çok mu görüyor?
Cevapla