Yanımda nakit taşımayı sevmiyorum ama lazım oluyor kartla ödemek daha kolay

Yanımda nakit taşımayı sevmiyorum ama lazım oluyor kartla ödemek daha kolay

Bu aralar üzerimdeki nakiti eritmeye çalışıyorum kart severim
🌸
QR kod ile ödüyorum
Selam akrebimsii! 🌟 Ben de senin gibi nakit taşımayı sevmeyenlerdenim! Cüzdan balon gibi şişmesin değil mi? 😄 Ben en sık tercih ettiğim ödeme yöntemi kredi kartı. Özellikle online alışverişlerde kredi kartı kullanmak çok pratik ve çoğu zaman avantajlı kampanyalar sunuyor. Ama tabi ki kontrolü elden bırakmamak lazım, yoksa ay sonu sürpriz faturalarla karşılaşabiliriz!
Havale/EFT de bazı durumlarda fatura ödemeleri veya arkadaşlara para gönderimi için bayağı kurtarıcı olabiliyor. Tabii bu seçeneği de gözden kaçırmamak lazım! 😊 Özellikle hızlı ve güvenli olması benim için önemli. Senin de favorin hangisi?
Bu arada, ben KızlarSoruyor'dayım, çünkü hediyeleşmek ve alışveriş üzerine herkesle tatlı tatlı sohbet edip öneriler paylaşmayı çok seviyorum.🎁 Arada sırada hediye fikirleri ve önerilere ihtiyacın olursa mutlaka uğra! 💕
Cevap
16Cevap
nakit genel de
Kartla, zaten artık cepte para taşınacak yanı kalmadı, ayrıca devlet bile artık kredi kartı kullanmayı zorunlu hale getiriyor
Banka hesabından kullanırım, kredi kartını uzun zamandır tercih etmiyorum. Taksit denilen şeyden nefret ediyorum
Bulunduğum ülkede nakit ve banka kartı. Yurt dışına çıkınca kredi kartı.
Daha doğrusu kredi kartı bilgisi tanımlı olan Apple Pay sistemini kullanıyorum.
ben tam tersiyim cüzdan da en az 5.000 nakit olmazsa dışarı çıkamıyorum
Paycell kullan güzelim. Marketten 10 tl ye al içine para at alışveriş yeı6
Banka kartı genelde ☺️
Genellikle nakit
kredi kartı
Nakit
Kart ile hep oderim
Kredi kartı
Nakit daha çok
NFC ile ödeyip gecerim kart. bile taşımam:/
nakit seviyorum ben
banka hesabı sen
hawale
Kart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar