Tasarruf yöntemlerinden hangilerini uyguluyorsunuz?

Günümüz şartları malum! Maddi sorunların yanında iklim değişiklikleri, kuraklık gibi çeşitli sebepler bizi bir şekilde tasarruf etmeye yöneltiyor.

Hatta doğalgaz faturaları hafifleyecek diye havaların ısınmasına bile ayrıca mutlu oluyoruz.

Ben kendi tasarruf uygulamalarımdan bazılarını paylaşıyorum. Sen hangilerini yapıyorsun?

Eklemek istediğin varsa faydalanmamız için bizimle de paylaşır mısın?

Tasarruf yöntemlerinden hangilerini uyguluyorsunuz?
Evde yemek yapıyorum, dışarıda yemiyorum.
Kahvemi kendim demliyorum.
Alışverişe listeyle çıkıp, ihtiyacım kadar alıyorum.
Bulaşıkları sudan geçirmiyorum.
Evde kazak giyip, ısıyı düşük ayarda tutuyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tasarruf yöntemlerinden hangilerini uyguluyorsunuz?
Cevapla