Rayban güneş gözlük hediyesi sizce de fazla değil mi ?

5 eylül doğum günümdü Mutfak şefim bana hediye olarak rayban güneş gözlüğü almış bende kabul etmedim sonra bayağı bi bozuldu. Sizce de bu çok büyük bir hediye değil mi? Gözlüğün aynısını kendim aldığım için biliyorum kaç tl olduğunu. Aynı gün ikimiz de birbirimizden habersiz aynı gözlüğü almışız. Bu kadar büyük hediye almasının sebebi ne olabilir?

Rayban güneş gözlük hediyesi sizce de fazla değil mi ?
Cevapla