Hulk woman gibi hissediyorum kendimi. Hiç bir şekilde efor sarfedeceğim bir işi sevmediğimden market ve alışveriş poşetleri de benimle diğııllll🦦🦦🦦🦦

Hulk woman gibi hissediyorum kendimi. Hiç bir şekilde efor sarfedeceğim bir işi sevmediğimden market ve alışveriş poşetleri de benimle diğııllll🦦🦦🦦🦦

Sevmiyorum
Daha önce kimse adımı yazmamıştı (göbek adım oldu artık) bir hüzünlendim be Teoman🥲😅😂
Senin adını yazmayanlar utansın sabriye hanım sevgiler saygılar efenim
Sağolunuz Teoman bey sizde olmasanız ne yapardım bilmiyorum
Cevap
35Cevap
Sevmem
Yazın hic bir işi sevmiyorum.
Sen poşet taşımamissin maşallah. Markette kadının biriyle kavgaya mi girdin ne yaptın.
Poşetlerle cebelleştim doğru poşet kavgası yaptım kendimle djshzhz
Millet faça atar sen kendini mi poşetliyorsun 🤣
Sevmiyorum ama bikeresinde BİM poşetiylen beyoğlunu gezmiştim hashadhsa
Hatıladıkça gülüyorum
İnsanlar Avrupa’ya çıkarıyor bence BİM poşeti gayet elit😅😂
Daha çok poşetler seni taşımış gibi ama bilemedim 😂
Bir cebelleştik ecel terleri döküldü sjxjs
Galip gelen sen olmuşsun helal wjdj
insan haber verir ya o kadar işkenceye ne gerek var::)
Bir daha ki sefere artık
tamam:) hallederiz :) arabayı naptın:)
Haberi yok abimin nanay nanay geldik İstanbul’a gezmeye hatta😅😂
:)) aaa buraya nolmuş diye şaşır bari :)))
Yapmayı en çok sevdiğim şeydir ahahaha
hiç şüphem yok :)
Nefret ederim kaldırıp atasım geliyor herseferinde poşetle beraber ne varsa ama hayatın fıtratına karşı bir durum...🤭
hiç sevmem otomobile kadar götürürken bile ellerim kopar hiç güçlü değil kollarım bir şeyler taşıma konusunda
Sevmiyorum zaten abim ve erkek kardeşlerim bana taşıttırmıyorlar.
Pazar, arabasıyla tekerlekli getirdim marketten gelirken çok agir kolay oluyor dün iki kişiydik
Sevmem de mecbur kalıyorum. Ama ben böyle koluma yaymam :D Elimde tutuyorum hepsini.
Bez çanta kullanıyoruz. Market poşeti satın almayalı epey olmuştur.
Alışveriş yapmaktan nefret ederim. Mecbur kalmadıkça yiyecek bile almam.
sevmekten ziyade yanimdaki benden daha agir tasisin istemem. omzumu kolumu doldururum bu izler ne ki peehhh
Sırf poşet taşımamak için eve sipariş istemek en iyisi
Dışardan getirtmeyi şeetseydin keşke. Jiletçi gacıdan hallice kalmaz idin.
Taşıyabileceğim kadar alıp kalanını sipariş veriyorum. 😅
Sen ne aldın o kadar heder etmişsin kendini 😂
Kahvaltılık ürünler vardı sadece shzhs
Sen söyle bir daha yazık be sana 😂 eve servisimiz var 😂
baya kötü olmuş kolun ya buz falan koy
Acile gideceğim
Sağolun yardımınız olmasa entübe olacaktım
İnan bilmiyorum
elleri kolları poşetli sabriiimo mu oldun sjsjsj
Bugün daha fazla mutlu olamazdım kraliçe hoş geldin 🥰🕺💃
hoşbuldum sabrimoş büzüşük dudişler
Sensiz buraların hiç tadı yoktu🥲🥹
hee anlat bakem bensiz ne kazalar ne seyahatler yaptın 😂
Abimin mersonun altını sürttüm şakiram başka olayım yok istanbuldayım perşembe gideceğim öyle yani sen neler yapıyorsun aşkımmm aen yokken seni ahhbukızlar abiye sordum selamı vardı sana
selam Allah'ın selamı diyerek aleyküm selam diyorum yoksa gereksiz de neyse, arabanın alt kısım olması güzel işin içinden kolay kaçabilirsin sjsjsj trovorinin gözü aydın olmuştur desene sjsjs ben gluten free olayımin sonuncu haftasındayim bütün karbonhidratlar gözümde tütüyor oldu ama ihtiyaç yokken kiloda vermiş oldum ötesi iş güc bildiğin gibi sabrimom sjsjsjs
Valla helal olsun şakirim irade sahibi insanlara hayranım yani en çok sana hayranım love uuu trovori ile de iyi gidiyor sıkıntısız şimdilik arada kavga va olsa da toparlıyoruz hamd olsun😅😂
başladığım işi bitiririm tek bitiremedigim kürk mantolu Madonnaydi onuda itekleye itekleye ilerlettim tam akış yerinde bırakmışım öyle demişlerdi sjsjsj meeasallah size kız yılın çifti olacaniz abini sollayip sjsjs malum sollamak senden sorulur 😂
Artık sollamıyorum şakiram sorma valla pek içime döndüm
neden çünkü arabanin klasmanı yükseldi djdjjd aferin dinginlik esas yoğusa masraf boyunu aşar sjsj şaka bir yana konusacaktik bu mevzulari ortak müşterek vakit bulamadık
İstanbul dönüşü aşırı müsaitim şakirammm konuşalım inşallah sanal dostum💝🎀🥰
sanal dost he iyiymiş, oysaki ismim numaramdi yorumlarda bu detayı atlamissin 😅 experyam düşük ben yazamıyorum malum 😂
Anlamadım kızzzz şu adamın tekiyle seninle ilgili mantion atmıştık ondan mı bahsediyorsun açım valla tane tane anlatman gerek ajznsjs kız ben sana mesaj attımmm
kimin adamları ile beni konuşuyon kız Allah seni sjsjdj sanal dost deyince dedim 1ler ve 0lardan oluşmuyorum daha farklı rakamlar da mevcut diye sjsjs senin bir kan kontrolü zamanın gelmiş sabriiimo bak gittim geldim gene hatlarda karışıklık mevcut
Sesli güldüm benim hatlar baya karışık bir anlama ve kavrama macunu bana en acilinden snxjjskd aşkım yine sana en son selamı vardı ama ne yaptıysan haketmiş ona da dedim
heee engelledim onu bana çıplak ayak fotisi attı diye 😏 hoş o da engelleyim diye atmıştı istediği oldu 😂 sana bir sarı serum taktircam ortaya karışık bütün karışıklıklar düzelecek sjdjd
Yok bana sarı serum da fayda etmez😅 ıyy iğrenç haketmiş😭😂
kız hiçbir şey yapmazsa uyku yapar bee sende mışıl mışıl uyursun sjsjs hee nefret ederim bende çıplak ayaktan leş 😏 ayağı bir yerine... dediğimi ilet bir daha sorma tenezzülünde bulunursa
Najahhsja allahım çok tatlısınnn söylerim tabii ben kışın çok hastalandığım için sarı serumu yiyordum bir güzel diriliyordum sonra yine aynı bir özledim sanki ajsjsjs
bu sefer C vitamini değil b12 koyacağız içine işte damardan çözüm engin hastane bilgilerimden faydalan milletin isteyipte bulamadığı şey sjsjdj
Ben b12 yi iğne şeklinde aldım bayılmalarım ölüp ayılmaların bitmişti yine gereksiz hayatımla ilgili info verdin şakirim beyninden hemen silinir inşallah ajzjaja hasta olunca sana danışırım inşallah kız her masada varsınnn
ahajaj len ulu orta yazıp beynimden silinmesini istemek nedir sesli güldüm shshsh sildim gitti 😅aaa olmadığımız tek masa bil bakalım ne masası sabriiimo hadi bahalım sjsjsjd
Shakiram bu yazdıklarımı senden başka kimse okumuyor diye yazıyorum sjxjsjd evlilik müessesesi masası mı şu son zamanlarda bana uygulanan aşırı bir baskı var masaya oturmam diyorum diye linçlendim şakiram ne düşünüyorsun bu konuda ajznns
valla ben evrende yalnız olmadığımızı düşünenlerdenim sabriiimom sayfayı yenileyip okuyan da olabilir her şey mümkün ortam ruh hastası kaynıyor sjsjsjsj nikah masası tabiisi sjsjsjs sabrimo kız sende ayakta kiydir nikahı bebeğim oturma illa masaya ne olacak jsjs bu arada nikah kıymak deyiminden bile insanlar nasıl bir poka bulastiklarini anlamıyorlar mi acabasi sjsjdjd
Vallahi şakiram düşününce evet öyle ruh hastaları olabilir de onları takan bir ben var mı bilemedim skxnsn vallahi evli olupta öyle mutluluğundan gözleirmin dolduğu tek bir insan yok zaten evliliğe asla karşı değilim ama acelen ne kardeş hayırdır yani diyesim geliyor bazılarına herkes nasıl mutluysa o şekilde yaşasın kimsenin değer ve yargılarına göre hayat kurup seçip yaşayacak biri değilim geçtim o yaşları zaten allah nasibimizi güzel kılsın ay anaaam ne şişmiş dilim ya da elim yaz yaz geberdim bütün içimi taşırdım buralara yok kız ben adam olmam sjznajjss
bunları trovorininde okuması gerekiyor bence sjsjsj kiz şaka maka bu trovori tehlikeli bir trovori hee karda yürüyüp izini belli etmiyorsa şüpheci kişiliğim gece gece meydanlarda dişi gadget oldum ihtimal ve iz sürüyorum sjsjsjjd kız bu mürüvvet görme bahanesiyle insanların tuzağa çekildiği yer işte anane mi dersin gelmiş geçen bir gelenek mi bilmem illaki evlenilecek işte evlenmezsen olmuyor hiç yoksa bir kere evlen sjsjsj
Kız trovori linkedln de gönderi beğensin anca sjxjsjd facebook ve instagramcı burada gezmiyor buradaki sorularımı görse deli manyak kadın der snksjskd valla cidden yere bakan yürek yakan da bir kereliğine evlen tavsiyen aşırı iyi uyarım gibi sjxnsjz
kendime de o tavsiyeyi veriyorum bir kere evleneyim baktim olmuyorsa boşarim ama bak bir arkadaşımın da başka bir tavsiyesi vardı bu noktada bosanabilecegin adamla evlen diye sjsjjwjs yani evlenmek bir dert boşanmak iki dert onca dertle uğraşırken bu evlenme derdini rafa kaldırıyorum ben seni bilmem sjsjsjs
Okudukça dertlendim ahshshs gerçi meseleyi sanırım ben büyütüyorum bu da bir çeşit imtihanım oluyor belki de sorun yok cidden aman ne bileyim öyle işte şakiram whenever whenever diye gezesim geliyor kız shakira dedikçe sjxndnf
anajajajaj şakirağaa gibi düşün o vakit sabriiimo Maho ağa gibi sjsjsj kız sen niye dertleniyon ortada evlilik teklifi var mı? yoksa parçalarımizi sakince indireceğiz aşağa malum 😅 😂
Evet öylemsi bir şey sadece ısrarcı ve aceleci tavırdan hoşlanmıyorum be şakiram sen beni anladın pique köpeğinden mütevellit benim uykum geldikçe beynim tasarruf moduna geçiyor ben yatıp zıbaranziii öpüyorum pembe donlum kokulu kokuluuu
her şey olması gerektiği zamanda olur bakma sen milletin abin damat oldu sıra sende zivirtiklarina sabrimoş büzüşük dudiş beybi iyi geceler 😘
ben de sinir olurum bu yüzden peyderpey alışverişten yanayım
Elde taşısan daha kolay olurdu sanki :)
Ben koluma alınca havalı olurum sanmıştım🥲😂
Evet öyle bir baatil inanç var kadınlarda 🤣
Tekerli market çantam var, rahatım.
Sevmiyorum ama güzelce taşırım
sen direk marketi taşımışsın
Hiç sevmem, ellerimi acıtıyor..
Koluna takacak kadar çok poşet hmm
Nefret ederim ama mecbur
Hayır aşkooo
Ameleler taşır değil mi aşko😅😂
Çoğu zaman poşet taşımamak için eve sipariş veririm 🥲 çünkü bizim binada asansör yok ve 5. kat hsjjzajjsjsjs
5 kat çıksaydım kalpten giderdim sabırlar aşko
Tenkyuuu
hulk woman ne len she hulk oo
Espri len o
Mecburen taşıyoruz
O kol ne kızzz az ekmek yeee 🤧
İnşallah 😅🥲
Damar yolun ben burdayım diye haykırıyor hemşire gözü kapalı bulur hahahaha
Cidden kolay buluyorlar damarımı hemşolar😅😂
Kürdandan kolları var o tutamaz kırılırrr
Najxnsxsjxks şarkının namesiyle okudum offf keşke bu espriyi yapsaydım
Ben yaptım bile yinede çok geçmiş olsun kuzum 😂
Sevmiyorum ama napam mecbur
Ağırsa sevmiyorum
Sevmiyorum iz bırakıyor.
Hayır. Yoruluyorum ya
Yaa kollarınıia ne yapmış öyle
Bence finansal köle şart
Poşetler mi yaptı böyle
El yerine kolla taşımışız vay bee...
Slaysu diye ben
Poşetler taşınmamış, savaş verilmiş hatta hahaha
Sağlık olsun be ya😅😂
Koluna sağlık bee, daha önce hiç taşımadığım bir şekilde taşıdığın için respectt hahaha
Yapılmamış ve denenmemiş bir çok şeyde başarı diyince de ben
Alçakgönüllülük denince de yine sen hahaha
İsabetli yorumlar denince de sen sjxnsjzs
Çocuk gibi şımarma denince de ben bsndnd
En eğlenceli anonim denilince de sen
En tatlı ve sempatik üye denilince de sen
Abartma denilince de sen
Abartma değil, gerçekler denilince de sen
Utanma denilince de ben🥹🦦
Ya harbiden tatlılık abidesi denilince de senn, yerim lann
La yürü git dövecem şimdi
Dövülmek denilince de ben
Hele helee hahahha
Az daha dayağı yiyordun cidden…
Pü banaa
Dayaktan kurtulmak denilince de ben hahaha
Tamam kıyamadım ama sakın bir daha beni öven yorumlar yapma alışık değilim alerjik oluyorum sonra ajxjs
Alıştırmak lazım o haldee, ceylanı ürkütmeden yaklaşan leopar gibi hahaha
Şu an güzel cevap yazdığıma pişmanım yok ben seni döverim
Kıyma banaa, şu vicdan azabı çektiren emojiyi de atayım bak 🥹
Selamm
As
Hic yuksunmem alisveris deyince
Alışverişe bende yüksünmem limitleri zorlarım, taşarım enginlere sığmam abimi çıldırtırım ama poşetlerini taşımayı hiç sevmem.
Alipta giymedigim oluyo bazen neden aldimki diyorum. O an gozum donmus almisim.. iste bunu sonlandirmam lazim
Fazla müsriflik cidden iyi değil ya bende kredi kartına yükleniyorum öderim gibi geliyor ama yok geri dönüşü sıkıntılı
Eskiden cok abartiyordum ama artik hersey siradan gorunmeye basladi gizumd. Doydum galiba birazda
Oldu olusu sevmem
Sevmiyorum.
Poşeti kolunda mı taşıyorsun
Evet ne olmuşkine
Kaç tane taşıdın🙂
Üç ve hepsi çok ağırdı en az dertlerim kadae
Derdini açmayan derman bulamaz
Sevmiyorum.
Kollar façalı😀
Taşıyorum skinti yok
Elbette
Asla sevmem.
Seninkini tasirim sadece
En sevdigim aktivite
Sevmem.
Sevmem hiç
Anaa noldu çana
Çok kötüyüm ölücem snrm
Kıyamam sana noldu ölme falan deme
Sende Ankaradaymıssın
Sana dedim ankaralı
taş fırın kadını
Eyw lale devri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar