Nefret ederim. O yüzden alışveriş dahi yapmıyorum o derece 😑

Nefret ederim. O yüzden alışveriş dahi yapmıyorum o derece 😑

Güzel bir poşetse neden olmasın :d
Kozmetik alışverişi poşeti ise severim😃
Ehehehe seni seniii
O güzel bak ürünleri eve gidince açmak çok keyifli oluyor shdhshdh
Cevap
7Cevap
Hayır ben hiç sevmiyorum ama bir şey aldıysam mecbur taşıyorum doğal olarak.. ama yorucu oluyor tabi ki de asdfsf :D
ahsh kediyi poşetle taşımak mı 😂 tırnak atarsa poşete *
Kaçar shdhsh
Poşet elinde gelip boş olduğunu sonra fark etmek peki 😂 ahsh
Ağlarım net 😂🔫
😂😂 onu biliyorum, aynı evde kediyi kaybedip oturup ağlamışlığın var malum 😂😂
Heç sevmiyorum neredeyse
ama artık böyle küçük çantalardan almayı düşünüyorum asıyorlar ya göğüse falan
Sevmiyorum hepsini çantama tıkarım sonra gelsin omuz ağrıları
çanta taşımayı da sevmiyorum ondna çanta kullanmam mesela hiç telefonum ve kılıf otobus kartı ve kredi kartı işimi çözüyor hep poşet de sevmem elimde yüksüz gezmeyi severm
Sevmiyorum. Bu yüzden her işimi halleder alışverişi sona bırakırım. Mümkünse online yaparım.
Hayır ama bazen gerekiyor. Mecbur kalınca da taşıyoruz işte bir şekil
Bi şehirden başka şehre giderken valiz bişe almıyorum... Orada giyim mağazasımı yok diyerek
Poşet küçükse çantama atarım genelde büyük çanta kullandığım için öyle yapıyorum.
Telefonumu taşımayı bile sevmem kaldı ki poşet 😂
Sevmem ve şu an elimde poşet var 😶
Evet evet sen benim bende sen 😑
Tabi
Hayır sevmiyorum
El çantası, cüzdan bile taşımak zulüm..
Pek değil
Sevmem
Hic sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?