@Agliyagiz 4 tane poşet alsam 1 TL eder, 1 TL'nin herhangi bir maddi değeri mi var? Poşete versen ne olur vermesen ne olur? Yere düşse almaya tenezzül etmezsin, ülkede 1 TL'yi poşete vermek yerine kullanabileceğin herhangi bir alan kaldı mı
Bir aile düşün kumbara almışlar herkesin her gün 5 TL atması gerekiyor aile 3 kişilik olsun , içlerinden sadece bir kişi atıyor diğeri ya banane zaten illaki birileri atar diyor , 3 kişi her gün 5 TL atarsa 450 TL fakat 1 kişi her gün 5 TL atarsa 150 TL yapar 1 ayda . Büyük ihtimalle su an demek istediğim şeyi anlamayacaksın ama mühim değil..
@Leviosaaa Salağa anlatır gibi anlattığınız için teşekkür ederim. Biraz kalbim kırıldı ama olsun mühim değil, zaten dünya hassas kalpler için cehennemmiş gerçekten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Almıyorum
Ay görselde ki çanta çok güzel
Alışveriş torbası var onu alıyoruz genelde.
Gross markete gittiğimde arabadakileri kullanıyorum ama markete gittiğimde poşet veriyorlar
Ya bütün derdim tasam bitti de poşete vereceğim 25 kuruş mu battı yani hayatta poşet götürmem.
Niye
@Agliyagiz 4 tane poşet alsam 1 TL eder, 1 TL'nin herhangi bir maddi değeri mi var? Poşete versen ne olur vermesen ne olur? Yere düşse almaya tenezzül etmezsin, ülkede 1 TL'yi poşete vermek yerine kullanabileceğin herhangi bir alan kaldı mı
Olay parası diğiiil efendi bey konu çevre
@Leviosaaa Hanımefendi önce bi otel yapmak için çıkan orman yangınları bir bitsin, devir değişsin. Sonra yaparız poşet hesabını..
Hahahahhs işte şimdi doğru dedin ama 3 5 demeden yine de bir şeyler yapmak lazım damlaya damlaya göl olur boşuna değil
@Leviosaaa Sence de bu atasözünün doğru kullanım yeri gerçekten burası mı?
Bir aile düşün kumbara almışlar herkesin her gün 5 TL atması gerekiyor aile 3 kişilik olsun , içlerinden sadece bir kişi atıyor diğeri ya banane zaten illaki birileri atar diyor , 3 kişi her gün 5 TL atarsa 450 TL fakat 1 kişi her gün 5 TL atarsa 150 TL yapar 1 ayda . Büyük ihtimalle su an demek istediğim şeyi anlamayacaksın ama mühim değil..
@Leviosaaa Salağa anlatır gibi anlattığınız için teşekkür ederim. Biraz kalbim kırıldı ama olsun mühim değil, zaten dünya hassas kalpler için cehennemmiş gerçekten.
Kalbini kırdığım için üzüldüm bu gecede buna ağlayalım bakalım
@Leviosaaa Olsun, dal kırıldı bir kere.
Yanıma poşet alıyorum
Yanımda genelde poşet bulundurmaya özen gösteriyorum ama olmadığı zaman poşet alıyorum
Ben henüz yanıma poşet alma işine alışamadım maalesef 🤷♀️
Kumaş alışveriş torbası ile gidiyorum.
Hayır 25 kuruş vermeyi tercih ediyorum
Evet alıyorum bez torba alıyorum genel de
Yok ben slk gibi poşete para veriyom 🤢🤢🤢
Düşünüyorum ama almıyorum 😃😃
Almiyorum ordan aliyorum
Çantamda ufak hep vardir
He bir de onu tasiyacagiz
Degisiyor
Hayır
Alıyorum
Alıyorum
Bazen evet
Bazen alıyorum.
Evet
Almıyorum
Evet alıyorum.
Genelde hayır
Bazen
Hayır.
Hayır
Almıyorum..
Hayır
Unutuyorum