Uuuu aşka geeeel.. Valla kuzum alamaz veya alır desek nafile. Çocuk sana vurulmuş ki vurulduğundan sen ona gidip "hayırdır beni daha 2 gündür tanıyorsun ama böyle hediye alamazsın" desen bile o duygularını bu şekilde hediye almak için aşırı haklı bir sebep olarak gösterecek..
Sana söyliyim sen iki gündür tanısan da o seni sınıfta felan gözlemliyor belki de sen onun olduğun yere baktığında kendisine baktığını düşünüyor baya baya hoşlanıyor yani ve bir adım atmak istemiş ve baya hızlı çıkış yapmış. Arkadaşın olarak görüyorsan bile bence bu durumu dillendirme, sorarsa bir şey arkadaşın olarak gördüğünü söyle tamam.
Ne bileyim🙊 böyle olucanı cocuk cok asosyal arkadas grubu olmadiği icin onunla arkadas olayim dedim fakat kabul etmesinin amaci farklıymış🙈🙈 ve o... çok yakısüklı
sadece yapmadı gerekenlerin sırasını karıştırmış, bunu daha sonra ve kadının da hoşuna giden bir şeyse yapmalıydı, yoksa internetten görüp yapılan bir şey
Aynen sen sonuçta bir kızsın senin duyguların çok daha önemli bir insanı seviyorsan tamamdır aşık değilsen sen haklısın saygılar bak seni onu arkadaş olarak görüyorsun daha fazla ısrar ederse sana karşı tacize girer yaptığı şey sen söyleyeceğini söyledin zaten
2 paket cikolata da göndermiş☺ bu arada 2 tane kar küresi almış daha ne olsun mücehver beklemiyorum bence gayet te guzel zarif hediyeler düsünmesi önemli değeri benim için önemsiz