Trendyol'da bir müşteri isteği: "Mumları yakıp içeri girsin!" Bu kadarı abartı değil mi?

sosyal medyada gündem olan müşteri isteği :D arkadaşlar kuryeler sadece aldığınız şeyi size ulaştırır.. abartmayın ya

Trendyolda bir müşteri isteği: Mumları yakıp içeri girsin! Bu kadarı abartı değil mi?
Trendyol'da bir müşteri isteği: "Mumları yakıp içeri girsin!" Bu kadarı abartı değil mi?
Cevapla