sosyal medyada gündem olan müşteri isteği :D arkadaşlar kuryeler sadece aldığınız şeyi size ulaştırır.. abartmayın ya

sosyal medyada gündem olan müşteri isteği :D arkadaşlar kuryeler sadece aldığınız şeyi size ulaştırır.. abartmayın ya

Çok saçma insanlar var ya 😂 bende oradan bir ürün satıyordum, ürün 5 metre adam alıp iade etti. 1 yıldız vermiş çok büyük diye sjhs ürün başlığı ve içeriği hep 5 metre yazmasına rağmen 😂
Cevap
32Cevap
İyi ağzına yemekte versin gadası
Millet iyice saçmaladı
Evet abartı bence de
Kuryenin görevi dışında bir istek fakat, müşteri memnuniyeti için yapılabilir belki. Kişiye bağlı tamamen.
İyimi doğdun Menet hep mutlu olasan , Allah için çalışasan diyip hemen içeri dalmıycaksa bence sipariş iptal edilmeli 🤣
Ben çalışırken notlarda bazen "gelirken beni arasın" yazıyordu. Belliki sigara aldirtacak adama
Oluyo böyle oluyo
İnsanlar iyice arsizlaştılar.
Kuryeden rica etsin güzel bir bahşiş bırakırsa ancak öyle olabilir.😀
Iyi ki doğdun mizaffer Allah sana sağlık ömür versin djjssj
Bunlara bir lafım yok ama aramızda kurye varsa lütfen poşetlere ölümüne düğüm atmasın.
mumları yak kırbaç ile içeri gel :D tam üflediği anda vur onaaaa :D
Gelmişken bir de bizi karı koca ilan etsin.🤪😂😂
gelirken hediye de alsın bari adet yerini bulsun maksat 🤣😂😂
Boyle saçma şeyler olunca sipariş iptal ediyorum valla hiç umrumda değil
Kuryeleri delietmeyin artık ya. Adamlar ekmek parası derdinde sizin egonuzu oksamaak niyetinde değiller
yok mumu dötüne soksun da içten içe parlaya parlaya girsin içeriye awk
Abartı tabiki az yesinde hizmetci tutsun kendine catering fırmasıyla anlaşıyor sanki
AGAGGSDSJHBDGJHGDKHDF yuh artık insanlar ne kadar cozutmuş
Mum olmaz gaz lambası revaçta bugünler de olmadı dinamit veririz öyle aydınlatırız 😂
Bence bahşiş verirse olabilir yani kuryeye kalmış.
Yakında gelsin 1 posta kayiyım derseler şaşırmayın.😄
Eşşeğin kulağına su kaçıranlar oluyor, tütün mamülleri/alkol isteyenleri de unutmamak lazım
bizim millet bişeyin bokunu çıkarmayı sever , 3 kuruş verir seni satın aldığını falan sanır normal yani bu ülkede artık bunlar
Min 100 lira bahşiş verecekse olur yoksa çalışanın zamanını boşa harcayamaz.
😂😂
Aynen
İstediği pasta filan değil bence 😊
Mumların parasını da alırdım
Bi de pasta tabaklarını da toplasin djxbbx
Çok saçma ve saygısızlık
Ay yok artık puayfhahsh
Bahşiş güzel verecek ise olabilir neden olmasın.
Bu görgüsüz istekler anca bizim gibi ülkeye has.
Garson değil kurye o canım canım şeyler..
Bu kadar abartmaya gerek yok
Çok beyinsiz insan var...
Bir de mutlu sonlu masaj isteseydiler ;)
köle gibi kullanıyorlar insanları çıldırmalık
Bir şey anladıysam Arap olayım
pasta sipariş etmiş galiba getiren kurye mumları yakıp içeri girerse sevinirim demiş müşteri :D sanki adamın işi o
Kocası sanıp çıplak açmasınlarda 🤪🤪
Hahaha komikmiş hakikaten 😂
Memet yazmazsa üzülürüz.
Fazladan para verecekse yapardım 🤷🏻♀️
oldu bide memete girip s*kso çeksinler
@SimayAnne jkskjs aklıma kurye p*rnoları geldı jksjks
@Wierdness bizim millet bişeyinde b*kunu çıkarmayıversin gına geldi be höh
@Wierdness :)) aşkommm yakında olcak şeyler
Oldu başka derdi var mı az uesin hizmetçi tutsun
Güzel bir istek bence iyi bahşiş bırakır
Kafayı yemişler mk
Kuryeyi hizmetçisi sandı herhalde
Ben memetim bunu istiyorum hayır
ciddi midir
Hahshahs daha neler
Abartı
abartı..
Abartı ve saçma
mevlüt abartmis ,
Sevis
Aynen
Ahahahhahshdk komik
Abartı değil
Oldu başka 😀
Mümkün değil
Memet zhzhzhzhhz
🤣Beyin farkı
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?