Durakta mal mal bakan insanlara " ne bakıyorsun ibne" 😂deme düşüncesi geçiyor mu sizin de aklınızdan?

Benim çok geçiyor. Gereksiz yere bakan insanlara sinir oluyorum bir bok varmış gibi. Bir tanesi dönüp dönüp bakıyordu elimle el kol hareketi yaptım hatta. Ne garip huyu var bu Türklerin.
Durakta mal mal bakan insanlara " ne bakıyorsun ibne" 😂deme düşüncesi geçiyor mu sizin de aklınızdan?
Cevapla